2012. április 3., kedd

21.Fejezet~I Crashed On The Dancefloor



/Eric/

Hát, itt a vége. Nincs több esély, nincs megbocsátás. El lettem küldve, elmehetek élni az életemet, nélküle. Milyen jó is lesz nekem… Már most rossz belegondolni, hogy mi lesz velem. Hiszen, eddig is hiányzott, de most még rosszabb lesz. Az érzés csak fokozódik, és nem fog enyhül. De egyszer biztos fog, csak az lehet hogy hosszú idő. – Miután elbúcsúztam Maya-tól, visszamentem a szállodába, és elkanászodva lépkedtem a lakosztályom felé, mikor meghallottam Tom hangját.
~ Eric, várj! ~ Fogta meg a vállamat és fordított magával szembe, de a tekintetem a rögtön a földre szegeztem. ~ Szuper voltál a rádiós interjún! Imádtak az emberek! ~ Lelkesedett fel, és elmosolyodtam. ~ Valami gond van? ~ Kérdezte, és hangja kíváncsiságtól csengett. Megráztam a fejemet, és az ajtó fele mutattam.
~ Megyek, és lefekszem aludni. ~ Húztam el a számat, és Tomra lestem, aki csak összeráncolt homlokkal nézett rám.
~ Eric… ~ Pillantott le a karórájára, majd rámutatott. ~ Még csak öt óra van. ~ Jegyezte meg. Vállat vontam és faképnél hagytam. Mikor beléptem a szobába ledobtam a földre a kabátomat és ruhástól dőltem be az ágyba. Elbasztam mindent! Miből is gondolhattam azt, hogy megbocsát azok után, amiket tettem? Idióta barom vagyok és ez nem vitás. Próbáljam magam túltenni rajta? Nem megy… Férfi létemre nem megy, és nem is akarok lépni. Nem harcolok, feladtam mindent! Kezdődik egy új fejezet az életemben, és lehet, még is jobb lesz.

Hangos kopogás vettet véget borzalmas rémálmomnak. Nyöszörögve keltem fel és a fejemet fogva léptem az ajtóhoz és tártam szélesre azt.
~ Jó reggelt álomszuszék! Csak szólok, hogy egy óra múlva indul a gépünk, úgy hogy légy szíves, szedd össze magad! ~ Hadarta el egy szuszra az egészet Tom és eltűnt a szemem elől. Egy „Mi van?” nézés után becsuktam az ajtót, majd háttal nekidőltem és lassan csúsztam le a földre. A tegnapi gondolatok emésztettek továbbra is. De nehezen rávettem magam a készülődésre, és mint mindig, most is rám vártak a többiek. Haragos nézéssel méregetett mindenki, mikor leértem a halba a bőröndjeimmel. Nem érdekelt senki jelen pillanatban, még a megjegyzések sem. Csak arra vártam, hogy végre gépre szálljunk, és itt hagyjuk Londont.
~ Na, hogy ment? ~ Ült le mellém J-son, és érdeklődve fürkészte az arcomat.
~ Kidobott. ~ Válaszoltam tömören, hátradöntöttem a fejemet és karba fontam a kezemet.
~ Majd jön a következő, ne emészd magadat. ~ A szemem sarkából figyeltem, ahogy elvigyorodik, de nem látva rajtam reagálást, egyből eltűnt a vigyor az arcáról. ~ Sajnálom, haver!
~ Én is. ~ Egy sóhaj után ott hagyott és hátrament a többiekhez, akik jól elnevetgéltek Kevin egyik poénján. Lesütöttem a szememet, és újra lejátszódtak előttem az emlékeim. Kezdve a vonaton való találkozással, folytatva Párizzsal, Prágával. Újra visszatértünk Párizsba, ahol csodálatos dolgokban volt részünk, de elváltak útjaink. Itt egy borzalmas idő vette kezdetét, és ezt csak követte a rosszabbnál rosszabb dolgok. Bejött a képbe Jake, tönkre ment minden. Kibékültünk majd újra összevesztünk, és csak játszottunk egymással, ami nem volt helyén való. Eltávolodtunk egymástól, és Maya arra következtettet, hogy nincs tovább. Itt véget ért minden, és elvesztettük egymást. Féltem őt!

A gép landolása után, a repülőtéren letámadtak a fotósok és az újságírók. Két őr és Tom segítségével sikerült taxiba ülnöm és egyenesen haza mennem. Mikor átléptem a lakás küszöbét, rögtön megszólalt a telefonom. Gyors mozdulattal vettem ki a zsebemből, és a képernyőre se nézve vettem fel és szóltam bele:
~ Haló?
~ Cső haver, itt Alex! ~ Köszönt egy vidám hang a vonal másik végén. Beljebb sétáltam a lakásban és eldőltem a kanapén.
~ Mi a pálya? ~ Kérdeztem, miközben a plafont pásztáztam a tekintetemmel.
~ Holnap folytatjuk a próbákat. Reggel nyolckor! Gondoltam szólok… ~ Bólintottam, és hangot adtam az egyértelmű válaszomnak.
~ Ott leszek. ~ Feleltem, és elköszöntünk. Eldobtam a telefont a kanapé másik végére.

/A próbán/

~ Nem Eric, ez a lépésed még mindig nem jó. ~ Förmedt rám Edin, aki átvette a koreográfus szerepet. Már vagy hússzor átvettük ugyan azt a lépést, és egyszerűen nem tudom megcsinálni. Hiába is próbálom, nem megy. ~ Oda figyelhetnél néha, mert ez így nem oké. ~ Dobta le a sapkáját a földre és beállt a tükör elé. ~ Megint! ~ Nézett vissza a tükörből szúrós tekintettel, és megint elpróbáltuk ugyan azt a lépést.  De huszonegy szerre sem sikerült, jobbnak látták a táncosok jegelni ezt a részt a koreográfiában. Így elpróbáltuk a Hearts int he airt, ami szintén nehéz szülés volt. Minden végtagom fájt, és levegőt is nehezen kaptam. Lefeküdtem a földre, hogy visszaálljon a pulzusom. A táncosaim csak a fejüket rázták, és szégyenkezve néztek le rám.
~ Én… ~Kezdtem bele, de belém fojtották a szót.
~ Ne mentegetőzz Eric! Csak csupán nem értjük mi történt veled, és miért nem tudsz megcsinálni semmit?
~ Nem tudom… ~ Feleltem halkan, amire mindenki faképnél hagyott. Felkapták a cuccaikat és ott hagytak, egyedül a próbateremben. Feltoltam magam ülőhelyzetbe és körbenéztem a termen. Felálltam és a tükör elé álltam pár méter távolságra. Újra és újra eltáncoltam a koreográfiát, de egyszerűen nem ment. Az eszem csak Mayán járt, és nem tudtam kiverni a gondolataimból. Miért nehezíti meg a dolgokat? Picsába is…
Körülbelül egy órán keresztül szenvedtem, és lassan már ott tartottam, hogy körbe-körbe sétálgattam a teremben. Az asztalhoz léptem és a telefonomra pillantottam, majd a kezembe vettem az üveg vizet, és belekortyoltam. Visszatekertem a kupakot, és mérgemben a földhöz vágtam.


Mindkét kezemmel beletúrtam a hajamba és újból eldőltem a hideg parkettán.
~ Elbasztam mindent. ~ Jegyeztem meg magamnak, mint ha nem lennék tisztában a dolgokkal. Az ajtó nyitódására lettem figyelmes.
~ Te meg mit csinálsz? Hol vannak a többiek? ~ Nézett körbe a termen J-son és leült az asztalhoz.
~ Itt hagytak és szerinted még is mit csinálok? ~ Kérdeztem flegmán. Felálltam és a falon logó órára pillantottam. J-son eközben elővett egy papírt és egy tollat a táskájából, majd a tollat ütögetni kezdte az asztalhoz. Mikor a srácra lestem abbahagyta, és bocsánatkérően nézett vissza.
~ Ne, ne! Folytasd. ~ Rajzoltam az ujjammal egy kört, és a tekintetem a toll és az óra között cikázott. Tik-tak-tik-tak-tik és tak. -You knocked me out of your world. Out through the back door- Szakadt fel belőlem ez a két mondat, és elhallgattam. J-son előre dőlt a székén és összeráncolt homlokkal figyelt. A tükörrel szembe fordultam, és farkasszemet néztem magammal. –I crashed on the dancefloor. – Fejeztem be megint, és újabb rímet kerestem, közben a srác újra a tollat kezdte ütögetni, hátha ezzel könnyít a helyzeten. -So I'm out your door. You'll miss me when I'm gone- Ami eszembe jutott szöveg, hangosan elkezdtem énekelni, de sokszor megakadtam, ugyan is kerestem a szavakat, és közben az érzésimet is képezte. -You won't steal love tonight. I'm leaving the keys. Give them to another guy. Who'll be the one who's falling. ~ Fordítottam hátat és egy újabb mondat jutott eszembe. -Now I see you on the. Are you falling of track. Calling me saying you miss me .Won't be turning back ~ Csak énekeltem, ami eszembe jutott szöveg. J-sonnak felcsillant a szeme, és ezeket a mondatokat leírta a papírra.
~ Ebből slágert fogunk csinálni. ~ Jegyezte meg, felállt az asztaltól és a kezembe nyomta a papírt. ~ Írd meg a dalt, holnap megnézzük mit alkottál. Gyere át hozzám ma este nyolcra. Buli lesz! ~ Csapta össze a tenyerét és elviharzott. Végig futtattam a tekintetem a papíron, majd leraktam az asztalra. Összepakoltam és hazasiettem. Ami még eszembe jutottak mondatok leírtam és elkezdtem készülődni az estére. Többet nem omlok össze a táncparketten egy lány miatt....
Kiszedtem a bőröndjeimből a ruháimat és beraktam a szekrénybe. A kabátjaimat felakasztottam, de az egyikből egy papír hullott a földre. Összevont szemöldökkel hajoltam le, és vettem a kezembe. Egy fénykép….


Na? Mit gondoltok?:) Kérlek ne haragudjatok, de túl egyértelmű lett volna, ha úgy írom, ahogy ti várjátok, mi szerint Eric ne menjen el :\ De, remélem azért tetszik majd! A 20.fejezethez kapott kommentekre még nem válaszoltam, de rajta vagyok az ügyön
Ölel mindenkit, Vanity

7 megjegyzés:

  1. Sziiiiia! :)
    Annyira örültem a fejezetnek. *.* I crashed on the dancefloor... imádom ezt a számot, és közben, amikor hallgattam, még jobban előadta a képet.. nagyon jó lett. :)
    Kép... milyen kép? Kiről?? Gemma? :O Lehet... :/ :D
    Ajj, tudom, hogy akkor nem lenne izgalmas, ha Eric nem ment volna el, de olyan rossz olvasni, hogy teljesen szét van csúszva. :(
    J-son... bírom ezt a srácot, amúgy is ilyennek képzelem el... szeretm őt is. :P
    De viszont van egy kis kétely is bennem... Gemma. Valami nem stimmel ezzel a lánnyal. :/ Oké, gyanakvó vagyok, de akkor is... mi az, hogy majd egyszer összefuthatnának? :O Igaz, ez nem ebben a fejezetben volt, de akkor is. :P Mindegy..
    Máár nagyon várom a következő fejezetet, főleg a képet. Ki van rajta?? :O
    Siess vele, kérlek! :)
    Csókollak <33
    Sziszaa

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves Vanity Destiny! :)
    Íme az első kommentem a blogodban, ami azt hiszem a leghosszabb és legkifejezőbb lesz... Mint tudod, tegnapelőtt (igen, azt hiszem az már tegnapelőtt volt. :D) nagyon rávetődtem az olvasásra, azon csodálkozom, miért nem hamarabb?
    Az első évadról annyit szeretnék mondani, hogy egyszerűen imádtam! Komolyan, mintha valami akciófilmet néztem volna! Egy Eric Saade történetben mindig azt nézem meg először, hogy Eric milyen tulajdonságokat kap. Hát, ilyennel még nem találkoztam... :D Egyszerűen én is beleszerettem a karakterébe, tetszett az a 'bölcs', merész nagyfiú. Soha nem gondoltam volna, hogy ebből ez lesz. Mikor először olvastam Chrisről, komolyan nem akartam elhinni, hogy a testvére. Akkor viszont látnod kellett volna az arckifejezésemet, mikor azt megtudtam, hogy Kendra Eric exe. Totálisan ledöbbentem! A térkép ellopásánál meg, mikor beszúrta a kést, rosszul lettem. Nagyon megijedtem! De szerencsére nem lett semmi! :) Én Rileyt, már amikor képbe került megszerettem, mert a hasonló karakterek nekem mindig szimpatikusak, ahogy te nevezed 'okostojások'. :D Komolyan mikor jött Olivia meg ez az egész Maya kavar Chrissel meg minden, először én is úgy voltam mint Eric, hogy nem akartam elhinni. De végül megértettem, ez tisztázódott.. :) Azaz álom meg annyira valóságosnak tűnt, hogy mikor olvastam, hogy álom, még akkor sem hittem el! Ahogy követik őket, aztán elindulnak a kristályért... Nem tudom mennyire gáz, de én is elszomorodtam, mikor Chris meghalt. Bár, megérdemelte, nem mondom, hogy nem, csak sajnálom... :/ És vége lett. Maya elment és jött az újabb évad! :D Kicsit ledöbbentem ezen a Rick-ügyön, de az tetszett, ahogy Eric elintézte. :D Meg kell mondanom, a kedvenc fejezetem az Eric bácsi volt, mert az annyira, de annyira aranyos volt, hogy majdnem behaltam... :D Amúgy a boldog szerelmespár jelenetüket megnéztem volna élőben, biztos elkapott volna a röhögőgörcs. :D Amikor hirtelen megjelent Jake és 'akkor megyünk és megkeressük az elveszett világot!' ötlete, mondom, oké... Ennél a srácnál nincs rendben minden. :D Akkor újra megjelent Kendra, és az volt számomra furcsa, hogy... nagyon megváltozott! Mert tudod az első évadban még az a 'megcsaltam a pasimat és most ki is nyírom' csaj volt, de a második évadban egész szerény lett... :) És akkor jött Jake és puff... :( Na, őt viszont megszerettem és azért sajnáltam. Zane viszont elsőre szimpatikus volt, nekem ő is kicsit ezt az okostojást adta, de mondjuk nem úgy, mint Riley... :D

    VálaszTörlés
  3. (bocsi, de csak két részletben tudtam leírni... :DDD)Szóval:
    Amikor Eric eljátszott, hogy meghalt... Igen, azok is a kedvenceim voltak. :D Ő volt az éjszaka lidérce. :D És akkor jött a ház felgyújtás, az ígéret és maga a bonyodalom... Jó, az még semmi nem volt, hogy a szülei válnak, ahhoz képest, ami Erickel történt. Amikor Debora mondta Mayanak, hogy Eric nincs itt... elment. Na, ott megállt a szívem. Igen, mert először azt hittem meghalt, de mondom az lehetetlen. Szóval szerintem ott váltottam a leggyorsabban a következő fejezetre. :D Ellustult a drága... :D J-Sont egyébként én is ilyennek képzelem el. Amikor az Echo szövegét olvastam, akkor esett le, hogy ez a dal tényleg erről szól! És jött London... :) Az interjú... már mondjuk sejtettem valamit, hiszen tudtam, hogy Maya rádiós és akkor igen! Biztos Eric lesz a meglepetés! :D És... ő lett! :D De ez, hogy dobta... Igen, szomorú, de még nincs vége, ugye? :D A Crashed On The Dancefloor megírása, szerintem marha jó volt! Sláger lesz!!! :D Azért, azon is megdöbbentem, hogy Mays mennyire megváltozott. Jó, nekem ez a dohányzás a mumusom, egyszerűen nem bírom, talán ezért is került kicsit távolabb tőle, de én most Ericet sajnálom! Mert őt nagyon szeretjük... :D
    Úgy összefoglalva: nekem... várja, a marhára tetszett ez nem elég kifejező... :D nem tudom. Szerintem ilyen szó nincs is, amivel ezt leírhatnám! :D Egyszer nagyon szeretnék így írni! Mert én nem ilyen író vagyok... Azt hiszem most elvesztettem az önbizalmam, túl sok nagyon jó fejezetet olvastam... :D Így már elég nehéz lesz írni. :/ :D Szóval én már várom a folytatást, nem valószínű, hogy ugyanilyen hosszú kommentet fogok kreálni, hacsaknem megint le nem írom mit gondolok az egész történetről. :D Szóval, most már kezdek előre félni, miért mondtad azt, hogy gonosz leszel... :D De azért ennyire nem, hogy fogom még a gép előtt ezt kiabálni: NEEE!!! :DDDD
    Most végre legalább nyugodtan alszom el, mert tudok mindent, amit tudhatok.. :D Siess a következővel, mert olyan rossz volt, hogy csak lépek tovább, tovább és tovább és egyszer csak... Nincs több? :O Már nagyon-nagyon-nagyon-nagyon várom a folytatást!!! :DDDD
    Puszil: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
  4. Szia Vanity!

    Húúúha!
    Most, már így az elején be kell vallanom, hogy a dalszövegírós rész tetszett a legjobban, nagyon imádtam, majdnem annyira mint az egész részt egybevéve! :)
    Eric megértem, hogy teljesen szét van esve, de még magától is durva, hogy ilyen könnyen feladta... bááár nem tudom. Ha nem Maya tér észhez, akkor Ericnek kell, és akkor ő lesz az, aki mégis csak rájött, hogy nekik nem megy külön. Mert amúgy rá fognak jönni, igaz? :D
    A próba... átéreztem. Olyan édes lehet Eric idegesen, és bár, ha nem én vagyok a lány, aki miatt szenved, inkább nem lennék a közelében, azért megnézném, hogy milyen, amikor semmi nem jön össze, és majd szétrobban.
    Még mindig várom a megoldást és egyre inkább érzem, hogy komolyan tippem sincs, hogy hogyan, mikor és miért, és wáááá...
    Szóval, hogy hogyan fogod megoldani, hogy újra legyen nekünk egy Eric-Maya párosunk. Szóval várom a további csodás dalszövegeket, amiket Eric ír a szenvedésről és a további csodás fejezeteket is! :)))

    Oké, nem lett túl értelmes a kommentem, de nézd el kérlek, az biztos, hogy imádtam a fejezetedet! :)))
    Csókollak

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Na oké..ez nagyon tetszett! Én annyira elszomorodtam :( Először is bele szakad a szívem hogy Ericnek ennyire össze van törve a szíve :'( Másodszor is felháborodtam! Hogy hagyhatták ott a táncosai? Ezen teljesen kiborultam!
    Nagyon tetszett a szám megírás, nagyon jó ötlet volt ahogy dőltek a szavak..
    Attól tartok Eric most majd úgy próbál felejteni hogy sokat iszik és becsajozik..remélem nem csinál ostobaságot és mihamarabb találkoznak Mays-sal :D
    Kép?? De kié? És hogy került oda?
    na oké Siess *-* Kérlek!!
    Roxiii

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Na végre én is itt vagyok! Hihetetlen, hogy mire odaérek vkihez, hogy komizzak már jó pár fejezettel le vagyok maradva...De az utóbbi három feji nagyon jóó! Annyira tetszett! :) Érdekel, hogy vajon ki hívta fel Mayát, mert a cselekmény szerint nem Eric, és az is, hogy ki van a képen?! Talán Mayáról egy régebbi fotó? Hm...majd meglátjuk! :D Jól leírtad, ahogy mondogatta Eric a dal sorait! Az egyik kedvenc számom tőle, szóval már eleve az egyik kedvenc fejezetem lett! :D Ettől a bulitól a végén viszont kicsit tartok, de meglátjuk mi sül ki belőle. :)
    Várom a folytatást!! :)
    Sok puszi: Lauren :)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Első sorban, boldog nyuszit mindenkinek! :))

    @sziszaa! Szia! :) Nem, nem Gemma van rajta a képen, úgy hogy megnyugodhatsz! Szét van esve, de nemsokára összeszedi magát:) Igen, látom nagyon gyanakvó vagy, de van is miért gyanakodnod :P Én annak csak örülök, hogy megszeretted J-sont! A következő fejezetben már lesz Gemma.. és nemsokára olvashatod!
    Ölel, Vanity

    @annalove Szia! Annyira boldog vagyok, hogy elnyerte a tetszésedet a történet, és hogy elemezted az egészet! Nagyon jó volt olvasni a kommentedet! :) És csak azt tudom mondani, hogy soha nem veszítsd el az önbizalmadat, mert az a történeted befejezéséhez vezethet.. hidd el, tapasztalatból mondom...! Nem baj, ha nem kreálsz hosszú kommentet, és már egy-két mondatnak is örülök! :) Köszönöm, hogy írtál és hogy olvasom lettél! <3
    Ölel, Vanity

    @ninalaw Szia! :) Haha, gondoltam, hogy az fog tetszeni a legjobban :P Bár be kell valljam, nekem is az tetszik a legjobban! :) Annyit elárulok, hogy Maya fog észhez térni! Igen, ráfognak jönni, és hamarosan Maya is képbe jön..na meg Svédország :P Nemsokára lesz Eric-Maya párosunk, ne aggódj! :) Talán már a 24.fejezetben :P Nem is lett értelmetlen :) Köszönöm hogy írtál, és hogy elnyerte a tetszésedet!
    Ölel, Vanity

    @roxii Szia! :) Lesz Ericnek egy megmentője, aki nem hagyja, hogy szét essen! :) Hát, a gondolat meneted jó..ez fog történni sajnos. És igen, hamarosan meg lesz a nagy találkozás is! Egy kép.. sejtésed sincs?:)
    Ölel, Vanity

    @lauren Szia! Sajnálom, mostanában sok ihletem volt, és kihasználtam az alkalmat! Nem, nem Eric volt, de az új fejezet végén megtudod majd, hogy ki hívta.. csak figyelj! :P Igen, Mayáról egy fotó.. :) Örülök, hogy neked is tetszett a dalszöveges rész! Biztosíthatlak, hogy lesz még egy-két ilyen dalszöveg majd :P
    Ölel, Vanity

    VálaszTörlés