2012. július 19., csütörtök

7.rész- Third Round / Harmadik kör (II.part)

Sziasztok!

Annyira sajnálom... ez a fejezet egyszerűen borzasztóan rossz lett. Összecsapott és még tudnám más szavakkal is jellemezni. De most ennél több nem tellett tőlem. Azon voltam, hogy minél hamarabb olvashassátok az új részt. Rövidebb is lett, mint az előző. Sajnálom :( De megígérem, hogy a következő rész hosszú lesz, és ezerszer jobb :) De..tényleg ne haragudjatok rám..vissza kell még rázkódnom az írásba, hiszen egy hét kimaradt :S

Third Round / Harmadik kör
II.part



Az előző részek tartalmából:
A csapat nem váratott tovább, Törökországba utaztak a következő rajta ütés helyszínére. Riley, Zane és a többiek kimaradtak az akcióból. Ők kamerákon keresztül követték az eseményeket,és segítettek külsőként segíteni, míg Jake, Maya és Eric benne voltak a sűrűjében. Jake egyenesen besétált az oroszlán barlangjába, Maya-val együtt, Eric pedig minden erején azon volt, hogy fiát mentse. De sajnos mindhármukat elkapták, így az akció félig elbukott. Ericnek lesz B terve? Az alku köt!

Nem figyeltem oda pár másodpercig, valaki megragadta mindkét karomat, a hátam mögé csavarta és berontott a szobába. Mayst elkapták, engem elkaptak, Jake megkapta a barátnőjét… és mint mindig, most is nagy szarban vagyunk! Nincs B tervem!
- Ez… kínos helyzet! – Húztam el a számat, és erősebben kezdték szorítani végtagjaimat.
- Nocsak, kit látnak szemeim… - Húzta gúnyos mosolyra a száját az a férfi – sejtéseim szerint a nagy főnök - aki Maya-t tartotta fogva. Hova fog ez az ügy elfajulni? Mert felőlem játszhatunk durván is… én benne vagyok! Oké Eric, gondolkozz inkább egy B terven.
- Rendben Jake… elvégezted a feladatodat! Szabadon távozhatsz Marie-vel együtt! – Fordította a fejét az említett felé, aki rábólintott és elviharzott a szobából a nőjével egyetemben. Gyáva nyúl! Ellökte Mayst egy másik férfi karjaiba, és elém lépett. Hatalmas mosoly terült az arcomon, amit egy nagy pofonnal jutalmazott. – Leszögezem, szívesen megölnélek itt és most, ebben a percben, de… előbb végig nézetem veled, ahogy a családodat ölöm meg… majd téged hagylak utoljára!  
- Akinek itt bántódása esik, az te leszel! – Sziszegtem és egy újabb pofont kaptam. Elengedtek és a földre zuhantam. Nehezen feltápászkodtam és egy férfi elkezdett tapizni. Felemeltem mindkét karomat és egy fém detektorral méregetett. Hirtelen besípolt.
- Az a boxerem! – Mondtam feszülten és lejjebb ment. – Az a bokaláncom. Levegyem? – Szélesen elvigyorodtam, és ismét besípolt. – Az a lábujj gyűrűm. Azt is le kéne vennem? – Kérdeztem hitetlenül és ellépett tőlem.
- Tiszta! – Mondta a tapizós csávó magabiztosan, s unottan megforgattam szemeimet.
- Persze hogy tiszta vagyok, fürödtem! – Olyan… félreérhetőek. Jártak ezek iskolába? Mert ha igen, akkor baszottul nem kaptak rendes oktatást!
- Housten, Housten baj van! – Szólalt meg a chipen keresztül Riley. Nem az űrben vagyok te idióta barom. – Dan is idejött. Nem mellesleg a rendőrök is hamarosan ott vannak a szállodánál Eric, ki kell jönnötök onnan, most azonnal! – Darálta le a jelenlegi helyzetet gyorsan a srác.
- Tudod Eric… úgy látszik nem volt elég érthető az üzenetem! Megmondtam, hogy a családod fog megfizetni, amiért átvertél! Szóval… mit reagálsz arra, ha megölöm a lányt és a kisfiadat is? Szörnyű veszteség. – Megindultam felé, de ketten is lefogtak. Nem tudtam tenni egy lépést sem. Vigyorogva kivett a zsebéből egy cigarettás dobozt és Mays felé nyújtotta, de válaszul megrázta a fejét.
- Nem dohányzom már. – Mondta és továbbra is ficánkolt, miközben a férfi erősebben szorította a karját.  A főnök vállat vont, rágyújtott és elém lépett. Beleszívott a cigi csikkbe és az arcomba fújta a füstöt. Egy ok, amiért nem dohányzom. Nincs valami észvesztő illata…
- Kössünk alkut! Engem megölsz, a családomat pedig elengeded! – És igen Eric, ez lenne a nagy B terved?! Gratulálok magamnak!
- Lám, lám.. Saade feladná mindenét, hogy megmentse drágalátos barátnőjét és a fiát! Hősies vagy! – Paskolta meg vállamat mosolyogva és meghátrált.
- Nem! – Szólalt fel Maya. Mi az istent csinál? – Conor, rám még szükséged lehet! Én tudok neked segíteni, csak engedd el Ericet és Ethan-t, kérlek! – Milyen hülye neve van egy maffiózónak.
Conor leült az ágyra és látszólag elgondolkozott. Ez nem volt benne a tervemben Mays! Mindent elront, mindig!
- Amúgy is szükségem van egy játékszerre! – Állt fel és Maya elé lépett, gyengéden megcirógatta az arcát. – És tartogatok neked egy meglepetést is! Rendben, áll az alku! – Jelentette ki, szemeim pedig nagyra tágultak.  Egy székhez kötöztek, ahogy Ethan-t is, és elviharoztak a lakosztályból. Természetesen nem mentek el mindnyájan, ugyan is két férfi az ajtó előtt őrködött. Az ágyhoz ugráltam a székkel és megpróbáltam kivenni a táskámból egy lézer tollat. Miután nagy nehezen hozzáfértem, a lézerrel szétvágtam a kötelet, majd leszedtem a bokámról is és segítettem Ethan-nek.



- Remélem valaki hall most! Jelentem, a tenger közepén találkozunk! – Mondtam, és Jeremy rögtön válaszolt is.
- Miért pont ott?
- Van még lehetőségem, mint leugrani a szálloda tetejéről? –Kérdeztem és megcsóváltam a fejemet.
- Igen! Lent kisétálsz az ajtón! – Felnevettem és felkaptam a táskát a földről, kivettem az oldalában elrejtett kis résben egy gránátot.
- Az nem nekem való! – Feleltem lazán, és elbújtunk az ajtó mögé, majd kétszer megkopogtattam. Kinyílt és a két marha besétált rajta, körbenéztek. Kiosontunk a folyósóra, és bedobtam a szobába a gránátot és bevágtam az ajtót.
- Bumm! – Mondtam és a lépcső felé vettük az irányt.
Mikor felértünk a tetőre, elkapott a tériszony. Francba, ez hülye ötlet volt!
- És most minek jöttünk ide fel? – Tárta szét karjait a kis fiú. Rendben, meggondoltam magam… én nem fogok leugrani egy szálloda tetejéről, ez kizárt dolog! Öngyilkos kísérlet, szó szerint. Erre nem vállalkoztam! Körbenéztem kétségbeesetten és meghallottam egy helikopter zúgó hangját. Felnéztem az égre és fölöttünk volt a gép. Ledobták a létrát.
- Mássz fel! – Utasítottam a fiút és szorosan mögötte mentem utána. Miután sikeresen felértünk, egy ismeretlen férfivel találtam szembe magamat.
- Én csak segítő eszköz vagyok, tehát a parttól tíz méterre ki kell ugranotok a helikopterből. A csapatod ott fog rátok várni! – Kiáltotta és rábólintottam. Szegény Ethan, mennyire lehet most megijedve?
A pilóta próbált a vízhez minél közelebb lenni, hogy kisebbet keljen ugornunk. Az ölembe vettem a fiút, és befogta az orrát.
- Ugorjatok! – Utasította, és úgy is tettem. Felúsztam a víz felszínére és a helikopter gyorsan el is tűnt.  Ismét körbenéztem és megláttam nem messze egy yachtot, ami gyorsan oda is ért hozzánk, és Ashley torka szakadtából ordibálta a nevemet. Remélem, bereked ezek után! – Felsegítettem Ethan-t, és én is nehezen rávettem magamat, hogy felmásszak. Felnéztem és Jake nyújtotta a kezét felém segítségképp, amit elfogadtam, és eldőltem.
- Majdnem leugrottam egy szálloda tetejéről. Elintéztem egy csomó embert, végig másztam a szellőzőt. Enyhén sokkos állapotban vagyok. Ez…sokkolt!

14 megjegyzés:

  1. Sziaaa! :DD
    Te idefigyelj! Borzasztóan rossz?????????? :oooo hol??? Én azon kívül, hogy végig nevettem Eric hülye beszólásain, csak úgy faltam a sorokat és mondom úristen... o.O
    Basszus,Mays. :/ ez így nem jó... ez a Connor egy akkora nagy.. fu... :@ mi az, hogy játékszer??? bemászok a történetbe és felpofozom! -.-"
    de ez ahogy Eric megmentette Ethant... :)) annyira jó volt! :D én tudod hogy akció rajongó vagyok és tisztára mintha filmet néznék úgy pörögnek szemem előtt az események! ^^ mint most! :DDD úgyhogy ne merd azt mondani, hogy ez béna-szar-borzasztó! :PPPP
    És ha azt mondod a következő jobb lesz? Akkor az mennyire lesz szuper? ^^ :DDDD <3 és nem mondom,hogy szar,mert nekem nagyon tetszett! :D
    Folytatást,folytatást,folytatást! (előjött a papagáj.. xdd)
    Pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna Love! :)

      Hát..lehet, hogy fogod még ezt tőlem hallani ;) Örülök, hogy jót nevettél Eric beszólásain :) És de édes vagy ^-^ Nagyon jól esnek szavaid :)
      Sajnos..Mays mindig hoz hülye döntéseket, beleavatkozik dolgokba..de nem mint ha Eric terve jobb lett volna :) Conor pedig... van valami nála..amivel még meglephet mindenkit. Valami.. amivel előnye van!
      Tudom, hogy akció rajongó vagy.. és ez érezhető is volt nálad a harmadik évadnál..aminek természetesen mi örültünk :)
      Hát..talán a következő is béna-szar-borzasztó lesz..nem tudhatjuk:P Egy biztos.. kicsit elérzékenyítem a kis szíveteket ;)
      Sietek,sietek,sietek.. és köszönöm hogy írtál :3

      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Szia :D
    Ha neked ez a borzasztóan rossz akkor kérlek írj még ilyen borzasztóan rossz fejezeteket -.-" Ez nekem nagyon tetszett XD De most mi lesz Mays-sal? :O Az a makacs öszvér, komolyan mondom... na mondjuk nem mintha Eruc terve jobb lett volna... és ebben a helyzetben jobbat nem tudott volna kinyögni mint hogy "már nem dohányzom?" És vajon szegény Ethan-nek leesett hogy Eric az apukája? Mert vagy 5ször elmondták... Eric még olyanokon problémázik hogy tériszonyos? meg hogy a genxter neve Conor? XD Ezen mekkorát röhögtem :P Lehet hogy mérges vagyok Mays-ra de aggódom érte :/ Nagyon..mi az hogy játékszer? Nem tanítottak ennek jó modort? Jake-t még mindig nem értem, de ezek szerint most mégis a jó oldalon van? Akkor hogy hagyhatta ott Mayát? Eric remélem megmented Maysot, hiszen számon kell kérned rajta a hazugságát!!!
    Várom a következőt :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi..Szia Jenni :$

      Rendben..akkor írok még ilyen borzasztóan rossz fejezeteket :P Csak a ti kedvetekért ^-^ Örülök, hogy még is tetszett :)
      Hát..Mays most fogoly Conor jóvoltából... és sajnos Eric terve se volt jobb. Na de majd most ;) Még egy kicsit szomorkodunk, aztán a csapat színre lép :) És nem tudom, mennyire szeretnétek egy ilyent, de meg lesz ezz is: Eric vs. Dan jelenet..szemtől szemben ;)
      Hát.. nem marad szó nélkül Ethan sem. :) Jake peidg a jó oldalon áll, és ezt bizonyítani is fogja majd :) Elnyeri majd Eric bizalmát is! Ez már nagy dolog :D Csak türelem!
      Sietek, és köszönöm, hogy írtál :3

      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Szia!:D
    "Ha neked ez a borzasztóan rossz akkor kérlek írj még ilyen borzasztóan rossz fejezeteket."-Jennivel értek egyet. Ez nem borzasztóan rossz hanem borzasztóan jó! Nagyon tetszett,szóval alig várom a folytatást!(:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi!
      Nagyon jól estek szavaid, köszönöm! :) És sietek az új résszel, ahogy csak tudok :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  4. Sziaa!
    Hmm.. BORZASZTÓAN ROSSZ? na azt kötve hiszem, neked kérlek szépen önértékelési problémáid vannak már ne is haragudj, ez a fejezet teljesen megállja a helyét! Bár rövidnek tényleg rövid volt, még olvastam volna néhány100oldalon át ;)
    Eric, ezt most Te teljesen komolyan gondoltad? Gratulálok, marha kreatív a "B-terved" és ez Mayára is vonatkozik.. a tótkosügynökség a képzésébe miért nem teszi kötelezővé a kreativitás fejlesztését? Komolyan.. Maya minek szólt közbe? Bár ha nem szól közbe akkor meg az lenne a bajom... Eric meg még menőzik is..nem ám az ajtón megy ki, inkább repülőről ugrál vízbe a fiával, aki kb szerintem semmit sem értene, ha nem lenne olyan okos, amit már az előző fejezetben láttam :D Lehet ostoba kérés, de majd a közeljövőben egy rövidke Ethan szemszöget nem olvashatnánk? Én nagyon szeretnék!!!
    Mikor Eric fennakadt a maffiozó nevén akkor kiborultam.. X'DD
    Most mi lesz Mayával? Nem úszhatja meg ilyen könnyen azt a hazugságot, azért még Erictől el kell viselnie egy alapos fejmosást!!! És a fiának is szüksége van rá, hiába van itt Eric Őt nem ismeri.. Dan meg.. remélem Ethan majd Ericet jobban fogja szeretni mert ha nem megharagszom rá!!!
    Várom a kövit :)
    Puszi
    ßißi voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ßißi! :)

      Öhm..meglehet.. tényleg önértékelési problémáim vannak, de így kell engemet elfogadni ^-^ Azért még is örülök, hogy megállta a helyét.. és annak is, hogy olvastad volna még tovább :P
      Sajnos.. hülye B terve volt.de legalább Ethan-t biztonságban tudhatja! Aztán majd megmenti drágalátos szerelmét, és újra összejönnek! Na igen.. ez nálam nem így lesz :DD az túl egyértelmű lenne, nem?:) Engemet ismerve.. :P
      Hát..nem hiszem, hogy kapsz Ethan szemszöget..de majd meglátjuk..rendben?:) Most egyelőre Eric szemszög lesz! De amúgy nem ostoba kérés :)
      Ja..hülye problémai vannak szegény gyereknek :D És ne aggódj, nem fogja megúszni ;) És igen.. Ethan jobban fogja Ericet szeretni majd :)idővel...
      köszönöm hogy írtál.. Mindig szívesen olvasom kommentjeidet :)

      ölel,Vanity

      Törlés
  5. Sziaaa :)
    Azt hiszem vissza kéne vonnom az ígéretem miszerint mindig első leszek, azóta ez egyszer sem sikerült.. hihetetlen milyen gyorsak az olvasóid :D
    khmm.. azt hiszem a fejezet előtti kis bevezetőt rosszul olvastam ezért nem is pazarolnék szót rá... na jó de mégis, szerinted ha ez a fejezet valóban "borzasztóan rossz"!!???? lenne már az 5. komit írnám? NEM!!! És azért nem első vagyok hanem 5. mert igen is jó lett ez a fejezet! Imádtam hogy Eric szemszögbe van, ez az ember teljesen hülye XD És hát az a bizonyos alku.. ezek tiszta hülyék? teljesen elment az eszük? Ó te szent ég ebből mi lesz? Remélem Eric valahogy kiszedi Mays-ot ennek a hapsinak a karmai közül aki a Conor XDXD névre hallgat.. ez mekkora beszólás volt Ericnek XDXD Istenem mekkorát nevettem azon is mikor menőzött hogy ő majd leugrik a tetőről, aztán visszaakart fordulni mert tériszonya van XDXD És a végén a kis összefoglalója.. bolond egy pasas az biztos!! <3 De így szeretem!!
    És Ethan.. vajon 6 évesen elég okos hogy megértse mi folyik körülötte? Apukájaként elfogadja Ericet? Egyáltalán rájött hogy ez az Eric az az Eric? És Mays hazugsága után szeretni fogja Ericet? Remélem igen :)
    Várom a folytatást nagyon nagyon :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxii! *-*

      Semmi gond.. én már annak is örülök, hogy írsz nekem.. a helyezés lényegtelen :) <3
      Igen..Eric kissé zakkant.. de imádni való :) Teljesen hülyék..de most durvulni fog a helyzet. Eric azt mondta, keményen fog játszani :;) Ki fogja szedni a karmai közül, de idővel csak.
      Ja.. szeretett volna leugrani..csak a bénája tériszonyos :P bolond bizony :) "Ez..sokkolt! :DD
      Megfogja érteni majd, és természetesen elfogja fogadni mint apa :)
      Sietek a következő résszel, és köszönöm, hogy megtiszteltél a véleményeddel :3

      ölel,Vanity

      Törlés
  6. Dear Writer!
    Don't worry, i will write hungarian.
    szóval :D
    sose fogok hozzád magyarul szólni, ha azt mondod még egyszer, hogy borzasztóan rossz fejezetet írtál :D szerintem megegyeztünk, puszpá:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jéé szia Szandi :$$

      Ne tudd meg, hogy meglepődtem azon, hogy írtál nekem.. s hogy olvasod a történetemet ^-^ Megleptél :)
      Rendben. Megegyeztünk :)

      ölel,Vanity

      Törlés
  7. Szia Drááága! :D
    Hahaha... ha. Mi az, hogy borzasztóan rossz?! Azt hiszem, most már kijelenthetem: nálad nincs rossz fejezet! Oké? És ez sem tartozott közéjük, sőt! (Szóval ne gyere nekem azzal, hogy ez rossz, meg borzasztó, vagy borzasztóan rossz, mert komolyan nem leszünk így jóban. :D)
    Annyira, de annyira tetszett nekem ez a fejezet. Ez... ez a kedvencem. xD Komolyan, ez olyan jó kis akciódús, izgi, vicces, azaz nem borzasztóan rossz. ;) Annyit nevettem Eric beszólásain, hogy az valami hihetetlen. Ez bolond, komolyan. :'D ♥♥♥
    Ethan... a fenébe, pedig azt hittem, rá fog kérdezni, hogy: Ez a bácsi az apukám? Ahjj, pedig ezt annyira elképzeltem. :D
    Conor.. chh... biztosan kövér... és szakállas, vagy legalábbis borostás... és csúnya. Na, oké.. xD Most jellemzést írtam, hogy milyennek képzelem Conort. xD A mocskos... nem folytatom.
    Maya.. hihetetlenül hülye döntéseid vannak, azt meg kell hagyni. De nagyon reménykedem abban, hogy Eric megmenti a szerelmét (mert hát ugye látszik rajta, hogy szerelmes még mindig Maya-ba. :D), és Dan pedig nem fog bekavarni nekik. Akkor sem bírom őt, hiába cuki. :D
    Siess a következő fejezettel, és reméljük, hogy ugyanilyen "borzasztóan rossz" fejezetet produkálsz majd nekükn. :)
    Csókollak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia Drágaa! :D

      Tényleg? Még biztos van olyan, ami borzasztóan rossz..nem? :)
      Ez is a kedvenced?:P Igen.. Eric kissé bolond :D
      Hát.. ami késik, nem múlik. Te is tudod ;) és nem tudom..igazából és egy öreg vénszatyornak képzeltem Conort, de lehet keresek majd valami képet.. és kirakom blogra :P Majd meglátjuk :D
      Megfogja menteni... mert ahogy Eric is említette, ha muszáj, akkor durván is tud "játszani" ;) Nem mellesleg, meg lesz a nagy Eric vs. Dan jelenet is! Majd eldől..ki marad alul a kis csatában :P
      És hogy szerelmes-e még Maya-ba? A válasz: nem! Ismét kialakul benne az-az érzés.. de egyelőre, még nem érez szerelmet! :) Dan pedig befog kavarni, nem is kicsit! De ismersz.. még bármi megtörténhet :D
      Sietek, és írok nektek még egy pár borzasztóan rossz fejezetet ;)

      ölel,Vanity

      u.i: Várom nálad a frisst! :)

      Törlés