2012. április 15., vasárnap

Játék? Benne vagytok?:)

Sziasztok!

Nos, arra gondoltam, hogy mi lenne ha játszanánk?  A játék szerintem néhány olvasónak ismerős.. ugyan is már máshol találkozhatott vele. Ez a játék Nina Law-é.. Mielőtt bárki letámadna és vádolna.. Kértem tőle engedélyt! :D
Gondoltam, én is kipróbálom, mert biztos jó móka :D Tehát a feladat egyszerű...

Mindenki írjon egy mondatot!! Amit szeretne..bármi lehet.. :)) De,..azért kíméljetek egy kicsit :$

Az új fejezetet lejjebb tekerve olvashatjátok, és amint mondtam, Semmi sem az, aminek látszik! :D
Ölel mindenkit, Vanity

11 megjegyzés:

  1. Szia,hát akkor az én mondatom. :DDD
    "Szia cica, van gazdád?"
    jó lesz ez a mondatos... ;D
    Pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nagyon szeretem ezt a játékot, sok sikert kívánok hozzá. :P
    A mondatom (mivel most kímélek :D) ez lett: Tudom, hogy álmodom, ez nem történhet meg.
    Sok sikert még egyszer. :)
    Csókollak <33

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Az én mondatom:
    "Csinálj amit akarsz, Pa-pa-party arc, de ne az igazival, de ne az igazival!!"
    Remélem megfelel! ; )
    Puszi: Viki <3 :)

    VálaszTörlés
  4. Háááát, izginek tűnik, kipróbálom a másik oldalról is. :D
    Remélem nem vagyok nagy gonosz a mondatommal, de: "Én többet érzek irántad, mint ő, én szerelmes vagyok beléd."
    Eredetileg oda akartam tenni a végére, hogy "Maya", de nem tettem. :)
    Sok sikert! :) Puszim!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Tetszik a játék!Oké...Lásuk mit irjak?!Ooo igen most nézem a Tianicot.
    Legyen az hogy:"Nagyon tragikust pillanatokat éltem túl!Szörnyü volt túlélni azt ami történt!Soha senkinek nem kivánám!"Tudom hülyeség de hát most ez jutott eszembe.Puss:Meli :)

    VálaszTörlés
  6. Sziaa.:)Az én mondatom: "Mitől lett rózsaszín a szemöldököd?"

    VálaszTörlés
  7. Az én mondatoooom a következő:
    "Csókolj meg Saade úrfi!" :D

    VálaszTörlés
  8. Sziia. :) Mondat: Sajtos melegszendvics, kell-kell. :'DD

    VálaszTörlés
  9. Szia! Mondatom: " Szeretnéd megfogni őket vagy megelégedsz a látvánnyal?"

    VálaszTörlés
  10. Sziaa! :D
    Nem szeretem, ha siettetnek, szóval a mondatért előre elnézést. :$
    "Nézz körbe Mays! Hello nyá-á-ár, hova szá-á-áll az idő?! Látod mennyi mindenről maradunk le, amíg mi egymás után vágyakozunk?"
    Tudom, tudom, hogy nem egy mondat... de megoldható? :$ Ha nem, szólj, és írok másikat. :$$
    Puszillak. :D

    VálaszTörlés
  11. Szia! :))
    a mondatom:
    Mikor érted már meg ,hogy fürdeni szeretnék egy hatalmas fazéknyi bablevesben?!
    :D bocsi, más nem jutott az eszembe :)

    VálaszTörlés