2012. április 30., hétfő

26.Fejezet~ Sverige Rádió

Sziasztok!
Sajnálom, hogy ilyen sokat késtem a fejezettel, de egyszerűen nem ment az írás! De most itt vagyok, sikerült megírnom! Remélem, ez azért jobb lett az előzőnél :) És igen, elvagyok maradva blogoknál a kommenteket illetően, de ami késik az nem múlik! :D A hibákért bocsánat! :)
Kellemes olvasást! :)
Ölel mindenkit, Vanity

U.i: Nem tudok mit kezdeni a párbeszédekkel.. Szar ez az új szerkesztő :@ Ne haragudjatok :\\ Remélem azért valamennyire kivihetők a dolgok :\



/Eric/

A buli után haza kellett volna szállítanom három táncosomat, de úgy döntöttem, hogy inkább magamhoz viszem őket. Névre szólóan Alexet, Kevint és Edint. Reggel pedig összeszedték magukat és hazaballagtak, én pedig felhívtam Thomast, hogy lenne egy húsz perce rám. Simán a fejemhez vágta, hogy öt percet kapok és nem többet, mert elfoglalt személyiség. Nőket nézni az interneten nagy elfoglaltság… tényleg! Jobb nincs is a világon! De most ez nem lényeg. Elmentem az irodájába, és mint mindig, kopogás nélkül rontottam be hozzá és vágtam le magam az asztal előtti székbe.
~ Mikor fogsz meg tanulni kopogni? ~ Kérdezte és valamit nagyon körmölt a papírra. Megvontam a vállamat válaszként.
~ Szóvaal… ~ Húztam el szót, és úgy döntöttem, nem kerülgetem a forró kását. ~ Lemondom a Made Of Pop turnét!
~ Jól van, Szia Eric, nem érek most rád. ~ Válaszolta unottan és a számítógépre vezette tekintetét.
~ Legalább hallgass meg, utána utasítsd el! ~ Háborodtam fel és hátradőltem a székben. Egy kis fontolgatás után rábólintott és csendben hallgatott. ~ Tegnap este gondolkoztam, és kitaláltam valamit. Mi lenne, ha lemondanánk a Made Of Pop turnét, és helyette elkészítenénk a Vol.2-t? Utána is lehet szó turnéról, és azt majd vihetném Svédországon kívülre is. Nem mellesleg, videóklippet szeretnék forgatni, csak úgy mondom…~ Jelentettem ki határozottan, megvontam a vállamat és elvigyorodtam.
~ Rendben, és annak a turnénak kitaláltad a nevét? És videóklippet? Eric, még csak két számot vetettek fel, mit akarsz azokból? Chrased On The Dancefloor vagy Hotter Than Fire? ~ Vonta fel a szemöldökét kíváncsian és rákönyökölt az asztalra.
~ Azt majd a végén elmondom, hogy milyen nevet adtam neki! Ja, és azt elfelejtettem mondani, hogy aréna turné! Kettő: Tévedsz! Felvettünk még egyet, csak a tudtod nélkül. ~ Csúsztam le a székemben és a kezemmel eltakartam a szememet, hogy még véletlenül se lássam az arckifejezését. Elméletileg tilos a tudta nélkül dalt felvennünk, és most mi megszegtük ezt. Ha megmutattam volna neki a szöveget, azon nyomban rávágja, hogy ezt nem vesszük fel és nem is kerülhet az albumra. Pedig én még videót is akarok belőle forgatni, ahhoz vajon mit szólna?
~ Most nem mondok rá semmit! Esetleg hallhatom a dalt? ~ Tette fel a kérdést lelkesen, és kivettem a zsebemből a pendrive-t majd a kezébe nyomtam. Rácsatlakoztatta a gépre, és egyből el is indította. Folyamatosan pofákat vágott és néha-néha dühös pillantásokat küldött felém. Én meg mint ártatlan angyalka, bámultam vissza rá. Szerintem egy jó bulizós dal, és csodálatos videót is lehetne belőle készíteni. Nem mellesleg a történetnek lenne folytatása is, de azt még nem tudom, hogy melyik dal lenne alkalmas rá. Úgy is veszünk még fel, ez majd később úgy is eldől.
~ Kizárt dolog! Ebből nem készíthetsz videóklippet, és nem kerülhet fel a Vol.2.-re sem! ~ Már most elutasít, de azt véletlenül se kérdezné meg, hogy mi lenne a sztori….
~ Még nem is mondtam el a sztorit! ~ Hihetetlen, hogy könyörögnöm kell… ~ Előbb említettem, hogy maximum a végén utasíthatsz el, szóval most végig hallgatsz! ~ Kötöttem az ebet a karóhoz, és előre dőltem.  ~ Tehát, a klip nem lenne durva! Három helyszínből állna. Az egyik egy éjszakai bárban, a második egy vászon előtt a harmadik meg egy kocsiban. A történet röviden annyi, hogy elmegyünk a haverokkal bulizni, és ott flörtölgetek egy lánnyal. Semmi több nem lenne…~ Fejeztem be a monológomat és ismét hátradőltem a székben. Thomas pedig elgondolkozott, és pár percre rá megszólalt.
~ Akkor kéne egy csinos lány! Még átgondolom, de mégis kit kérjünk fel? ~ Vonta fel a szemöldökét és diadalittasan elvigyorodtam. De úgy érzem, hogy azaz „átgondolom” nem sejt semmi jót sem.
~ Én Maya Owent akarom! ~ Jelentettem ki, felálltam és lassú léptekkel az ajtóhoz mentem. ~ Amúgy Tom.. ~ Fordultam vissza féloldalasan. ~ Pop Explosion! ~ Kacsintottam egyet és magára hagytam. Következő állomás a Sverige rádió!





/Maya/

~ Tegyél le Ben! ~ Kiáltottam el magam és bevitt a stúdióba.
~ Abban mi a móka, ha leteszlek? ~ Gondolkozott el és megtorpant.
~ Ben Owen, ez itt egy munkahely, nem játszótér, szóval tegyél le! ~ Reménytelenül megcsóválta a fejét és beljebb lépett a kis szobába. ~ Héé Mike, nem szeretnél segíteni? ~ Kaptam fel a fejemet, miközben Mike besétált az ajtón, kezében egy papírtömbbel. Fel sem pillantva rám nyomott egy puszit az arcomra és leült a helyére. Ezt nem hiszem el!
~ Jól van, leteszlek, de csak azért mert mindjárt kezdődik a műsor! ~ Elsuttogtam egy köszönömöt, és végre megéreztem a talpam alatt a talajt. Ekkor viharzott be közénk Eric. Kezet fogott a két fiúval engem meg megölelt. Elég jó kedvű ma, ezt meg kell hagyni. Esetleg le kéne fotózni, hogy később visszaélhessek vele! Az újságok csak is erről írtak, hogy mennyire depressziós volt az utóbbi két hétben, de most én nem annak észlelem. – Elhessentettem a gondolataimat és helyet foglaltam. Nagyot fújtattam, annyira meleg volt ebben a kis szobában. A fiúk pedig hosszú gatyában virítanak, miért nem sülnek meg? Csak nekem van ennyire melegem?
~ Üdvözlöm a kedves hallgatókat! Már itt is van velünk Ben Owen, akinek nem rég jelent meg az új könyve és Eric Saade is vendégünk, akit a tegnapi fellépéséről fogunk faggatni! De előbb kezdjük az adást Taio Cruz dalával, a Hangover-rel! ~ Konferálta fel Mike a kezdést, és elindította. A dal végeztével rajtam volt a sor, hogy végre faggassam a két fiút.
~ Szóval, folytassuk Ericcel! ~ Fordultam az említett felé. ~ Volt egy kis baleseted délelőtt, de ez ellenére is képes voltál színpadra állni…
~Mi történt? ~ Vágott a szavamba Mike, és érdeklődve méregette Ericet. Tekintetem a két srác között cikáztattam.
~ Nem ettem semmit és ezért elájultam. De most már minden rendben van! ~ Mosolyodott el halványan.
~ És nem volt rossz így fellépni? ~ Kérdésemre csak megrázta a fejét.
~ Annyira nem volt vészes! Minden jól ment és ez a lényeg! Fantasztikus érzés volt visszatérni! És meglepetésemre, még a rajongóim sem felejtettek el, és ez jó!
~ De azért a popsztár egészsége is fontos! ~ Mosolyogtam rá és elővettem két papírt. ~ Végül is, röviden ezt kiveséztük, most szembesítünk azzal, hogy mit gondolnak rólad az emberek. Készen állsz?
~ Hű, oké, kész vagyok! ~ Mike segédkezett és elindította az anyagot. Első körben lányok énekelték neki a Populart, ami elnyerte Eric tetszését.  Bár ez kinek ne tetszene? - Olvastam, hogy kedveli Zlatant. - Azt hiszem láttam őt a Cafe Operában partizni. - Fiatal, nagyon kedves és jó srác. - Ő nyerte a Melodifestivalent, a neve Eric és nem tudom kiejteni a vezeték nevét. - Ő az a népszerű ( Popular ) srác. - Szerintem nagyon jó srác, jó a megjelenése. - Szerintem úgy néz ki, mint valami török diszkós, mint egy igazi parti srác. ~ Erre Eric röhögő görcsöt kapott, és dülöngélt a székében. Valójában tényleg vicces, hogy egy török diszkósnak gondolják. És ha jobban belegondolunk, és végig nézzük Ericet…
~ Ez nem olyan kedves szerintem. ~ Nevetett fel Ben, és egy idiótának nézte Ericet. - A barátnőm kishúgai neki énekelnek. - Szórakoztató. - Jól néz ki. - Haladó személyiség. - Ártalmatlan. - Nagyon népszerű a fiatal lányok körében. - Boldog, sikeres. - Majdnem olyan, mint a bárányhús. - Magabiztos. - Egy férfi, aki tudja, mit csinál. ~ Csak pár ember véleményét hallgattuk végig, de Ericnek ez bőven elég volt, mert nem bírta abba hagyni a nevetést. A látványán már nekem is nevetnem kellett.
~ Tetszett  a török diszkós pasas. ~ Jegyezte meg, és végre lecsillapodott.
~ Kicsit tényleg úgy nézel ki! ~ Fordult Mike, Eric felé.
~ Úgy nézek ki, mint egy török diszkós pasas?  Ez vicces… ~ Vakarta meg a tarkóját. ~ De nagyon király emberek voltak. Nagyon vicces volt! ~ Bólintott és rákönyökölt az asztalra.
~ Van még valami, amiről magadra ismersz? ~ Kérdeztem kíváncsian és rávigyorogtam. Eric pedig féloldalas mosolyra húzta ajkait.
~ Nincs, de szerintem nagyon kedves, hogy az embereknek van véleményük rólam. Még akkor is, ha nem a legnagyobb rajongóim, és ez jó érzés. Hogy azok az emberek tudják, ki vagyok. ~ Rábólintottam, és Mike kicsit élvezte a helyzetét, így tett fel neki pár villámkérdést.
~ Hátizsákba való pakolás vagy all-inclusive?
~ Jelenleg all-inclusive.
~ Házilag készített étel vagy gyorséttermi?
~ Házilag készített.
~ Összebújás vagy szex? ~ Vigyorodott el Mike, Ericnek meg nagyra tágultak a szemei. Ben bácsi felröhögött, én meg visszafojtottam a nevetésemet. Nem akartam kinevetni, mert nem lenne tőlem túl szép dolog.
~ Ööö…Mi? Oké, összebújás. ~ Válaszolta zavartan. ~ Túl fáradt vagyok, úgyhogy nem is lennék túl jó most az ágyban.  ~ Lesütöttem a szememet és megcsóváltam a fejemet.
~ Csak ennyit akartam tudni! ~ Kacsintott Mike, és Ben felé fordult.
~ Van egy betelefonálónk, aki szeretne neked valamit mondani Ben! ~ Mosolyogtam nagybátyámra, és adásba hoztam a személyt. Mindenki köszöntötte és kíváncsian vártuk a kérdést, illetve kijelentést.
~ Szia Ben, Tina vagyok! Valamit el kell mondanom… ~ Halkult el a lány, és Ben összevonta a szemöldökét.
~ Valami gond van? ~ Esett hirtelen kétségbe, pedig semmi oka nincs rá.
~ Gyermeket várok! ~ Ben ledöbbent, Eric pár másodpercre elkomorodott én és Mike pedig éljenzésbe törtünk ki. Valószínűleg ezt a ricsajt még a folyosón hallották a többiek. De szerintem ez egy fantasztikus hír. Persze én már tudtam róla egy nappal előtte is, ugyan is Tina nekem árulta el legelőször, és megígértem, hogy nem mondok még semmit sem Bennek. Így sokkal hatásosabb volt a bejelentés, de Eric reakcióját nem tudtam hova tenni. Még ha csak pár másodpercre is…
~ Gratulálok Ben bácsi! Apa leszel! ~ Mentem oda hozzá és jó szorosan magamhoz öleltem. Egy öt percben kitárgyaltuk az apaságot is, és kérdeztünkmég pár dolgot a könyvével kapcsolatban is. Hiszen elméletileg ezért jött. Elmesélte, hogy most nem ír új regényt, de jövőre mindenképpen számíthatunk rá. Ez a rajongóinak most biztosan jól esett. Sőt, röviden elmondta azt is, hogy az új könyv miről szól. Egy lányról, aki valami véletlen folytán egy fantasy világba csöppen, sok-sok kalandot él át, és a végén, a lány ott marad abban a világban. Hiszen nem tud hazamenni, mert nem tudja a visszautat. Érdekesnek tűnik, és biztos, hogy én is el fogom olvasni. Mikor a műsornak vége lett Ben beszélgetésbe kezdett egy ottani dolgozóval, ugyan is a lánya oda van a nagybátyámért.
~ Szia Mays! ~ Lépett elém Eric és félénken mosolygott.
~ Szia!
~ Van programod most? ~ Kérdezte kíváncsian, és gyorsan átfutattam a fejemben a dolgokat, és rávágtam a válaszomat.
~ Nincs. Miért?
~ Akkor, velem töltenéd a mai nap további részét? ~ Húzta pimasz vigyorra a száját. Ajkaim elnyíltak de egy hang sem jött ki rajta. Ekkor Mike sétált oda mellénk.
~ Ne haragudjatok! Mays, lehetne egy kérdésem? ~ Kérdésére rábólintottam. ~ Nincs kedved eljönni velem valahova? ~ Ezt komolyan nem hiszem el. Egy nagyot sóhajtottam, Eric pedig hitetlenkedve megrázta a fejét.
~ Ne haragudj Mike, de már elígérkeztem! Sajnálom… ~ Nem volt csalódott, rábólintott és tovább is állt. Én pedig Ericre néztem.
~ Akkor, mehetünk? ~ Mutatott az ajtó fele…
.




7 megjegyzés:

  1. Sziaaa!! :)
    Hmm..vajon Eric menedzsre valóban ilyen szigorú? Vagy esetleg engedékenyebb? Erre azért kíváncsi lennék... :D
    Van egy olyan érzésem, hogy a Backseat-ből készülne majd egy klip... Eric szerint nem lenne durva? Őt ismerve egy kocsiban is tud durva dolgokat tenni, de... ezt most nem szeretném kivesézni. :D
    Hmm... ez a rádiós interjú nekem nagyon ismerős volt... de nem tudom, vajon honnan? :D
    Igen... valóban török diszkósnak néz ki... hogyan is kételkedhet ebben? :D
    Tina terhes... kisbaba lesz!!!! ^__^ De Eric miért is komorodott el? Tud valamit, amit mi még nem? :O
    És.. na végre, randizni fognak, ez.. ahjj, annyira vártam már. :D És Mike is vele egy időben.. ez komoly? Hát nagyon reméltem, hogy nemet mond rá, mert ha nem.. hát bajban lettünk volna. :D
    Mikor lesz következő fejezet??? *.*
    Már nagyon várom :))
    Csók <333
    Ui.: és ezt csakis a Te kedvedért:
    "Lehet, hogy bölcsességem hibás (hibás),
    De ez túl komplikált (nekem)
    Ha ezt megfejted Eric (Eric)
    Nálam karriert csinááálsz!!!" ^__^

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szóval nagyon jóóóó lett a fiss!!!!Ez a rádiós dolog nekem is ismerös volt...de mikkor a török diszkósnál meg a bárányhúsnál tartottam akkor már rájöttem hogy láttam ezt a vidót és tényleg nagyon vicces!!És nem csak Eric kapot röhögögörcsöt hanem én is!!Na és most leszek hülye mert én csak a másdik évadnál keztem olvasni a blogot,ezért nem tudom ki az a Tina!Ben felesége vagy valami ilyesmi?Nem tudom!Várj de tudom...mikkor Maya-t kiakarta hozni Svéd-be akkor modta hogy a feleségével együtt jól lennének...lehet ő az a bizonyos Tina.Majd rájövök!!És nem hiszem el hogy Mike elhivta "randizni".És pont Eric elött...huh durva!De jó hogy visszaútasitotta.És végre elmennek már egyszer és mindenkorra randizni!!Haleluja!!De várom a kövit!Pusss:Meli :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D Akkor még egyszer megpróbálkozok a komment írással,mert a hülye blogger nem mutatta az előzőt... :P
    Szóval, szeretnék gratulálni a fejezethez. :D Nekem iszonyatosan tetszett! Nagyon jó volt!! :D
    De várj,ez... :"D "~Ööö…Mi? Oké, összebújás. ~ Válaszolta zavartan. ~ Túl fáradt vagyok, úgyhogy nem is lennék túl jó most az ágyban."
    Ez annyira Eric. :D és Tina terhes,de jó! és ez azt jelenti,hogy Maysnak uncsitesója lesz. (nem vagyok teljesen képbe a családfákkal,de azt hiszem igen,az unokatesója lesz.) :D
    És most olyan leszek,mint egy 5 éves:
    Randi, randi, randi!! :D háh! Bocsika, de Mike lekophatsz! :P
    Tomas meg maradjon már.. annyira elfoglalt. :D #se
    Na,szóval... a randit szeretném. :D várom a randit! :D (mondom,mint egy ötéves :D) Siesss!! :DDD
    Pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
  4. Szia :D
    Ez nagyon tetszett :D Majdnem frászt kaptam Mike-tó, hála égnek Mays Eric-kel ment :D De egy valamit nem tudok felfogni :O Ők most együtt vannak? vagy nem? ezt nem értem..
    Thomas nem volt annyira szimpi ebben a részben, de az nagyon tetszett hogy Eric kijelentette hogy Ő Mays-ot akarja *-* Imádtam mikor Ericet zavarba hozták :D De annak lesz jelentősége a továbbiakban hogy Eric elkomorodott a Tina terhessége hallatán? azon úgy picit meglepődtem..
    De imádtam a részt :D Szóval S.O.S. :D siess kérlek ;)
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Akkor kezdem a végével :D IDEGÖSSZEOMLÁST KAPTAM :O Azt hittem nem Ericcel megy..abba biztos a szívem szakadt volna bele :/
    Ezt a reakcióját Ericnek nem igazán értettem de gondolom majd megvilágosodok :D Egy pici baba :D Ez olyan izgi :$
    Komllyan és oda vagyok Ben bácsiért XD nem tudom miért de én nagyon csipem :D
    Izgatottan várom a randit.. remélem elcsattan egy-két csók ;) Kicsit egymásra találhatnának már :D Aztán majd utána úgy bonyolítod ahogy akarod :D csak kicsit gabajodjanak már össze :D Ki vagyok éhezve a boldogságukra :D ha csak egy két rész.. mert tudom hogy fennt kell tartani az érdeklődést :D
    Ez a határozottsága nagyon tetszett Ericnek Tomassal szemben :D Várom a klippet és Maya reakcióját :D
    Húú siess rohanj kérlek :D :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  6. Sziaaa, Vanity! :D

    Naa látod, tudsz Te, ha akarsz! :D Most kimondottan büszke vagyok Rád! Örülök annak, hogy múltkor elmondtam, hogy mit gondolok, mert igaz, hogy kicsit rossz fényt vetett rám is, de így legalább látom/láttam, hogy Te igenis akarod, hogy jók legyenek a fejezeteid, és ez most sikerült! :)) Puszillak, hogy megfogadtad a tanácsomat, vagyis remélem, hogy voltam Rád egy kis hatással. :)
    A fejezetről pedig annyit, hogy én ezekről már tudtam nagyjából, de jó volt úgy olvasni, hogy mondatokba van szedve. :) Gratulálok Bennek! :D Biztosan jó apuka lesz! ;) Amúgy kíváncsi vagyok, hogy a turné és a CD környékén mik fognak még változni. :) Remélem sikerül majd Mays-t megszerezni a kliphez. És... huhh ennyi most elég, várom már a folytatást! ;)
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!  Ne haragudjatok a késésem miatt, de sajnos összejöttek a dolgok..de most itt vagyok és lássuk a válaszokat ;)

    @Sziszaa Szia! :) Hát, a valóságban vagy a történetben?:D Mert ha a valóságra vagy kíváncsi, akkor nem tudom.. de a történetben nem olyan szigorú :) Haha..biztos vagy benne, hogy a Backseat-ből lesz klip?;D Még érdekelt volna.. nyugodtan kivesézhetted volna :’D Nem, Eric nem tud semmit, amit ti sem xdd : D Más oka volt az elkomorodásának :) Ma délután már lesz új fejezet, ígérem :D Oh, és nagyon köszönöm a versedet :’D
    ölel, Vanity

    @meli Sziaa! Volt egy videó róla, talán azért lehetett annyira ismerős neked :) Én is jót nevetek még mindig rajta :D Tina, Ben felesége :’) Igen, randi „szerűség” lesz :P Köszönöm hogy írtál :)
    ölel, Vanity

    @AnnaLove Szia!! : ) Gratulálsz? Úristen, köszönöm! :D Boldog vagyok hogy tetszett neked is! :) Igen, Mays nagynéni lesz ;) Még nagyon aranyos voltál, mint egy öt éves : DD Ez..aranyos :) Meg lesz a randi ne aggódjál :P Ma délután megkapod :P Köszönöm, hogy megtiszteltél a véleményeddel :)
    ölel, Vanity

    @Roxii Szia! Azért ne kapj frászt : D Hát..ez még kérdéses, de a következő fejezetben választ kapsz rá :) Nem, különösebb jelentősége nem lesz .. Sietek amint csak tudok!
    ölel, Vanity

    @Jenni Sziaa! :’) Te se kapjál ideg összeomlást :D Dehogynem, Ericcel megy :’) Amúgy..én is oda vagyok érte, már ha mondhatok ilyet :’D Meg lesz az a egy-két csók, egymásra találnak.. most nyugi lesz :P Fogom én bonyolítani, emiatt ne aggódj :P Sietek és köszönöm hogy írtál :)
    ölel, Vanity

    @adadel Szia! Tudok, de komikra válaszolni már nincs életerőm, úgy hogy sajnálom ha most sablonos leszek.. és kevés lesz a válaszom :’( Dehogy vetett rossz fényt, csak leírtad a véleményed, amit köszönök! :’)Igyekszem, és igen megfogadtam: D Hát, nem igazán fog változni.. csak lesz egy melodifestivalen :P Hát.. reménykedni szabad :P Köszönöm hogy írtál :)
    ölel, Vanity

    VálaszTörlés