2012. április 14., szombat

24.Fejezet~ Allsang Pa Skansen (I.rész)


Szeretem, mikor van egy lány a lakásomban, és kisajátítja a cuccaimat, nem mellesleg egyszemélyes bulit csap. És ha még énekelve végig táncolna a lakáson, biztos, hogy kiraknám a szűrét. – Idegesen fordultam át a hasamra, mikor nyitódott a szoba ajtaja és a zene még jobban hallható vált.
~ Ébresztő popsztár! ~ Kiabálta a vendégem és az ágyon kezdett el ugrálni.
~ Takarodj ki a szobámból Debora! ~ Dörmögtem a párnámba temetkezve, és abba hagyta az ugrálást majd lehuppant mellém.
~ Remélem, tudsz róla, hogy húsz perc múlva próbád lesz! ~ Ütögette meg a hátamat és felállt.
~ Húsz perc? ~ Kérdeztem hitetlenkedve, és kipattantam az ágyból. ~ Nem leszek kész annyi idő alatt.~ Léptem a szekrényemhez, kinyitottam az ajtaját s dobálni kezdtem kifele a ruhákat. Egyik se volt jó, de végül a kezembe akadt egy fekete póló és fekete gatya. Kiviharoztam a hálóból és bezárkóztam a fürdőszobába.   Ki gondolta volna, hogy tíz perc alatt elkészülök?!  Ezzel most rekordot döntöttem! Kezemben a hajzselével léptem az előszobában lévő tükörhöz. Egy kevés zselét nyomtam a tenyerembe és összedörzsöltem a hajamat vele. Most nem nagyon foglalkoztam azzal, hogy hogyan áll hajam, így késznek nyilvánítottam magam. Felkaptam a cipőmet és Debora-ra néztem.
~ Megtennéd, hogy mielőtt hazaérnék, eltűnsz? ~ Kérdeztem vigyorogva és bólogattam is. Olyan jó ötleteket adok neki…
~ Úgy is találkozunk a próbán, csak nekem van egy kis elintézni valóm, és amúgy is, most készültem indulni… ~ Fogta a pulcsiját és elsétált mellettem.
~ Hárpia.. ~ Suttogtam és megforgattam a szememet. Kiléptem a lakásból és bezártam az ajtót. Lementem a kocsihoz, de furcsa módon Debora a nyomomban volt.
Beszálltam a volán mögé, behelyeztem a kulcsot az indítóba és elfordítottam, de amint megláttam, hogy a lány a kilincshez nyúl, lenyomtam a zárat.
~ Nem viszel el? ~ Tárta szét a karját, és átkönyököltem a másik ülésre, hogy lássam az arcát. Megcsóváltam a fejemet és vigyorogtam, mint a tejbe tök.
~ Menjél busszal! ~ Válaszoltam, visszahelyezkedtem az ülésembe és beindítottam a motort.


Mikor odaértem a Skansen-hez,elöntött az idegesség, hogy megint lecsesznek amiért nem időben érkeztem, de mikor megláttam hogy Alex és Kevin sincsenek még itt, egyből megnyugodtam.
~ Hello Tom! ~ Köszöntem, de a telefon a füléhez volt nőve, így csak legyintett és színpad fele mutatott. Néhány táncosom várt ott, ezért odasétáltam hozzájuk.
~ Szia Eric!
~ Sziasztok! Kevin és Alex? ~Kérdeztem tőlük, de mindenki csak megrázta a fejét. Ekkor megjelent a két jó madár, és csak sugárzott róluk a jó kedvség. ~ Hol voltatok? ~ Fordultam feléjük, és zsebre vágtam a kezemet.
~ Boccs haver, csak beszélgettünk egy lánnyal előbb, és… ~ Folytatta volna tovább az áradozást, de közbe szóltam, hogy engem nem érdekel, és elkezdtük a próbát. Első sorban a Populart táncoltuk el, mert J-son még nem érkezett meg. Volt három új táncosom, akiknek nem teljesen ment még a koreográfia, így azon Alex segített nekik, ami eltartott egy kis ideig. A tíz perces szünetünk alatt a zenészek próbálták összhangzani a hangszereket. Ekkor érkezett meg Riley is. Leugrottam a színpadról és felé siettem.
~ Tessék! ~ Nyújtotta felém a napszemüveget, amit kértem tőle még tegnap.
~ Azt hittem elfelejtetted. ~ Felvettem és a Tom felé néztem, aki már megint telefonált.
~ Debora-ról tudsz valamit? ~ Kérdezte és összeráncolta a homlokát. Elmosolyodtam a reggeli tettem miatt, és csak megcsóváltam a fejemet.  De Rileynak egyből feltűnt a titokzatosságom és karba fonta a kezét mellkasán. ~ Mit csináltál? ~ Tette fel a kérdést sejtelmesen.
~ Csak kidobtam reggel. ~ Nevettem el magamat.
~ Mit értesz az alatt, hogy kidobtad? ~ Csúszott fel a hangja egy oktávval feljebb és értetlenül széttárta a kezét. ~ Ugye vele nem feküdtél le? ~ Mielőtt belekezdett volna a hitetlenkedésébe és a hülyeségeibe a szavába vágtam.
~ Öhm… csak azt hitte, hogy elviszem, ahova akarja, így azt mondtam neki, hogy menjen busszal és ott hagytam. Röviden ennyi, és nem! ~ Bólintottam, Riley pedig megforgatta a szemeit és leült az egyik székre. Visszamentem a színpadhoz és folytattuk a próbát, ugyan is időközben J-son is megérkezett. Először csak énekeltem, és a második próbánál már táncoltam is. A próba egy órán keresztül zajlott. De legalább nem rontottam el a tánclépéseket, csak párszor a dal szövegét kihagytam néhány helyen, de most ez volt a legkevesebb problémánk. Tom is örült annak, hogy legalább ennyire összeszedtem magamat, és a csapatom sem piszkált. Jó hangulatban teltek az órák, még meg nem jelent Debora.
~ Megjöttél te hárpia?! ~ Vigyorogva sétáltam felé, és csak lenéző pillantásokat vetett rám.
~ Ha még egyszer lehárpiázol, lekeverek neked egy pofont. ~ Mutogatott az ujjával és fenyegetett. Kaptam már pár pofont, mit számít még egy? Úgy sem merné meg….
~ A szüleid sosem mondták, hogy nem mutogatunk? ~ Néztem halál komolyan és elnevette magát. Megcsóváltam a fejemet és Alex-hez mentem, aki jóízűen mesélt valami érdekes sztorit.
~ Szóval, milyen lányról is van szó? ~ Néztem rá sokat sejtve, és felvontam a szemöldökömet. Elmosolyodott és a jobb kezét a vállamra helyezte.
~ Eddig úgy volt, hogy műsorvezető lesz, de végül nem ő lett, hanem egy srác. Ez a lány majd a rádiónál lesz a fesztivál után. Amúgy, Maya-nak hívják és nagyon dögös! ~ Álmodozott Alex, és hirtelen elgondolkoztam. Semmi rossz nem jutott eszembe, hiszen azon voltam, hogy tovább lépjek, így nem foglalkozva vele vállat vontam, és egy halk „oké” után magára hagytam a táncost. Bár azért elég elgondolkoztató, ugyan is mikor Londonban voltam, valami olyasmiről volt szó, hogy Mays lenne itt a műsorvezető. Elég érdekes dolog ez, de nem izgat. Visszamentem Rileyhoz és Debora-hoz akik folyamatosan marták egymást. Szerintem lesz köztük valami… - Kuncogtam fel a gondolatomtól és mindketten rám néztek dühös tekintettel. Felemeltem mindkét kezemet és hevesen megráztam a fejemet, amolyan „nem én voltam” arckifejezéssel.
~ Tudod Debora… ~ Néztem elgondolkozva, és folytattam. ~Lehet, hogy a káromkodás nem oldja meg a dolgaimat... de amikor elküldhetlek a picsába, az rohadt jó érzés. ~ Vigyorodtam el szemtelenül és tarkón vágott, Riley pedig felröhögött. Oda jött hozzám egy szervező, és egy papírt nyomott a kezembe.
~ Itt írd alá! ~ Mutatott a papír sarkára. Aláfirkantottam, de fogalmam sincsen, hogy mit írtam alá, majd odajött hozzám még egy fiú, aki azt mondta, hogy fél hétkor lépünk színpadra. Ezekre mind bólogattam majd Debora a szemem előtt legyező kezére lettem figyelmes.
~ Eric, neked beszélek!
~ Nem érdekel mit mondtok. Nem figyelek most rátok... ~ Fogtam be a fülemet, de még így is hallottam, hogy nekem beszéltek mindketten.
~Figyelhetnél néha ránk! Ott vagy az újságokban és Tom ki fog téged nyírni, ha meglátja! És amúgy is, most nem kéne, hogy botrányba keveredj! ~ Várjunk csak egy percet, hogy jött most ide ez a téma? Látszik, hogy nagyon nem figyelek most…
~ Ki foglak titeket vitetni innen! Csak akadályoztok a munkában. ~ Emeltem fel a kezemet és folytattuk az egymás szidását, illetve csak néhányszor szólaltam fel, ők meg szidták egymást. 
~ Eric, fordulj meg! ~ Hallgattunk el mindhárman, és Debora arra kért, hogy forduljak meg. Fintorogva néztem rá, és biccentett a hátam mögé nézve. Előbb még veszekedett, most meg halál nyugodtan arra kér, hogy forduljak meg? Minek? ~ Gyerünk..~ Mondta halkan, és azt tettem. Pár méterre állt tőlem egy barna hajú lány, és mosolygott. Az a lány, akivel Londonban találkoztam utoljára. Az, akit el akartam felejteni, de ment, és miattam született meg egy dalom is, a Crashed On The Dancefloor. – Nem tudtam irányítani magamat, a lábaim maguktól indultak meg, szinte már futva, és ahogy odaértem szorosan magamhoz öleltem.
~ Hiányoztál szupersztár… ~ Suttogta, és eltolt magától, hogy a szemembe nézhessen.
~ Ha te tudnád nekem mennyire… ~ Mosolyodtam el halványan, és mindenki elkezdett tapsolni és fütyülni. ~ Most miért tapsolnak? ~ Kérdeztem halkan, amire megrázta a fejét, és ellépett tőlem.
~ Gyere! ~ Biccentett hátra fele majd megindult, én pedig követtem. A színpad mögött lévő egyik padra leültünk.
~ Összeomlottál a táncparketten? ~ Fordult felém mosolyogva, én pedig elpirultam. Honnan tud erről? Várjunk csak egy percet… Riley!
~ Talán… ~ Feleltem és lehajtottam a fejemet. ~ Mielőtt bármit is mondanál, megjegyzem, hogy már jól vagyok és túlléptem. ~ Vizslattam továbbra is a tekintetemmel a talajt.
~ Ez nem igaz Eric! Nem léptél túl… ~ Cáfolta meg, és összeszorítottam a számat.Élvezed a helyzetet igaz Maya?
~ Honnan veszed ezt?
~ Mert nem mersz a szemembe nézni! ~ Megforgattam a szememet és ránéztem. ~ Mond ki akkor! ~ Utasított rá, és egy nagy levegőt vettem.
~ Maya Owen, nem léptem túl rajtad! ~ Mondtam ki azt, amit nem akartam valójában. De még is megtettem… ~ De nem fogom most meghallgatni azt, amit mondani akarsz! Ugyan is, most dolgozom, nem érek rá. Ez ezzel jár… ~Álltam fel hirtelen, de megragadta a karomat.
~ Akkor legalább egy dolgot had mondjak el! ~ Kérdőn néztem rá, és kétségbeesett.  ~ Én is akarom azt az esélyt. Miattad vagyok itt, mert már az életem része vagy, és rájöttem, nem tudok nélküled élni…
~ Rögtön a közepébe mindennek! A vicc az, hogy én sem! De, megpróbálok....


Ne haragudjatok a hibákért, és a fejezet nem olyan lett, mint az én elképzeltem, de majd a következő sikerülni fog :) Remélem, azért tetszik nektek! Ja, és megjegyzem, Semmi Sem az, aminek látszik!!!

10 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szóval.... én megmondtam! :P
    Mondtam,hogy Maya lesz ott ez az! :D csak az a baj,hogy most jól összekavartál ezzel a 'semmi sem az aminek látszik!!' dologgal. Még nem igazán tudom elképzelni mi lesz ... :/ de majd kiderül. :D (remélem így érthető ;) )
    A hárpiás és a pofonos rész még mindig vicces. :D Már várom a fellépést, biztos, hogy nagyon jó lesz! :)
    Egyébként nagyon tetszik,ahogy Eric lekezeli Deborát, nagyon macsós... :D Várom a folytatást, szeretnék választ kapni a kérdésemre, hogy mi ez a semmi sem... dolog. :D
    Nem mondom,hogy jó fejezet volt... hanem szuper! ;D
    Várom a folytatást! :*
    Anna Love ♥

    VálaszTörlés
  3. Sziaa! :)
    Na igen, késő van, késtem, de itt vagyok, és megpróbálom leírni, mit gondolok. :)
    Nyugodtan haragudhatsz rám, amiért ilyen sokat késtem, sajnálom, de huhh... nem is tudom, miért maradtam el. :$
    Nézzük csak a mai fejezetet... Eric iszonyatosan gyerekes volt az elején, komolyan mondom, Debora helyében megpofozom. Ez már tiszta pofátlanság volt. :D Nem mondom azt, hogy nem volt vicces, de talán most tényleg felért egy ötéves kisgyerekhez, ami (hány éves most Eric?) huszon valahány éves korához képest, elég durva. Most ha nagyon anyáskodó szeretnék lenni, kapnád a szidást a ronda beszédért, de mivel hogy Eric szájából hallhattuk őket, megnyugodhatsz. ;) Viszont Alexandra itt az ideje elhagyni az obszcén szavakat!
    Amikor Alexék magukban somolyogtak, tudtam, hogy Mayával fogunk találkozni. :D És igazam is lett... Eric néha olyan nagyon vak, hogy az már nekem fájt. :D
    Nem tudom, mit szívott, de rendesen kivetkőzött magából, a végén az a beszélgetés mi volt? Ajj Eric, lehet, hogy megpróbálod, de nem fog menni!
    Amúgy... Debora helyzetét nem teljesen értem, mit csinál Ő itt egyébként? Riley is hirtelen bukkant fel, szóval nekem egy picit zavaros. :$ A lényeg, hogy jó lett a fejezet! Az ezelőtti is nagyon tetszett, főleg amikor a COTDF-t írta. ;)
    Puszillak, és várom a folytatást! ;)
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Mi az, hogy semmi sem az, aminek látszik? Ezzel vajon mire célozhattál? :O Próbálom kideríteni, de valahogy nem találok elég épeszű magyarázatot. vajon csak álom volt, és Maya mégsem ment el hozzá? Vagy alapból az egész Skansen álom volt? :O Kétségek közt hagytál, és ez naaagyon nem jó.... mit fogok én csinálni addig, amíg nem lesz friss? persze, majd találgatok. :D
    Egyébként nagyszerűre sikerdett a fejezet, de ez valahogy már megszokás nekem. :) Igaz, hogy amióta elolvastam az utolsó mondatrészt, kezd bennem feléledni egy kérdés: Eric egyáltalán elment a próbára? :D Oké, tudom, hogy hülye egy kérdés, de lehet, hogy mégis csak álom volt az egész, és elaludt, ezért késett, és nem találkozott Mayával, vagy... vagy Maya majd később fog odamenni. :O Bármi is lesz, biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz. :)
    Debora és Riley viszonyát nagyon szeretem, igaz, hogy szidják meg piszkálják egymást, dehát kellene ilyen szereplők is, nemde? :D És az elején, amikor Eric nem vitte el Debora-t... ehjj, de bunkó volt, de hát most én így szeretem ezt a fiút. *.*
    Amúgy valahogy érzelmesebb találkozásra számítottam... mondjuk hogy Eric fut, fut, fut, majd felemeli Mayát és megpörgeti, majd csók, aztán ölelés, majd Happy End... de persze nem így lett, szóval tuti, hogy erre utaltál akkor, amikor azt írtad, hogy: Semmi sem az, aminek látszik.
    remélem, mihamarabb olvashatom a második részét. Siess!!! :))
    Csókollak <33

    VálaszTörlés
  5. Oké én most már semmit sem értek :O Teljes káosz :O :O
    Most Eric mondta hogy megpróbál túllépni? :O Vagy mi van? És mi az hogy semmi sem az aminek látszik.. és Alex? Komoly Mays tetszik neki? Ilyen nincs.. Ne haragudj de olyan szinten összekavarodtam hogy nem tudok értelmes komit írni mert csak kérdések halmazát tenném fel amire jó eséllyel választ fogok kapni a következő részben :)
    De Deborát nagyon bírom azért azt elmondanám :D
    Na azt hiszem ennyit tudtam kihozni magamból ne haragudj :/
    A rész viszont nagyon tetszett :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
  6. Szia Vanity!

    Ez...ez kezdi megenni az életem! :D
    Ha most Eric fog meghátrálni, én nem tudom mit csinálok, és oké, látom én, hogy semmi nem az, aminek látszik, de könyörgöm! Most csak szórakozik akkor Mayával, hogy ezt mondta? Na, mindegy, de nagyon várom a következőt!
    Azt hittem, hogy amikor Alex megemlítette Mayat majd Eric felismerése gyors lesz, és nem is tudom.. heves, dehogy csak legyint? Komolyan?
    A találkozást valahogy, nem is tudom, máshogy képzeltem, és most nem tudom mit gondoljak, még mindig kicsinál ez a vég... nem tudom mi fog történni! :D
    Debora nem tudom miért nem a szívem csücske, csak valahogy... nem tudom. :D Mindenesetre az, ahogy most Erickel voltak, azt szerettem, imádom, ahogy káromkodik Eric, és tudom, hogy csúnya szokás, és a többi, de leszarom és egy pasi szájából is mindig mókás, kivéve ha idegességében mondja, és nekem. Akkor felpofozom. :D

    Szóval imádtam ezt a fejezetet, és kimondhatatlanul nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra, úgyhogy kérlek nagyon, nagyon, nagyon siess! :)

    Bocsánat a rövid és semmi értelme kommentemért, máskor ügyesebb leszek, ígérem! :)
    Csókollak

    VálaszTörlés
  7. Kész,végem van :O Teljesen összezavartál :O Amúgy sem értettem elég sok mindent.. valahogy ezt a találkozást nem így képzeltem :O Kicsit érzelmesebbre vagy meglepődöttebbre vagy nem tudom de nem így :O Meg Eric reakciója mikor Alex felhozta Mayát.. már a név hallatán logikus esetben kérdezősködni kellett volna..Debora..én csipem nagyon csak most mi ez a folytonos vita Erickel? Most húzzák egymást vagy Ericet tényleg idegesíti? És még vagy ezernyi kérdés maradt bennem de ne aggódj nem fogom őket feltenni :)
    Nagyon tetszett a rész de ez a befejezés megőrjít :O Mire vonatkozik ez? WÁÁÁ siess kérlek ha nem akarod hogy a kétségek vigyenek el XD
    puszi Jenni

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Köszönöm így már előre is, hogy elmondtátok a véleményeteket! :) Egyszerűen fantasztikusak vagytok <33

    @annalove Szia! Haha, igen..megmondtad és úgy is lett! Sajnos mindenkit megtévesztettem..de el kell mondjam, hogy élvezem :D Teljesen érthető, persze :) Tudtam, hogy az tetszeni fog neked! Macsós? Nekem nem ez a vélemény :DD De, nem lehetünk mindig egy véleményen ;) Eric megfog változni... Köszönöm! :)
    ölel, Vanity

    @adadel Sziaaa! Ahogy említettem, a te kommentedre lesz a legnagyobb élmény válaszolnom! Ne aggódj, a késésedet 100%-ban elnézem, és nem haragszom érte! Hogy miért is maradtál el? Lusta vagy :D haha :P Amúgy nem :) A te véleményed teljesen eltért a többiektől, mert te úgy gondolod, hogy Eric nagyon gyerekes volt. De nagyon sok furcsaság történt ebben a fejezetben! És most jön az, amiért igen is haragszom: Nem fogom elhagyni az obszcén szavakat, bármennyire is kéred... És csak úgy mellékesen megsúgnám, hogy mikor elkezdtem a történetet, el lett mondva, hogy igen is lesznek a fejezetekben trágár szavak..nem sok de egy-kettő előfordul majd. Mint pl. itt is! Tehát, erre ne kérjél ;) Erről egyelőre ennyit!
    Fogunk találkozni (illetve találkoztunk is) de nem ilyen szituációban ;) Tessék, például ez is egy furcsaság volt :D Eric nem fogja valójában megpróbálni, hiszen tudjuk annak mi lenne a vége :D Riley igazából Eric miatt ment Svédországba, és Ő tudott arról, hogy Maya is odautazik! Hiszen beszéltek telefonon! Debora..ő még rejtély.... mert nem csak a barátja miatt ment oda.. Remélem enyhült most a válaszommal a zavarod :) Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! :)) És köszönöm, hogy leírtad az őszinte véleményedet! :)
    ölel, Vanity

    @sziszaa Szia! Ahogy elolvastam a kommentedet, egyből elnevettem magamat, és nem negatív értelemben! :) Te jársz a legközelebb a megoldáshoz! Nem hagylak sokáig kétségek között, ne aggódjál! És nem, egyáltalán nem hülye kérdés... ellenkezőleg ;) Természetesen, kellenek az ilyen szereplők! :D Hát, nem a találkozásnál..de valahol meg lesz az-az érzelmi szál...Nem fog elmaradni :) Jaj, most lebuktam... ! Mert pontosan arra utaltam! Sietek, ahogy csak tudok :) És köszönöm, hogy írtál ;)
    ölel, Vanity

    @roxxi Szia! Teljes káosz ojjaj :D Igen azt mondta, de valójában az nem igaz! Választ fogsz kapni ne aggódj! :) Nem haragszom,hiszen teljesen érthető, hogy nem tiszta a kép. Sietek amint csak tudok! :)
    Ölel, Vanity

    @ninalaw Szia! Ne egye meg, nem kéne! :D Nem, nem fog meghátrál,és nem is szórakozik! Miket képes kiváltani az emberből egy álom, nemde? ;)) Mert valójában nem is így lesz a találkozás...! Sietek, ahogy csak tudok, hogy minél előbb olvashassátok, és tiszta legyen végre a kép nektek! :) Köszönöm, hogy te is írtál nekem :3
    ölel, Vanity

    @jenni Szia! :D Kész, vége? Igen, mindenkit összezavartam, de nem tehetek róla..kell az a fránya csavar! :D Nyugodtan feltehetted volna, nem haragszom meg! :) És, ezekre a kérdésekre mindenképpen választ kapsz a következő fejezetben! Sietek, ígérem! :D Köszi, hogy ismét írtál nekem! :)
    ölel, Vanity

    VálaszTörlés
  9. Szia Vanity!
    Bocsánat hogy most irok!De annyi dolgom van mostanába...áá mind1.Szóval a fejezet.Az semmi sem az aminek látszik?Asszem tudom mért mondod.Szóval mikkor reggel Debora fel költötte lehet véletlenül Eric visszaaludt és az egészet csak álmodta.Azt hogy találkozik Maya-val,hogy táncpróbán van!De nem biztos! :/Nem tudom de nagyon várom a következő részt,és nagyon jó volt!!!Pusss:Meli :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Meli! :)
    Semmi, nem haragszom! Nem mindenkinek van ideje kommentet írni nekem! És ezt teljesen megértem :) Öhm.. nem egészen erre céloztam! Sietek ahogy csak tudok, sajnos kifogtak rajtam a mondataitok! :\ De igyekszem :D Köszönöm, hogy írtál :3
    ölel, Vanity

    VálaszTörlés