2012. július 9., hétfő

5.rész~ Mire jók a rossz fiúk?

Sziasztok! :)
Ahogy ígértem, itt a friss! Szerintem, borzalmas lett... De a következő jobb lesz :) A kommenteket nagyon szépen köszönöm az előző részhez, természetesen válaszoltam is rájuk! :)



/Eric/

- Lehet egy kérdésem? - Fordult felém és rábólintottam. - Hogy-hogy nem szúrtad el az akciót?- Érdekes kérdés, tény és való. Lehajtottam a fejemet.
- Az út alatt… elgondolkoztam azokon, amiket mondtál. Későn jutott el az agyamig, hogy felfogjam, a fiam életéről van most szó… - Feleltem halkan és rákönyököltem a térdemre.
- Sokáig tartott! – Vonogatta a vállát és felnevettem. Ekkor kopogtak és Jeremy lépett be, látva rajta visszafojtott nevetését.
- A vőlegényed keres! – Köszörülte meg a torkát, és kuncogott magában. Szemeim nagyra tágultak kijelentésén és Maysra lestem.
- Vőlegényed van? – Nyögtem ki és elhúzta a szája szélét majd elviharzott.

„ – Meddig akarod a gyűrűt bámulni? – Kérdezte Tom és le se vette a szemét az útról. Végig simítottam a dobozon majd lecsuktam és zsebre vágtam.
- Csak nem tudom, hogy boruljak térdre előtte. Ez… olyan nehéz! – Feleltem és bámulni kezdtem az elsuhanó tájat.
- Menni fog, hidd el! – Mondta bíztatóan és haloványan rámosolyogtam. – Csak egy valamit nem értek… - Mondta a ház elé érve, és leállította a motort. – Lehet, hogy a turné befejeződött, de nem áll meg az élet. Hiszen tovább utazol, és ehhez mit fog szólni Mays? Eric, popsztár vagy! Nem lesz rá elég időd, ezt te is nagyon jól tudod. Nem lebeszélni akarlak, csak csupán azt szeretném, ha nem okoznál másoknak csalódást, pláne ne magadnak! – Fordult felém, kissé kétségbeesett arckifejezéssel.
- Egyszer már elvesztettem. Nem akarom még egyszer! – Feleltem és kicsatoltam az övemet. Kiszálltam, kivettem a csomagtartóból a bőröndömet és még egyszer az ajtóhoz léptem.
- Fiam, a lagzira ne felejts el meghívni! – Kacsintott és becsuktam az ajtót.
- Nem fogom! – Feleltem és meg vártam, míg elhajt. Az órámra lestem, ami pontosan tizenegy órát mutatott. Sóhajtottam és megindultam.
Mikor felértem az ajtó elé álltam és előkerestem a kulcsomat, amit a gatyám farzsebében meg is találtam. Kinyitottam vele az ajtót és feloltottam a lámpát.
- Mays! Megjöttem! – Kiáltottam, de nem kaptam választ. Összehúztam a szemöldökömet és utam rögtön a hálószobába vezetett. Mindennek hűlt helye volt. Kinyitottam a szekrényét, de a ruhái sehol nem voltak. Nem értettem semmit, csak kapkodtam a fejemet összevissza, mikor megpillantottam az ágyon egy papírt. A kezembe vettem és gyorsan olvasni kezdtem azt a két sort…

„Sajnálom Eric… mennem kellet! Neked is, és nekem is így lesz a legjobb! Szeretlek, ezt sose felejtsd el!”

- Mi a fene? – Kérdeztem inkább magamtól, hátrálni kezdtem mikor a falba ütköztem és lecsúsztam a földre. Miért? Miért történt ez meg? Semmit nem értek… miért kellett mennie? Honnan veszi, hogy nekem jobb lesz így? Az én hibám… én hagytam itt. Én okoztam neki fájdalmat, s okot arra, hogy elmenjen. Minden miattam történt. Nincs nagyobb szenvedés, min az a tudat, hogy másnak szenvedést okoztam. Újabb pofon az élettől… megérdemeltem! – Előkerestem a telefonomat, és tárcsáztam a számát, hátha esetleg mobilon elérem. De tévedtem, mert ki volt kapcsolva. Muszáj volt kiszellőztetnem a fejemet, így fogtam magamat és elmentem a közeli parkba. Semmit nem értek…”

Körbe néztem a kis szobán, és megpillantottam Mays a székében ülve.
- Nagyon elgondolkoztál valamin… de min? – Kérdezte kíváncsian, de csak megcsóváltam a fejemet.
- Lényegtelen. – Feleltem és távozni akartam, de nem sikerült.
- Csak nem a múlton?
- Már mondtam, hogy lényegtelen. – Hangzott a válasz, kissé ingerülten és mellém lépett.
- Hát rendben! Jake-t most hallgatjuk ki! Érdekelnek a dolgok? – Nézett és rábólintottam.


/Maya/

- Örülök, hogy újra látlak Jake! – Mosolyogtam és leültem vele szembe.
- Én mondjuk egy kellemesebb találkozásra számítottam, de ez is megteszi! Te semmit nem változtál az évek során… Még mindig ugyan olyan gyönyörű vagy, mint voltál! – Vigyorgott, mint a tejbe tök.
- Ne bókolgass itt nekem! Jake, Jake, Jake… - Csóváltam meg a fejemet. – Már megint mibe keveredtél? Bombát akarsz robbantani, te vagy a drogdílerek egyik összeköttetője… Miért? – Tártam szét a karomat a srác pedig hátradőlt a székében.
- Nem mondhatok semmit! Ha bármit is elárulok, engem kinyírnak!
- Oh… értem! Akkor máshogy teszem fel a kérdést… Kidet rabolták el? – Húztam össze a szemöldökömet, és látva arckifejezést, jól beletrafáltam. Témánál vagyunk…
- A feleségemet… Marie-t. – Most tényleg jól hallottam? Jake-nek felesége van? Ez... kész vicc!Valaki csípjen meg ha ez igaz! Rendben, kicsit hihetetlen elhinni.  – Ha nem adom át a pénzt a drogért, megölik. – Dőlt előre, komoly arckifejezéssel.  Tehát nem hazudik!
- Egy cipőben járunk. – Mondtam elfúló hangon.
- Ezt hogy érted? Neked meg a barátodat rabolták el? – Kérdezte és megráztam a fejemet.
- A fiamat. – Feleltem és szemei nagyra tágultak. Nem kicsit lepődött meg a kijelentésemen.
- Neked van… fiad?
- Térjünk a lényegre Jake! Miért akartál robbantani?
- A robbantás a nyomok eltűntetése érdekében lett volna. Ott adtam oda a drogot és vettem át helyette a pénzt. Utána kaptam egy SMS-t, hogy hol és mikor találkozok a főnökkel. Ugyan is mindig személyesen veszi át a szajrét. Már meg van a helyszín és az időpont is, ha nem érek oda 48 órán belül, Marie-t megölik. Nem csukhatsz most börtönbe! – Annyi időn keresztül keserítette meg az életemet, nem érdekelte, hogy mások hogy éreznek. Csak magával törődött. De mondjuk mi van akkor, ha megváltozott e téren? Mi van akkor, ha legbelül még is próbál jó lenne, és a saját útját járni?
- Megbízhatok benned? – Kérdeztem és biccentett a fejével. Ez nem volt valami meggyőző… - Segítünk neked, ha cserébe te is együtt működsz velünk.  – Kötöttem az ebet a karóhoz. Pár másodpercre elgondolkozott, elmerengett maga elé, végül megadta a kielégítő válaszát.
- Rendben! – Felelte magabiztosan. –A helyszín Törökország, Antalya. Ott van egy Miracle nevezetű hatalmas szálloda. Engem ott várnak a pénzzel, holnap után, délben! – Rábólintottam, és egy bocsánatkérő pillantás után elhagytam a szobát.
- Szerintem eléggé kétségbe van esve. – Gondolkozott el Jeremy és csípőre vágtam a kezemet.
- Nem bízhatsz meg benne! Ő Jake! Sose mondott igazat, mindig csak saját magára gondol. – Lépett elém Eric.
- Efelől én döntök! Ne feledd Eric, hogy bármikor visszaküldhetlek a sittre!
- De most még nem vagyok rács mögött, és nem hagyom, hogy Jake-t kérd meg hogy segítsen!
- A fiamról van szó Eric! – Léptem közelebb hozzá.
- A fiúnkról van szó Mays! – Sziszegte a fogai közt.
- Ericnek igaza van! Jake-nek csak saját szándékai vannak! – Kapcsolódott be a beszélgetésbe Jeremy, és közénk állt.
- Te inkább maradj csendben, és nézd meg hogy van J-son! – Legyintettem, de a srácnak ez nem tetszett. Mérgelődve távozott, magamra hagyva a svéd tökfejjel.
- Ne tedd! – Elvigyorodtam és visszasétáltam a szobába, nyomomban Ericcel, aki megállt az ajtóban.
- Lehet egy kérdésem?
- Attól függ mi!
- Ki a fiú apja? – Kérdezte Jake ridegen, de nem válaszoltam. Nem akarom, hogy megtudja. – Ki a fiú apja, Mays? – Ismételte meg újra a kérdést. Hevesen megráztam a fejemet, és továbbra se szóltam semmit. – Mond, hogy nem Saade! – Emelte fel mindkét kezét.
- De!
- Ezt nem hiszem el! – Nevetett fel. Hátra fordultam, de Ericnek már hűlt helye volt. Ott hagytam Jake-t és megkerestem a srácot, akit Riley irodájában meg is találtam.
- Most meg mi van? – Kérdeztem és felém fordult. – Elérzékenyültél vagy mi?
- Nem Mays, nem érzékenyültem el! Egy szívtelen seggfej vagyok, tudod jól! – Nem lehetett levakarni azt az önelégült vigyort a képéről. – Nem az fáj, amit az a barom mondott, hanem az, ahogy viselkedsz velem! Elhiszem, hogy ridegen hagylak, de az, hogy te haragszol rám, már övön aluli. Nekem kéne a sértődöttet játszanom, amiért elhagytál hat éve, s nem neked! Érett felnőtt módjára viselkedem, nem úgy, mint te! Azt hiszed, engem nem érdekel Ethan elrablása? Hát nagyot tévedsz! Csak ne állíts be olyannak, aki valójában nem vagyok! Légy szíves… és most hagyj magamra! – Mutatott az ajtó fele.
- Ethan le se tagadhatná, hogy az apja vagy… - Feleltem letörten és faképnél hagytam.

8 megjegyzés:

  1. Sziiaaa!! :D
    Számomra még mindig lenyűgöző, hogy Eric nem szúrta el az akciót... bár még midngi felfoghatatlan, de akkor is. Büszke vagyok erre a fiúra. :D
    Az egy dolog, hogy mostanában eléggé érzelmesebb hanulatomban vagyok, de... ez a visszaemlékezés. Ahjjj, olyan rossz volt. :( Mármint meg nem az írásod, hanem ami történt. Eric-kel... hogy Maya ott hagyta. Ez olyan rossz dolog. :'/
    És még vitte a gyűrűt is meg minden... ahjj, maya, nem értelek már téged sem... hihetetlenek vagytok. :D
    Jake elkötelezte magát? Komolyan?! Jake? És még bókolgat Maya-nak... chh... pokolra jut. xD
    És azt egyébként nem értettem, miért lepte meg annyira, hogy Ethan Eric fia... számomra nem hihetetlen. :D
    "- Egy szívtelen seggfej vagyok, tudod jól! – Nem lehetett levakarni azt az önelégült vigyort a képéről." na, végre bevallottad, Eric. Erre várt mindenki. :D
    És komolyan... mindezek ellenére neki adok igazat. Valóban szegény Saade-t hagyták el, és neki lenne joga a felháborodásra. :D
    mikor lesz már következő rész? Mikor?? Most mondd meg!! Khm.. elnézést, kicsit elragadtattam magam. :D
    Szóval kérlek, siess a fejezettel! ^^
    Csókollak <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága :D

      Ugye, milyen meglepő?:) De ügyes fiú volt! Büszkék lehetünk rá.. a kérdés az, hogy vajon a következő akciót sem szúrja el?:) Majd meglátjuk mi fog történni :D
      Sajnos.. a volt, az volt. Megtörtént, elmúlt és megyünk tovább...ez ellen nem tudunk mit tenni sajnos... Talán, sikerül helyre hoznunk a múltbéli emlékeket, ha nem is teljesen, de egy keveset :)
      Pontosan, Jake elkötelezte magát! Hihetetlen, de ez van! :D De.. a srác megváltozott... és még ha nem is mutatja jeleit a változásnak, hamarosan olyan dolgot fog tenni, amit Eric még meg is fog neki köszönni... :)
      Hát.. reménykedett benne, hogy akkor már nem voltak együtt... és hogy nem Erictől van a gyermek, de "sajnos" nem így lett :D Ezért is lepődött meg :)
      hamarosan lesz következő.. és elárulom a címét is: "Second Round/második kör" ;)
      Sietek :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Sziaaa :D
    A csodás nyaralás miatt lekéstem az első komiról de megjöttem :D :D
    Ez a rész is nagyon tetszett!! És a vége azért engem kicsit szíven ütött, és kíváncsian várom Eric reakcióját rá! És örülök azért hogy Eric egy kicsit kitört a végén, szeretem Mayst de ezt megérdemelte!
    Remélem drágalátos vőlegénye hamar nem lesz az! és ha ez bonyodalmakat okoz annál jobb.. ebből az emberből még azt is kinézem hogy át áll a másik oldalra csak hogy bosszút álljon!
    Nem tudom miért, de én hiszek Jake-nek... lehet őrültség, de ebben Mays mellett vagyok, hiszek benne hogy megváltozott! Viszont abban Eric mellett vagyok, hogy neki több oka lenne haragudni Maysra hiszen elhagyta és a gyerekéről sem tudhatott semmit.. szóval ebben pedig a Jake által megnevezett apa "Saade" XDXD mellett állok :D
    Szerettem nagyon és várom a frisset :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Na..jó volt a nyaralás?^-^ Ennek örülök :) És no problem, itt vagy az a lényeg nekem :)
      És még jobban örülök amiatt, hogy tetszett ez az üres fejezetem is :) Ericben egy hatalmas lavinát indítottak el, és nem fog nyugodni emiatt... Bár nem tervez nagy bosszút, se fájdalmat okozni másnak, de szeretné éreztetni azt Maya-val, amit ő érzett akkor... De nem ez lesz az első dühkitörése... lesz ennél durvább is, ami majdnem Mays vőlegényének élete fog kerülni ;)
      Jake megváltozott! :) Efelől ne legyen kétséged :P
      Köszönöm hogy írtál, és természetesen sietek a frissel :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Szia!
    Ilyen hülyeséget többet ne írjál bele e bejegyzésedbe, hogy borzalmas lett, mert általában azok a legjobb fejezeteid! :D Ez is azok közé tartozik, aminek meg kellett történnie, az megtörtént, mind beszédet, mind mást beleértve. És a kommentválaszodra reagálva, igen Eric-nek rohadtul észhez kéne térni Mayát illetően! Ha még sokáig húzod az idegeimet nem állok jót magamért! :D Akarom már a kiskölyköt, hogy várjak még 2-3 részt? xD Jó, ígérem próbálok türelmes lenni, viszont tuti lesz valami Törökországban! Remélem az ellenkezőjét, de szerintem úgysem az lesz. :D Ugye megvan még Eric-nek az a gyűrűje? :D Ennél a résznél lázba jöttem, mire leesett, hogy a múltat írtad le...Na de, ami késik nem múlik! :D
    Várom a következőt! :D
    Sok puszi Neked! Sok ihletet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lauren! :)
      Rendben,rendben.. sajnálom! :$ Tényleg? Ezt... még észre se vettem :D Szerintem ez a fejezet lapos lett.. rendben, kussban vagyok :D
      khm.. mennyire fogsz engem szeretni, ha azt mondom, hogy már a következő fejezetben megjelenik Ethan?:$ :)Szóval, nem kell már sokat várnod :D
      Fog történni Törökországban.. öhm..elég sok minden :D Hiszen ismersz... ;)))
      Hát... kitudja? Lehet meg van még az a gyűrű... :) Késni fog.. múlni nem! :) Sietek a következővel, és köszönöm hogy írtál :3
      ölel,Vanity

      Törlés
  4. Szia!
    Egy valamit gyorsan leszögeznék: szó se essék arról, hogy én a komment határ miatt írok neked véleményt, az teljesen hidegen hagy engem, bevallom őszintén teljesen hülyeségnek tartom, szívem szerint pontosan az miatt nem írnék, de mivel a komi határ előtt is folyamatosan írtam neked, szemet hunyok felette.
    Na nézzük csak a fejezetet:
    Azt hiszem mindenki észrevehette annak az egyetlen kis mondatnak a hatását, hiszen az Ericben egy hatalmas lavinát elindított. (Imádom Ashley-nek ezt a számát.) Ez az a fejezet volt, amikor nagyon nem szeretem Maya-t. (Teljesen biztos lehetsz abban, hogy nem Bieber miatt.) Amikor csak Mays szemszögéből ismertük a történetet még szép, hogy mellette álltam, de amikor kezdett Eric oldaláról is körvonalazódni a múlt, bennem is azt sugallta egy hang, hogy Saade pártját kell fognom. (Nagyon jól tudod, hogy most már nem vagyok teljesen elvakult irányába.) Azt hiszem együttérzést éreztem a visszaemlékezés alatt, sajnáltam Ericet, nagyon fájhatott neki Mays elvesztése. Gondolom már mindenkiben felmerült az a kérdés, hogy miért nem ment Mays Erickel a turnéjára, nos azt hiszem tudom az egyetlen magyarázatot, mert akkor nem lehetett volna 3. évad (aminek nem örültem volna, tehát csak emiatt örülök annak, hogy Mays 'hülye' volt).
    Térjünk rá a fejezet Jake-es részére. Látom terítékre került Joe is. Tudom, hogy neked a Kleptomaniac a kedvenc, de tudom, hogy tudod, hogy nekem nem. Szóval miután lejárt a szám, és vége lett a fejezetnek, szemem lejjebb kalandozott yt-n, és a Party After Party-ba ütközött, egyedül azt sajnálom, hogy hajnali fél három lesz pár perc múlva és nem hallgathatom nagyon hangosan - ahogy kedvem szerint tenném -, mert felverném a házat. Na de a lényeg - pont nem a szám, de az is jó volt, még ha nem is kedvenc - Jake... tudtam Marie-ről, de most a lényeg, hogy azt is tudtam, hogy ő a felesége? Mert ha tudtam is, mégis meglepett, kicsit ugyan úgy lesokkolódtam, mint Maya. Mindenesetre örülök azoknak a kósza gondolatoknak, amik Mays eszébe jutottak, mert engedi reménykedni az embert, hogy lehet, hogy Jake nem is olyan rossz ember. Én is ebben bízom. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Törökországban.
    A fejezet vége azt hiszem megint csak azt bizonyítja, hogy mennyire nem szerettem itt Maya-t.
    Félreértés ne essék, a fejezet nagyon jó lett, főleg a sok párbeszéd, amit ugye nagyon szeretek - habár picit furcsállottam is, hiszen te inkább a gondolatok híve vagy, de nekem nagyon tetszett.
    Nagyon várom a folytatást, hiszen ez az évad tényleg nagyon pörög, és ami fontosabb még a pörgésnél is, hogy élvezzük, és efelől nincs kétségem. :)
    Szóval, most már megvan a négy, hozhatod a következőt! ;)
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága! :)

      Wáó...de harapós vagy most.. :| Rendben... felfogtam!
      Igen, Ericben hatalmas lavinát indítottak sajnos.. és emiatt nem is fog nyugton lenni. Én is szeretem Ashleynek ezt a számát... bár szomorú..de imádom :)
      Reménykedtem benne, hogy nem is Bieber miatt x'D
      Igazából... ha nem írói szemből nézem, akkor én is Eric párját fognám, hiszen neki volt a legrosszabb az élete idáig.. elvesztette a családját, Kendrát... majd Maya-t, és így vele együtt Ethan-t. Nem maradt neki semmi! Megérdemelne végre valakit maga mellé.. :)
      Tudom,tudom,tudom... de remélem azért passzolt a fejezethez... mert nekem ez volt a lényeg! Jake pedig.. említettem, hogy van neki valakije.. de azt úgy mondtam, hogy csak "barátnő" s nem feleség..:) végülis, nem oszt nem szoroz!
      Én is meglepődtem, de azért örülök, hogy tetszett ^-^ És sietek, hiszen természetesen nem állunk meg! :D Hamarosan hozom ;)
      És amúgy... én is szeretlek ;) <3
      ölel,Vanity

      Törlés