2012. január 9., hétfő

4.Fejezet~ Visszahódítási hadművelet, indul!



/Eric szemszöge/

Ott álltam értetlenül bambulva. A megszólítás, az ölelés, mind arra jutottam vele, ez a srác nem más, mint Mays jelenlegi barátja. A legviccesebb, túl közeli barátja. Átfuttattam az agyamon, és oda lyukadtam ki, Mays megcsalt. Az én hibám is, hiszen mikor elment, nem kerestem meg egyből. Mikor alkalmam nyílt volna telefonálni, elraboltak. Onnét a két hónapos kínzás, a találkozás, a kórház, és most itt vagyok, teljesen tehetetlenül. Nem játszhatóm meg se a féltékeny barátot, és azt sem, mint ha mi sem történt volna. Ha ez a Rick nevezetű srác azt hiszi, megkapta Mayst oly könnyen, akkor nagyot tévedett. Mays mellé léptem, szélesen mosolyogva.
~ Édesem, igaz Mays? Elárulhatnád ennek a fiúnak, hogy mi folyik itt, és persze nekem is.~ Ez az „édesem” ettől a sráctól röhejesen hangzott. ~ Hogy is hívnak, és hány éves vagy? ~ Érdekelt, hány éves srác, mert nem nézett ki még tizennyolcnak sem.
~ Rick vagyok, és tizenkilenc éves. ~ Válaszolta egyszerűen a takonypóc. Éreztem, ahogy Mayst felfalja a düh, de én bevallom, nagyon jól szórakoztam.
~ Kifoghattál volna valami idősebbet is… ~ Mormoltam magam alatt. ~ Veled még beszélek Mays. ~ Súgtam oda, és elmentem a vendégszobába, ahol Riley kapott helyet. Lehuppantam az ágyra.
~ Téged mi szél hozott ide a szobámba? ~ Állt fel a földről Riley. Jelenleg a nappali az otthonom, mivel nem akartam Rileyval egy szobában poshadni. De most el van foglalva a nappali.
~ Emlékszel, mikor csínytevéseket csináltunk tizenhat, tizenhét évesen? ~ Tettem fel a kérdést, miközben az ágy szélére kúsztam, és ülő helyzetbe vágtam magam. Riley csak bólogatott akár egy bólogató kutya.
~ Állatiak voltak azok az idők. ~ Tette hozzá lelkesen. Itt már muszáj volt elvigyorodnom, és ezt Riley figyelmét sem kerülte el.
~ Ugye nem?
~ De Riley, úgy van! Itt az ideje valakit megszívatni. ~ Adtam meg a választ, mikor kopogtak. Mindketten az ajtóra néztünk, majd össze. Bólintottam, és legördültem az ágy másik oldalára.
~ Szia Riley. Nem láttad Ericet? Beszélnem kell vele… ~ Kezdte zavartan Mays. Lenne mit beszélnünk, de nem most.
~ Nem, nincs. ~ Válaszolta egyszerűen, majd vállat vont Riley. Maya már nem válaszolt semmit, kiment. Ahogy hallottam, hogy a zár kattan, visszaültem az ágyra. Egy nagy levegőt vettem.
~ Szóval, az áldozat Rick barátunk lesz.
~ És mégis mikor akarod megszívatni?
~ Mikor itt lesz. Biztos vagyok benne, hogy Mays úgyis áthívja magához. Támadt egy jó ötletem.. ~ Gondolkoztam el pár percre. Riley értetlenül nézett rám, de nem mondtam el neki, hogy mi jutott eszembe, egyenesen kiviharoztam a szobából, és megkerestem Mayst. Felmentem az emeletre, és a szobája ajtaja előtt megálltam. Kopogtam kettőt, és benyitottam.
~ Hallom, kerestél. ~ Léptem beljebb, magam mögött becsukva az ajtót. És a kis szekrényéhez léptem, majd belenéztem, mit rejthet néhány fiók. Csodás, kis falat alsókat, és melltartókat. Elvigyorodtam a látványon, majd Mays lépett mellém, becsukva a fiókot.
~ Igen, beszélnünk kell… ~ Nézett rám komoly arckifejezéssel. Felé fordítottam a fejemet, és a szemem sarkából végig mértem.
~ Hallgatlak! ~ Leültem ez egyik fotelbe, és kényelmesen elhelyezkedtem.
~ Nagy hibát követtem el, tudom. De ez részben a te hibád. ~ Szemeim kikerekedtek, és előre dőltem.
~ Engem hibáztatsz? Mays elraboltak és kínoztak két hónapon át. Eszedbe nem jutottam volna! Te szépen enyelegtél ezzel a kis takonypóccal. Ha Riley nem keres meg azzal, hogy eltűntem, soha nem jutok eszedbe. ~ Cáfoltam meg a vádat, majd újra hátra dőltem a fotelben. ~ Nem hiszem el, hogy megcsaltál. ~ Mondtam halkabban, és megcsóváltam a fejemet.
~ Amit éreztem akkor irántad, már eltűnt. Nem érzem ugyan azt. És a felbukkanásotok csak port kavart körülöttem. Semmi bajom azzal, hogy itt vagytok, csak… ~ Hangja elcsuklott, és nem tudta folytatni.
~ Csak itt vagyok, már nem tudom milyen rangban. Az ex-pasidként, vagy sima barátként? ~ Álltam fel, amire Ő is.
~ Mint barát… ~ Válaszolt bizonytalanul a kérdésemre.
~ A barátok nem csókolóznak. Az a szeretlek Eric, még a fejemben van, és nem felejtem el. Ha azt hiszed Mays, Rick ilyen könnyen megkapott, akkor nagyot tévedsz. Nem foglak elveszíteni megint. A harc, még csak most kezdődik. ~ Teljesen lesokkolta a hallottak. Meg sem várva válaszát, Rileyhoz igyekeztem.
~ Na? Hogy ment? ~ Kérdeztem, miközben papírokra rajzolgatott mindenféle dolgot.
~ Egész jól.. ~ Válaszoltam vigyorogva. Fél óráig beszélgettünk, hogy milyen csínytevést vigyünk véghez,mikor kopogtak.
~ Gyere.. ~ Kiabáltuk egyszerre Rileyval. Mays lépett be a szobába.
~ Nincs kedvetek eljönni velem uszodába? ~ Kérdezte mosolyogva, mint ha mi sem történt volna. Valamilyen oknál fogva igent mondtam rá, és Riley szidott is egy darabig, mert ő nem tud úszni, de ajánlottam neki, hogy mehet pancsizni a gyerek medencébe. Persze, erre még jobban szidott, és biztos, hogy a pokolra kívánt abban a percben.

~ Szűk a gatyám. ~ Nyafogott Riley, miközben Mays-ra vártunk. Megforgattam a szememet, és egy nagyot sóhajtottam.
~ Hogyan akarod visszahódítani Mayát?
~ Bevetem a Saade vonzóerőmet. Ha nem válik be, durvulok. ~ Vontam vállat. Majd Mays sétált oda hozzánk egy törülközőbe bugyolálva.
~ Mehetünk? ~ Tekintete először Rileyra, majd rám vándorolt. Mindketten bólintottunk, és elindultunk a mély medencéhez. Nem voltak sokan, szinte csak egy-két idősebb hölgy, akik inkább a napozó ágyon hevertek. Mays bemerészkedett a vízbe, Riley küszködött azzal, hogy bemenjen, és meg csak a medence szélére ültem. Majd vagy tíz percen keresztül próbált Riley beljebb menni, de nem járt sikerrel.
~ Ne legyél már ennyire nyafka..
~ Hideg… ~ Válaszolta lila, remegő szájjal. Megforgattam a szememet, majd bemásztam a medencébe. Mays ennyi idő alatt, jó pár hosszt leúszott. Beálltam középre, és hirtelen nekem jött.Feljött a víz felszínére, hátra túrta vizes haját, és kérdőn nézett, az előbb tettem miatt.
~ Ki ez a Rick gyerek? ~ Tettem fel a kérdést, tartva a szemkontaktust.
~ A barátom. ~ Szívesebben kinevettem volna. Nagy nehezen visszafojtottam a röhögő görcsömet, és megpróbáltam komolynak mutatkozni. Pár másodpercig, még bámultok egymást, majd egy oknál vezérelve, közeledtem arca felé. Mikor ajkain majdnem összeértek, a mellkasomnál fogva eltolt magától.
~ Emlékszel, mit mondtál? A barátok nem csókolóznak! ~ Lesokkoltam hirtelen. Lesütöttem a szememet, és vettem egy nagy levegőt.
~ Az érzéseid össze vannak kuszálódva. Nem tudod, mit érzel… ~ Húztam végig az ujjamat az oldalán, és éreztem, ahogy egész teste megremeg az érintésemtől. ~Még nem mondtam le rólad! Gyűlölj vagy szeress, de ne egyszerre a kettőt. Ha kimondanád, hogy végleg vége, akkor már itt sem lennék. Visszamennék oda, ahova tartozom. De megnehezíted a dolgokat..
~ És hol a helyed? Párizsban? ~ Vágott a szavamba a kérdésével.
~ Svédországban. Visszamennék, és beindítanám a z énekesi karrieremet, de így nem megy. Mert miattad vagyok itt. ~ Ebben a percben lendült a keze, hogy egy szép nagy pofon csattanjon az arcomon, de elkaptam a kezét, és könnyel teli szemébe néztem. ~ Ez nem megoldás… ~ Mondtam vigyorogva, és elengedtem a kezét.
~ Ez nem az-az Eric Saade, akibe bele szerettem!~ Fogta magát, és elviharzott.
~ Ezt elszúrtad… ~ Kimentem a medence széléhez.
~ Még nem! Ez még csak a kezdet… Mennyünk mi is. ~ Felöltöztünk, és elmentünk a jelenlegi otthonunkba. Rileyval kidolgoztunk pár tervet, és igazgattuk is. Tökéletes tervnek indul, és reméljük, sikeres lesz a vége is. De valami nem hagy nyugodni… és az nem más, mint egy érzés. Úgy érzem, megváltoztam, de ez az énem nem tetszik. Ez nem én vagyok….
~ Remélem, tudod, mit csinálsz! Lehet, hogy Mayst ezért örökre elmarod magad mellől. ~ Ült le az ágyra Riley, sajnálatosságot színlelve.
~ Akkor vessek magamra, ha ez történne. De nem fogom újra elveszíteni, Rick miatt, és még egyéb más dolgok miatt…. A visszahódítási hadműveletem, indul! 

2 megjegyzés:

  1. Sziaa! :))
    Először is imádom Ericet, nekem azt hiszem, hogy teljesen mindegy, hogy mit csinál, maximum az imádat mellett még érzek mást is, de egyszer úgy is eltörpül a rajongásom mellett. :$
    A fejezet pedig jó lett, néhol vicces, és tetszett, nagyon is! ;)
    Igazából a vége felé nem értettem Mays cselekedetét, na jó, ha Eric lekezelő hangnemben mondta neki, azt megérteném, de nekem első hallásra nagyon is megindító volt, és nem olyan megindító, hogy pofont érdemelt volna Eric. Na mindegy, lényeg a lényeg, hogy "A visszahódítási hadműveletem, indul!" nagyon várom, kíváncsi vagyok, hogy ez a két féleszű mit tervelt ki. :D
    Klassz lett, ittam a szavaidat! ;)
    Következőt! :P
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  2. Sziia :)
    Nagyon tetszett a mostani rész is , szerintem Eric nem változott meg , én ugyan úgy kedvelem mint eddig , talán még jobban is ! :) Nem értem hogy Maya miért pofozta meg Ericet , mikor szerintem szép dolgokat mondott. :)És grat a Rileys sztorikért , megmosolyogtattak :) És kiváncsi vagyok Eric mit eszel ki Maya meghódításáért. Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés