2012. július 21., szombat

8.rész- Eric vs.Dan

Sziasztok! :)

Nos..meghoztam az új "borzasztóan rossz" fejezetemet! :D Nincs hozzá fűzni valóm...remélem tetszeni fog.. :) A számok erősen ajánlottak, és lehet, hogy a másodikat érdemes másodszorra is elindítani :) Köszönöm a kommenteket az előző fejezethez.. egyszerűen imádlak titeket <3
Kellemes Olvasást!

Eric vs. Dan




- Majdnem leugrottam egy szálloda tetejéről. Elintéztem egy csomó embert, végig másztam a szellőzőt. Enyhén sokkos állapotban vagyok. Ez…sokkolt! – Vázoltam fel az előbb történt eseményeket röviden, és feltápászkodtam. Végig néztem a többieken, de csak kérdőn néztek vissza rám. Legalább is Jake… majd megjelent az a személy is, kit a hátam közepére sem kívántam jelen pillanatban. Eközben Ashley egy törülközőt terített Ethan-re és levitte az egyik kabinba, hogy ne legyen szemtanúja a dolgoknak. Tömeges párbaj készül itt, vagy mi?
- Hol van Mays? – Kérdezte tétlenül, széttárt karokkal. Összetörjem szegény Daniel szívét, azzal, hogy a barátnőjét elfogták s fogalmam sincs, hogy hová vitték és hogy mi a szándékuk vele? Szívesen megnézném a kétségbeesett arcát.
- Elfogták! – Adtam meg a tömör válaszomat és indultam volna Ashley után, de a vállamnál fogva visszarántott. Egyből levakartam magamról a kezét és unott fejjel fordultam felé. Jeremy és Zane pedig tettek egy lépést felénk, mint ha azt hinnék, hogy képes lennék bombaként robbanni egy rossz mozdulattól.
- Mit értesz az alatt, hogy elfogták? Saade, neked kellett volna vigyázni rá! – Mondta dühösen, szikrákat szóró tekintettel.
- A barátnőd túlságosan is makacs! Bocsánat Dan, de a fiammal voltam elfoglalva! – Köptem felé a szavakat, s ismét hátat fordítottam. Megkerestem Ashleyt, akit az első kabinban meg is találtam.
- Mit fogunk most csinálni? – Kérdezte és karba fonta kezeit a mellkasa előtt.
- Visszamegyünk a szállásra, megpróbálunk valamit kitalálni! Most pedig, muszáj Ethannel beszélnem! Tudnia kell az igazságot! – Feleltem halkan, a lány pedig utat engedett nekem. Rábólintott és bementem a fiúhoz, aki a kis ágyon feküdt. Leültem az ágy szélére, s egy nagyot sóhajtottam.



- Eric Saade a neved? – Kérdezte, és felé fordítottam a fejemet. Nem vagyok képes elmondani neki az igazat. Mi lesz akkor, ha majd nem tudja feldolgozni a hallottakat? Ő még csak egy hat éves fiú…
- Igen. – Feleltem és ülő helyzetbe vágta magát. – Valamit el kell mondanod neked…  - Néztem rá komoly arckifejezéssel. – Add a kezedet! – Felém nyújtotta a jobb karját, és végig húztam az ujjamat a csuklóján, majd az alkarján. –Svéd vér csörgedezik az ereidben, akár csak az enyémben. Sosem gondoltam volna, hogy valaha születni fog egy kis fiam. De még is megtörtént! Én buta, azt gondoltam, hogy az életem veled teljes lehet, hogy minden jobb lesz. De nem így lett! Hazugságokkal tömték a fejedet, hogy ne érdeklődj az apád iránt, hogy sose akard megismerni. Azt akarták, hogy utálj egy olyan tett miatt, amit valójában el sem követtem! Tudod… anyuval külön utakra tértünk – minek okát tán, majd akkor fogod megérteni, ha nagyobb leszel – de én mindig is szerettelek titeket. Hidd el, teljesen megértem, ha ez most sok neked egyszerre! De... ezt muszáj volt tudnod! – Szorítottam össze a számat és már készültem felállni, de megfogta a kezemet. Közelebb kúszott és átölelt. Kissé meglepődtem, de még is jó érzés volt. Furcsa, ismeretlen és még is öröm számomra. Mindenki kap egy újabb esélyt arra, hogy jóvátegye a hibáit, és én pont most kaptam meg ezt a lehetőséget.
- Lehet, hogy anya azt mondta, hogy elmentél, de sosem mesélt rólad rosszat! Azt is megemlítette, hogy egy híresség vagy. – Bontakozott ki az ölelésből.
- Igen... egy elfeledett popsztár. – Mosolyogtam rá, amit viszonzott.
- Eric! – Kopogtatta meg az ajtót Ashley és felé kaptam a fejemet. – Hogyan tovább?
- Egyelőre nem tehetünk semmit. Vissza a szállásra!

/ 2 nappal később/

Leültem az ágyra, és hátra dőltem.  Két nap telt el, és még mindig nem léptünk. Egyszerűen nincs tervünk, vagy valami jel, amin elindulhatnánk. Eközben újabb és újabb emlékek gyötörnek, amik idáig nem. El akartam ezeket felejteni, hogy valaha is megtörténtek… de nem megy! Ha ezt bárkinek is elmondanám, válaszul úgy is azt kapnám, hogy mások szerint szerelmes vagyok. Miért lennék szerelmes? Nem vagyok az! Ez ostobaság, csak buta szóbeszéd. Harcolok saját magammal. Harcolok az ellen, aki vagyok és harcolok az ellen, aki voltam.

„ – Mays, szerintem ez a hely tökéletesen megfelel! – nyafogtam és ledobtam a kosarat a kis lejtőn. Leterítettük a pokrócot, és leültünk. 

- Ezt most te sem gondoltad komolyan, ugye Eric? – Mutatott rám, felvont szemöldökkel. Körbe néztem, és nem értettem.  – Remélem, leveszed a napszemüveget és a sapkát. – Válaszul megráztam a fejemet. 
– Inkognitóba vagyok! – Vontam vállat, és arrébb helyeztem a piknik kosarat. 
- Nincs is itt senki! – Tárta szét a karját, és unott fejjel levettem a napszemüveget. – A sapkát is! – Utasított, de nem reagáltam rá. 
- Nem veszem le, mert nem áll úgy a hajam, ahogy kellene… - Feleltem, és éppen nyújtotta volna a karját, hogy levegye rólam, de megragadtam a kezét, amit elrántott és előre dőltem, minek következtében legurultunk a kis lejtőn. Nem mellesleg, megszerezte a sapkát is. 
Lefogtam a feje mellett a kezét, és mosolyogva bámultam az arcát. Most éreztem azt, hogy igazán boldog vagyok. Megadatott az a lehetőség, hogy néha-néha újból beleszeressek abba az emberbe, akit szeretek. Másra nem is vágyom, csak arra, hogy mellette lehessek. Hogy megérinthessem, megcsókolhassam. Mert ő az, akit elképzelek. Ez… megöl engem.
A szája fölé hajoltam, és ajkaimat az övére tapasztottam, majd lassú csókolózásba kezdtünk. Elengedtem a kezét, s csak az éreztem, hogy minden porcikámmal őt kívánom. Végül én húzódtam el elsőként.
- Szeretlek! 
- Én is szeretlek!”

( The World Needs You Now )

A telefon csörgése vetett véget a visszaemlékezésemnek. Kivettem a zsebemből és rányomtam a fogadás gombra.
- Eric! – Hallottam megy ismerős hangot, s szemeim nagyra tágultak. Elvettem a telefont a fülemtől, és lefogtam a kezemmel a kagylót.
- Riley! – Szólítottam haveromat, aki már az ajtóban is termett. A készülékre mutattam, rábólintott, majd a szobába hozta a laptopját és valami gépet. Letette az ágyra, elvette tőlem a telefont, és rácsatlakoztatta a számomra ismeretlen gépre. Elkezdett számokat jelezni, pirosban állt egy mutató, majd öt másodperc elteltével a laptopra dugta és kihangosította.
- Védett a vonal! Mond!
- Ha kinézek egy ablakon, egy lejtős utcát látok, ami teljesen a kikötőig megy el. A sarkon van egy pizzéria. Fehér ház. Holnap este egy night clubba visznek, ami ettől a háztól tizenkét utcányira van. A kulcsszó: Szórakozóhely! Most viszont le kell tennem! – Amint kimondta az utolsó szót a száján, letette. Riley ráállt a keresésére, de nem járt túl sok sikerrel. Nem találta meg, hogy honnan kezdeményezték a hívást, én vele ellentétben viszont tudtam.
- Francba! Nem találja! – Szitkozódott Riley. – Milyen szórakozóhelyről beszélt? – Nézett rám értetlenül.
- Ibiza! – Vágtam rá a válaszomat és kimentem a kissé zsúfolt előszobába.
- Mays Ibizán van? – Állt az utamba – ismét- Dan.
- Te hallgatóztál? – Fintorodtam el, és kerülte a tekintetemet. Tehát igen… - Kikerültem és az ajtónál álló Jeremyhez sétáltam.
- Riley feltérképezi a helyet, szükségem lesz egy nyomkövetőre és holnap a night clubba kell mennünk. Jake, te és én. – Kezdtem el felvázolni a tervemet.
- Benne vagyok! – Mondta Jake, és folytatni akartam, mikor a számomra már nagyon kezd idegesítő lenni Dan ismét a szavamba vágott.
- És én? – Kérdezte felháborodottan. – Engem nem hagyhatsz ki a tervből, a barátnőmről van szó! – Nem fordultam felé, de hallottam, hogy felém közeledik. Megláttam Jeremy övére rá erősített pisztolyt, amit megragadtam és Dan felé szegeztem. Feltárt karokkal lépett egyet hátra, de Zane-be ütközött, aki résen volt, ha durvulna a helyzet. Nem fog… ha Daniel tudna viselkedni, és békén hagyna végre egyszer az életben!
- Ashley, vidd innen Ethan-t. – Nem is kellett kétszer kérnem, bevitte Rileyhoz a kis szobába.
- Úgy se mered meghúzni a ravaszt!
- Oh, dehogynem! – Bólogattam vigyorogva. – Elegem van belőled! Csak a kérdéseiddel tudsz traktálni, ahelyett hogy inkább segítenél! Elméletileg a te barátnőd… még is nekem kell megmentenem! Hogy is van ez? – Tettem fel a költői kérdést.
- Ha beavatnál a dolgokba, akkor tennék is valamit!
- Hidd el… nem csinálsz semmit, még is tiéd lesz a dicsőség! Szerintem, jobb, ha befogod! – Feleltem lazán.
- Apa... ne tedd! – Hallottam meg Ethan hangját, és rosszallóan felé kaptam a tekintetemet. Ott állt az ajtóban.
- Elmondtad neki… - Suttogta Dan, és leengedte maga mellé a kezeit.
- Igen, mert féltem attól, hogy egyszer téged fog apának hívni. És elhiheted... az tragédia lenne számomra! – Adtam vissza a pisztolyt Jeremynek, és próbáltam nyugodtnak mutatkozni. - Ha azt hiszed Daniel, hogy a helyembe léphetsz Ethan és Maya életében… akkor nagyot tévedsz!

10 megjegyzés:

  1. Szia! :DD
    Gyorsan elnézést kérek, már előre, az elkövetkezendő sorok miatt...
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÚRISTEN,ÚRISTEN,ÚRISTEN!!!!!!!!!!!!! EZ....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!
    Szóval ennyi... xd
    Én...én...ez.... azt hiszem megvan a kedvenc részem!!!^^
    Egyszerűen szuper volt és most megint felhozom az akciófilmes hülyeségem,de ahogy láttam magam előtt Ericet,amint egy kapja azt a pisztolyt és Dan felé tartja (azon kívül,hogy egy ultra szexi mozdulat lehetett. *-* xd) nekem nagyon-nagyon... aww! :D
    igaza van,ethannel kapcsolatban és azzal is,hogy tudnia kell ki ő! és örültem volna neki,ha meghúzza... -.-"
    és... máris megyünk ibizára? ^^ :DDD dejódejódejó *papagáj* :p xd
    Remélem érthető volt,valamilyen szinten amit írtam,mert öhm. igen,kicsit sokkolt,közben meg boldog lettem tőle és Eric... aww! :DD ♥
    najó,befejezetem! hallod,siess kérlek,kérlek,kérlek!!! *-* ez annyira jó lesz,én annyira imádom hogy az.... aww! :DDD ♥
    pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna Love! :)

      Huh..kicsit sok az "Á" meg az "úristen" ... de ennek nagyon örülök, hogy sikerült elnyernem a tetszésedet ^-^ (ismét!)
      Mindegyik fejezetnél azt mondod, hogy az a kedvenced :P No melyik?
      Örülök, hogy az a rész is tetszett, és igen.. valami über szexi mozdulattal képzeltem el én is :D Nem meghúzta a ravaszt..hanem... a következő részben olvashattad :P
      Igen, megyünk Ibizára! Nem tökfej leszel, hanem papagáj :O Pontosan..ez lesz mostantól a neved xd

      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Szia :D
    Abszolút kedvenc :)) Ethant én annyira imádom *-* Hogy lehet valaki ennyire aranyos? "apa ne tedd" istenem de édes :D
    Dantől nem csak Eric kap idegbajt hanem már én is, komolyan kikészít, megjelenik és ideges leszek..és had mondjam el nem a szerelemtől hanem mert bosszantó nyavajgó pasas, aki mindig láb alatt van.. chh -.-" jó hogy elmondta neki, és nem véletlenül szereti már most jobban Őt Ethan.. nagyon aranyos jelenet volt amikor Eric elmondta a fiának, picit meg is hatódtam *-*
    Mikor Mays telefonált, reméltem, hogy Eric tudni fogja hol van... és Mays Őt hívta, nem Dant, mert tudta, hogy Eric tud rajta segíteni!!
    Nagyon várom a következő részt!
    Ja és tetszett a visszaemlékezés, én is elkezdtem egy történetet és abban is felváltva vagyunk a jelenben és a múltban, szóval az különösen tetszett :D
    Azt hiszem már mondtam, de abszolút kedvenc rész :))
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)

      Abszolút? Akkor megnyugodtam ^-^ Ethan egy kis aranyos jószág :P Imádni való karakter :) Bár most nem sok szerepe lesz.. az évad végén visszatér :)
      Természetesen a fiú Ericet jobban fogja szeretni, mint Dan-t :) És Eric segíteni is fog... "nem állunk meg egynél" ;)
      A következő részt már olvashatod is, és természetesen várom a véleményedet ^-^

      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Sziaaa!! Sziaaa!! *.*
    Istenem, ez olyan... hivatalosan is kifejtem a véleményem, ami lehet, nem lesz elég egyértelmű, de a lényeg, hogy FANTASZTIKUS!!!
    Már mióta vártam ezt a kis "csatát" Eric és Dan között, mert el tudtam képzelni, mennyire böki Saade csőrét a srác. Meg tudom érteni, engem is zavar, mármint csak azért, mert Maya-t szereti. Ne szeresse. :D Maya csak tartogassa magát a mi drága, egyetlen, hősies, szexi, aranyos, vicces, bátor Ericünknek. :D
    És most leírom: Jake sokkal szimpatikusabb nekem (nem a tettei miatt, bár lehet :D), mint Dan. Ő csak úgy... van. Mármint nem sok mindent tesz azért, hogy megmentse a barátnőjét. Az egy dolog, hogy Jake sem, de mégis... valamiért vonzanak az ex-rosszfiúk. :P
    Ethan olyan aranyos volt egyemmeg. *.* És megölelte az apukáját. Jaj Istenem, ott annyira meghatódtam. Imádom a két Saade-fiút. *-*
    Eric.... akkor is jobb vagy, mint Dan. :$ (szerintem :P) Persze nem kezdem el felrosolni, hogy miért, de hát na, már belémvésődött, hogy Ericet imádni kell, Dan-t pedig... megpróbálni nem bántani. :P (Eric, lőjj! Oké, nem. :D)
    A fejezetről pedig annyit, hogy: te nagyon jó vagy a "borzalmasan rossz" részek publikálásában. Imádom az ilyeneket. *.* Ez egyszerűen.. áááh, hát nincsenek szavak. fantasztikus, de ez nem elég jó... hiperszuperfenomenálisanorbitálisan-csodálatos volt. :)
    Csak így tovább... ugyanilyeneket kérünk. :P Már várom a következő fejezetet... és Eric! Mondd meg neki a magadét! ;D
    Csókollak <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))
      Fantasztikus? Jaaaj, köszönöm ^-^ Igen,igen meg volt a csata.. és a következő részben is lesz.Durvul a helyzet ;) Izgalom a tetőfokon :P
      Maya.. egyelőre Dannek tartogatja magát..de még bármi megtörténhet :D És igen, tudtam hogy Jake neked sokkal szimpatikusabb! Nekem is..haha :P
      Ezen jót nevettem: Eric,lőjj! :'DDDD ^-^ Nem fogja a ravaszt meghúzni xd
      Köszönöm, hogy írtál nekem <3 és a következő részt már olvashatod is!

      ölel,Vanity

      Törlés
  4. Sziaaa :)
    Istenem imádom azt sem tudom hogy tudtam e nélkül az évad nélkül eddig élni? XD
    Az elején azt hittem kitépem a gépből Dant... jó hogy Eric a fiát mentette és valóban Maya nagyon makacs... viszont remélem Eric egyszer valami brutálisan nagyot behúz Dannek...
    Ethan, egy angyal,ahogyan megölelte Ericet majdnem elsírtam magam annyira szép jelenet volt! és legalább Mays nem mesélt rosszat Ericről, ezzel egy fokkal enyhít a hazugságán, de azért még haragszom rá! És véletlen vagy sem, de szerintem jelent valamit hogy Ericet hívta és nem Dant..
    Dan egy akkora nyomorult -.-" De komolyan minek avatkozik mindenbe.. Eric persze hogy elmondta hogy Ő Ethan apja, joga van tudni, a másik meg azért jó hogy nem lőtte le, és amikor Ethan apának szólította Ericet *-* majdnem megzabáltam _D
    Remélem láthatunk/olvashatunk még ilyen apa-fiú jelenetet, mert nagyon tetszett :D
    Várom a következőt nagyon nagyon :D :D :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nem tudom... ezt csak te tudhatod :P Dan pedig..csak Dan. Nem tudtok vele mit kezdeni..de most egy darabig nem lesz a fejezetekben ;) Szóval, megnyugodhatsz :P
      Igen..Ethan egy nagyon aranyos kis fiú, de ő sem lesz a mostani fejezetekben :\ De, az évad végén lesz ám szerepe :P
      Aranyos volt az a rész, igaz?:) Meghiszem azt ^-^ Köszönöm hogy írtál, és a következő részt már olvashatod is.

      ölel,Vanity

      Törlés
  5. Szia!!
    Hol is kezdjem? Nem rég megkérdezted hogy veri e ez az évad az előző kettőt, nem válaszoltam mert még nem tudtam, de igen, most már biztos vagyok benne, hogy eddig ez a legjobb, legalábbis nekem! És azt is megmondom miért... egyszerűen Ethan annyira szerethető karakter, hogy feldob minden részt amibe szerepel, okos kedves és jó! közben ott van az a harc amit Mayának is meg kell majd vívnia önmagával, legalábbis ebben biztos vagyok, hogy neki nem lesz egyszerű élete... ott van Dan, aki egy - számomra- negatív karakter, és hatalmas viszályt fog okozni, belőle bármit kinézek, nem feledkezhetek meg Jakeről sem, aki megváltozott, ezzel azt bizonyítva hogy van az a második esély és aki él vele, elérhet dolgokat, én szurkolok neki, mielőtt elmaradna azért Jeremyt Rylit és Ashlyt is meg kell említenem, habár nekik még nem látom magam előtt a szerepét, de biztos vagyok benne hogy van és akkor Eric, Ő a mozgatója mindennek, ő indítja a lavinát és állítja meg, de mi van a saját lavinájával? Megtalálta a fiát ez felébreszti a családi ösztöneit? Vissza akarja szerezi Mayát? Ha igen tisztességesen küzd majd Dannel vagy bármire képes lesz? Meddig megy el hogy egybe tartsa a családot... nagyon várok minden egyes részt, és látod bizonyítja milyen jó vagy/ milyen jók a részek, hogy nem tudok elsiklani felettük komi nélkül..
    Tudom nem a részt írtam, le de remélem átjött hogy mennyire szerettem ezt a részt is és az egész évadot is!
    Puszi
    ßißi voltam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ßißi!

      Hol kezd? Mondjuk az elején.. és menjünk szép sorjában ;) Még is a harmadik évadra dőlt a mérleg?:) Én ennek nagyon örülök!
      Nem igazán tudok kitérni a szereplők véleményezésedre... :) Szerintem, tökéletesen leírtad a dolgokat..és jól látod őket! :)
      Felfogja ébreszteni benne... idővel természetesen :) És hogy vissza-e fogja szerezni? Majd megtudod :P Talán igen..talán nem! Az a tisztességes küzdelem, nem igazán lesz meg! Maya-n fog állni a döntés... :)
      Köszönöm, hogy megtisztelsz a véleményeddel, és örülök hogy mindig írsz nekem ^-^

      ölel,Vanity

      Törlés