2012. augusztus 6., hétfő

12.rész- Talált, süllyedt! (II.part)

Sziasztok! :)

Itt is van a folytatás, ami kicsit hosszabb lett a megszokottnál! De reménykedem benne, hogy tetszeni fog nektek! Ne kíméljetek kommentjeitekkel, hiszen azok adják a löketet az íráshoz! :) A zenék, ismét erősen ajánlottak..remélem jól választottam! :)
Megjegyzem, még maradt ki egy-két szó..de azok a következő részben biztos benne lesznek és akkor el is fogytak! Köszönöm, hogy ilyen sokan játszottatok!

4.évad- Pop Explosion! (Hamarosan)

Talált, süllyedt! ( II.part )




„A Fighter keeps Fighting”

Conor ránk se hederített egész délután, csak magával volt elfoglalva. De ha szökni próbáltunk, rögtön elővett volna minket és abból balhé tört volna ki. Már nem akarunk veszekedést, csak nyugalmat. Amúgy is, hova menekülhetnénk? A tenger középen vagyunk egy hajó fedélzetén, egy fapadon ücsörögve. Folyamatosan áll közöttünk a kínos csend és egyikünk sem akarja megtörni. Mindketten azt szeretnénk, ha vége lenne mindennek és végre utunkra mehessünk veszélyek s kalandok nélkül. Mert igen, néha sokkal jobb szeretem az unalmas életemet. Otthon a tv előtt ülni és meccset nézni a haverokkal, miközben sört iszogatunk és tömjük magunkba a töménytelen sós pattogatott kukoricát. Most leginkább erre vágyom, mert ez teljesen hétköznapi és nekünk még is jó szórakozás. Ehelyett elráncigálnak Stockholmból Raumába, és hat év után az ex-barátnőm közli velem, hogy elrabolták a fiamat, akit még soha életemben nem láttam. Túlestem egy kínzó napon, amit a pokolra kívántam, később pedig elmentünk Magyarország fővárosába, Budapestre ahol összefutottunk Jake barátunkkal. Az ő ügye és a miénk egybe fonódott, emiatt is volt érdekes ez a dolog. Megmentette drágalátos barátnőjét, én pedig megkaptam a fiamat az exemet pedig elveszettem. Aztán belebotlottam Maya kurva idegesítő barátjába is, aki megvádolt mindenféle baromsággal. Csak jártatta a száját, hisztizett ahelyett, hogy tett is volna valamit. Ha inkább segített volna és nem cseszi fel az agyamat, talán megadtam volna neki a bizalmamat afelől, hogy komolyan gondolja a dolgokat és segíteni akar. Ahogy a mondás tartja: Ugat a kutya, de nem harap! Egyáltalán miért nekem kell megmenti a barátnőjét? Ez annyira felfoghatatlan számomra. Miért nekem kell James Bondot játszanom? Dan szerintem ezt sokkal jobban csinálná nálam, és ez hangzott nagyon szarkasztikusan! Úgy lenne fair, hogy én mentem meg a lányt és én is kapom meg őt. De úgy érzem, ez nem így fog történni! – Felnéztem az égboltra, ami már gyönyörű sötétségbe borult sok-sok csillaggal egyetemben. Hirtelen elfelejtettem minden gondolatomat, problémámat, amik még előbb a fejemben kavarogtak és egy mély levegőt vettem, miközben az eget vizslattam a tekintetemmel. Erről mindig eszembe jut a J-sonnal közösen írt dalom, a Sky Falls Down. Ha felnézek, tényleg olyan, mint ha leszakadna az ég. Varázslatos…
Mays felállt mellőlem és a korláthoz lépett, ahonnan a sötét távolt nézte. Van értelme kérdőre vonnom a hazugsága miatt? Lehet, azzal csak fájdalmat okoznék neki, mert tisztában vagyok vele, hogy nem bájos hangnemben tenném. Nem akarom magam ellen fordítani megint. – Habozva, de végül én is felálltam és mögé léptem, nekitámaszkodtam a korlátnak ezzel magam köré zárva őt.
- Minden miattam történt… - Kezdte, de hangja elcsuklott. Összehúztam a szemöldökömet és értetlenül néztem oldalra. Megfordult, hogy velem szembe állhasson.
- Miről beszélsz? – Tettem fel halkan a kérdést és szemei megteltek könnyel.
- Ez csak is az én hibám. – Mondta elfúlóan majd folytatta. – Ha nem hagytalak volna el, lehet, ez most nem történne meg. Miattam ment tönkre a kapcsolatunk. – Gördült le egy könnycsepp az arcán. A hüvelykujjamat végig húztam a szeme alatt.
- Az én hibám is, nem csak a tiéd… - Megcsóválta a fejét és a szemembe nézett.
- Nem Eric… ez csak az én hibám! Te csak kedveskedni akartál a rajongóidnak egy aréna turnéval, jól érezni magadat a csapatoddal. Ezért nem mentem veled… mert már első nap tudtam, hogy el foglak hagyni…
- Tessék? – Döbbentem le, arcom kissé elfehéredett. – De… miért?
- Vonzott egy másik élet, amiben te nem vehettél részt. Most, hogy itt vagyunk… megbántam mindent. Ellent kellett volna mondanom a kísértésnek! Ostoba voltam… - Halványan elmosolyodtam, és miután ezt meglátta elhúzta a szája szélét és karba fonta kezeit maga előtt.
- És még is nevetsz! – Jegyezte meg.
- Nem nevetlek ki! Egy részt megértem, de valamilyen szinten nem. –Vontam vállat és ismét rám emelte tekintetét.
- Ami pedig a hazugságot illeti… nem tudom, miért tettem. Nincs rá magyarázatom… - Hajtotta le a fejét. – Sajnálom Eric! – Az álla alá nyúltam és megemeltem, hogy a szemébe nézhessek.
- Amit most tenni fogok… azt sosem fogom megbánni… és remélem, hogy nem pofonnal fogod jutalmazni! – Miután kiejtettem az utolsó szót a számon, közelebb hajoltam hozzá és lágy csókot leheltem ajkaira. Elhúzódtam tőle. – Az én szememben a tizenkilenc éves, álomnő maradsz, akit mindig szeretni fogok! – Nyögtem ki és elléptem tőle, majd visszaültem a fapadra. Ekkor megjelent egy férfi, aki megállt a pad mellett és mozdulatlanná vált. Fintorogva lestem rá, majd Rosa is feltűnt és ő is érdekesen nézte a férfit.
- Menj innen Tomy! – Utasította a lány.
- Közlegény a nevem és az apád kért meg, hogy figyeljem őket! – Sziszegte a foga közt a férfi és Rosa ördögien elvigyorodott.
- Takarodj, különben baj lesz! – Válaszolta halál nyugodtan, Tomy pedig elpucolt. Rosa mosolyogva tett felém egy lépést és letett a padra egy takarót és egy üveg ásványvizet.
- Megpróbálok segíteni! – Mondta halkan és ő is eltűnt. Hiszek neki, hogy tényleg jó szándék vezéreli, de úgy nehéz, hogy Conor az apja. Mays is leült mellém, fejét pedig a vállamra döntötte. Átkaroltam és a mutató ujjammal köröket kezdtem rajzolni a bőrére.
- Sosem lesz könnyebb… - Mondta, de nem válaszoltam. Igaza van, hiszen sosem lesz könnyebb.
- Amúgy… a turné az életem fénypontja volt. Szép emlékeket vésett belém, amiket sosem fogok elfelejteni. Ezért is sajnálom, hogy nem jöttél velem…
- A lényeg, hogy te jól érezted magadat! – Hiába nem volt alkalmas, még is elmosolyodtam rajta. Úgy gondoltam, kicsit feldobom a hangulatot.
- Tudtad, hogy Riley szerelmes? – Felnevetett.
- Abba a guminőbe, ami az ágya alatt van? – Tette fel a kérdést és meghökkentem.
- Van guminője? – Kérdeztem meglepődve. – Biztos azon gyakorolja az orális szexet. - Mindketten elnevettük magunkat. Aztán hallottuk, hogy az egyik srác azt kiabálja, hogy hol van wc papír. Erre ismét nevetni kezdtünk, de jó érzés töltött el, hogy mindenek ellenére, ilyen helyzetekben is képesek vagyunk egy kicsit nevetni.  Elvette a pokrócot mellőlem, feltette a lábát a padra és fejét a combomra hajtotta.
- Gondolom, semmi kedved énekelni… - Kezdte sóhajtva és unottan megforgattam szemeimet.
- Több mint öt éve nem hallattam a hangomat… már nem a régi.
- Kérlek! – Fordította felém a fejét és elmosolyodtam, aztán belekezdtem az egyik kedvelt dalomba.
It's simple as this ( Ilyen egyszerű ez )
I'm letting her know ( Tudtára adtam )
I'm leaving, no traffic sign can stop me on the road (Elmegyek, nincs egy tábla sem, ami megállíthatna az utakon )
Recalling her kiss ( Emlékezve a csókjára )
How could she let go ( Hogyan engedhetett el? )
I sing this song bitterly, bitterly ( Ezt a dalt dúdolgatom keserűen, keserűen )
How can we replace something that you erased ( Hogyan helyettesíthetünk valamit, amit te kitöröltél? )
You're such a criminal, criminal, criminal, criminal ( Bűnös vagy, bűnös, bűnös, bűnös )
You're tearing down my roof but still I have no proof ( Tönkretettél, de még mindig nem tudok ellenállni ) – Ekkor a füléhez hajoltam és az utolsó mondatot már suttogva mondtam.
You're such a criminal, criminal, criminal, criminal ( Bűnös vagy, bűnös, bűnös, bűnös ) – Elhajoltam tőle és már nem szóltunk egymáshoz semmit sem. Bármennyire nem akartam lehunyni a szememet, az álom magával ragadt…

- Eric... ébredj! – Ráztam meg valaki a vállamat és kinyitottam a szememet.
- Mi van?
- Itt van egy másik hajó... és pakolnak át oda. – Oldalra fordítottam a fejemet, de nem láttam be a másik hajót, így felálltam és kicsit arrébb sétáltam. Nem értettem semmit jelen pillanatban. Ekkor megláttam Rosa-t, aki átráncigáltak a kis átkötő hídon. Hirtelen valaki megragadta a karomat, amit megkötözött és mindkettőnket leráncigáltak egy kabinba, majd bezárták azt.




- Mi a franc történik? – tettem fel a kérdést, miközben keresni kezdtem valamit, amivel kibogozhatom a kötél csomóját.
- Úgy ment minden, mint a karikacsapás. – Rogyott le egy székre Mays.
- Nyelvcsapás – Vigyorogtam rá, de nem értékelte az előbbi kijelentésem. Víz kezdett szivárogni az ajtó szegélye alól. Füst szag csapta meg az orrunkat, ami nem sejtett sok jót.  Fel-alá kezdtem mászkálni a kis kabinban, de nem tudtam semmit sem kitalálni, a víz pedig már térdig ért és folyamatosan magasabb lett a szintje. Majd mikor léptem egy az ajtó felé elvesztettem az egyensúlyomat és eldőltem. A hajó süllyedni kezdett, kissé az oldalára borult, ahogy mi is. A víz alatt szórakoztam a kötéllel, amit végül sikeresen le tudtam szedni. Segítettem Maya-nak is, majd tovább törtem a fejemet. Próbálkoztam az ajtó kinyitásával, de ott már nem jártam sikerrel. A víz már majdnem elérte a plafont, de még a kis résnél levegőhöz jutottunk.
- Megpróbálom még egyszer kinyitni az ajtót. – Vettem egy mély levegőt és a víz alá buktam. Másodszori próbálkozásnál már ki tudtam nyitni az ajtót. Feljebb úsztam, hogy levegőhöz jussak.
- Nyitva. – Nyögtem ki és megtelt az egész kabin vízzel. Kiúsztunk onnan, de a tüdőm szúrni kezdett. Már nem bírtam tovább… elhomályosultak a dolgok. Az utolsó, amit láttam, az egy arc volt.. Jake arca és hogy megragadta a kezemet.

Fehérség töltötte be a körülöttem lévő környezetet. Egyedül voltam, s bármerre is néztem, csupa fehérség. Elindultam előre, de nem változott. A semmibe mentem. Aztán megálltam, mert nem volt értelme annak, hogy csak sétálok és sétálok.
- Eric… - Hallottam meg egy hangot és megfordultam. – Kis fiam! – Mosolygott halványan és közelebb lépett hozzám.
- Anya? – Tettem fel az amúgy nyilvánvaló kérdést… hiszen tudtam rá a választ.
- Eric! – Ismét megfordultam a tengelyem körül, de ezúttal egy férfit láttam.
- Apa? – Anya mellé lépett és átkarolta.
- Ez… meg hogy? Mi történik? Meghaltam? – Kezdtem el sorolni a kérdéseimet, de anyám csendre intett.
- Nem vagy eszméletednél. Azért látsz minket, mert ezt akarod! Eric... jó úton haladsz a boldogság felé, csak még rögös és nehéz az út! – Miután ezt kimondta átnéztem a válla fölött és képek vetődtek le a szemem előtt. Az emlékek pörögni kezdtek, mint valami házimozin. Mindent láttam… ami hat éve megtörténtek. Láttam, ahogy színpadra állok és énekelni kezdem a Rocket Science-t. Amikor hazamentem és Maya boldogon borult a nyakamba, majd megcsókolt. Mikor Alex ellopta Edin kalapját a próbán és végig futottak az egész arénán, később pedig fagyit nyomtak egymás arcába. Lepergett előttem a videoklip forgatás is, amit a turné alatt vettünk fel. A rajongókkal való találkozásom a Backstageben, a beszélgetések. Mikor megvettem a jegyűrűt, amit boldogan választottam ki. A levél… minden emlék.
Elkaptam a fejemet és lehunytam a szememet.
- Meg van oka, miért gyötörnek téged az emlékek. Mert a régi életedet akarod… mert ott voltál igazán boldog! A mostani életedet kongó üresség. Ha szereted a lányt, ne engedd el, hanem küzdj érte. Egy harcos mindig harcol! Büszkék vagyunk rád Eric!
- Eric! Eric! – A fejem befájdult, mindenki csak a nevemet ismételgette. A szüleim alakjai halványulni kezdtek s egyre távolabb éreztem őket magamtól. Megszűnt a fehérség, és mint ha újra megindult volna a vér az ereimben, a szívem pedig gyors tempóban kalapálni kezdett a mellkasomban. A szemeim felpattantak, a levegőt pedig kapkodni kezdtem. Az oldalamra dőltem és köhögve kiköptem a vizet, amit lenyeltem.
- Eric! – Feltoltam magamat ülőhelyzetbe és Maya egy törülközőt terített rám, majd átölelt.
- Remélem egyik srác sem gyakorolta rajtam a szájon át lélegeztetést. – Mutattam fel az ujjamat és mindenki felnevetett.
-  Maya-nak köszönd! – Intett az engem még mindig ölelő lány felé.
- Csak ő gyakorolta rajtad! – Kacsintott Jake és egy puszit nyomtam Maya arcára.

10 megjegyzés:

  1. Sziaaa!! :D
    Fu,eszmésztek... Emésztek egy ideje,de.................
    Áááá, úúúristeen!!!!!!! Te idefigyelj,fu,nem tudom... Ki kéne jelentenem,hogy legyőzte a The lost world-öt? :$ jól van,kijelentem. xdd
    Kezdem az elején: Mays magát hibáztatja? Most így az utóbbi fejezetekben nem szimpatizáltam vele Dan miatt,de most megsajnáltam szegényt,mert ha belegondolok,mennyit volt egyedül és jött még neki Ethan,ha nem Eric, kellett neki valaki... De találhatott volna normálisabbat ennél a Dannél... -.- :P
    A guminő...... :"DD Ez szép volt. xd
    Örülök, hogy Eric énekelt és a Rocket Science-t. :))) <3
    A süllyedésnél csak faltam a sorokat,és hogy látta a szüleit. Nemcsak előtte,de előttem is filmként pörögtek a koncert eseményei,Alex és Edin. xd ahogy megáll egy ékszerésznél és kiválaszja a leggyönyörűbbet és a levél után pedig... Oh. :( szegény Eric... Basszus már mindenkit sajnálok?? :o xdd tiszta puhány lettem,hogy elérzékenyültem ezeken a dolgokon. :D
    És Maysnak köszönheti... :))) bár megnéztem volna,ahogy mondjuk a "szerelmes" Riley szájon át lélegezteti... :'D
    Amikor megolvastam azt a 19 éves álomnő dolgot. Eszembe jutott,hogy ez mikor volt 6-7 éve? Akkor Eric már.... fu,tiszta öregember... xdddd majdnem 30 éves. Úristen el sem tudom képzelni Populart 30 évesen. Mármint a kinézetét,mert belülről valahogy úgy képzelem,ahogy te írod le,az a vicces,kedves srác,de ha a helyzet úgy adódik tud komoly is lenni és mindent ésszel,átgondolva tesz. És igen,kijelentem mégegyszer! Imádom ezt az évadot! Number 1!! :D
    Nagyon várom a folytatást és a 4.évadot meg mindent........ *-*
    Siess lécciiii!!! :)))
    Pusz. Anna Love
    U.i.: amúgy igyekeztem fejezethez méltó kommenttel szolgáltam neked, öhm, néztem az órat és 56-kor kezdtem, most meg 13 van.. O.o több mint negyed órája írok. xd úgyogy be is fejezem... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna Love! :)

      És igen... erre vártam, hogy kijelentsd! Ez volt a célom és sikerült ^-^ Ennek én most nagyon örülök :D
      Dan port kavarni és nem fog egyhamar eltűnni. Tetszett a guminőő mi?:P Jó helyre illesztettem azt hiszem :$ :D
      Örülök, hogy sikerült így leírnom a süllyedős részt, és pláne hogy még tetszett is :) És Eric nem is annyira öreg még xdd 27. a történetben :D Én a külsejét ugyan úgy képzelem el... nem látszik meg rajta annyira a kor :$$ :D Nem mellesleg köszönöm, hogy ennyit fáradoztál a kommenttel és örültem is neki :)

      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Wááááá...Én meghalok, ha nem olvashatom tovább...Mi lesz velem?? Mikor lesz az új fejezet?? Én addig nem fogok élni..lehibernálom magam, csakhogy kibírjam..ez elképesztő...egyre jobban imádom Ericet..^^ hogy lehet valaki ennyire édes?? Maya hülye lesz ha nem Ericet választja..Ez egyszerűen fenomenális...Csak valaki hozza a szív katéteremet..:$ meghalok a következő fejezetig..:(( A lényeg, hogy ez ÁLLATI LETT..<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia mizao!

      Jaj.. istenem :D Köszönöm kedves szavaidat, nagyon jól estek és a következő fejezetet már olvashatod is :) Tudom, egy hét kimaradás... de ez van :P Köszi, hogy írtál :)

      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Szia :D
    Wáháháááá :D
    Ezt imádtam, most éppen ez a kedvenc :P
    A guminős résztől azért kiborultam :D :D XDXD És az hogy Mays már az elején tudta hogy elmegy.. attól enyhén sokkot kaptam és fortyogtam a dühtől, de aztán megenyhültem.. amikor Eric Maya mögé lépett a korlátnál vagy amikor a fülébe énekelt... a szívem is gyorsabban dobogott!
    Amikor Maya meglátta a hajót tudtam hogy baj lesz... és mikor a víz emelkedni kezdett annyira megijedtem, az agyam tudta hogy nem lehet baj de akkor is a történet elvette az eszem és totálisan megrémültem, mikor Eric a fehérségben találta magát! De jól mondták a szülei, küzdenie kell! És hogy Mays gyakorolta a szájon át lélegeztetést Ericen :P tetszett ;)
    Emlékszem mikor azt mondtad hogy az új célod megkedveltetni velem Jeremyt és Jaket? Na sikerült mert mostanra már mindkettejüket szeretem!
    Várok még arra az igazi csókcsatára Eric és Mays között, és arra is kíváncsi vagyok Ethan hogyan fogadja majd a szüleit, Maya hogy reagál ha megtudja hogy a kisfiú mindent tud és főként Dan a kérdés.. miért teszek mindig fel ennyi kérdést a komi végén.. komolyan borzasztó vagyok :/ na szóval nagyon imádtam :D
    Várom a kövit :P
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)

      Kedvenc? Ennek nagyon örülök :) Hidd el, nem csak te borultál ki a guminős rész miatt :P
      Megható volt az a jelenet?:)
      Igen..ez volt az egyik célom, és örülök, hogy sikerült megszerettetnem veled őket! :) Arra meg még sajnos várni kell, de már nem olyan sokat ;) És amúgy engem nem zavar, hogy kérdéseket teszel fel :) Nyugodtan felteheted őket, megpróbálok választ adni rájuk ;) Köszönöm hogy írtál :3

      ölel,Vanity

      Törlés
  4. Sziia ^^
    Hát egyem a szádat, ez valami fantasztikus fejezet lett, imádtam, meg minden *__*
    És nem tudok nem gondolni arra a képre, ami ott terpeszkedik jobb oldalt, fölötte pedig a "4. évad" felirat. Tudod, hogy imádlak ezért, nemde? Már nagyon várom. :D
    Most pedig a fejezet...
    Sajnálom Ericet, amiért nem ülhet otthon, miközben meccset néz mondjuk a menedzserével a Zlatan-os mezében... a popcornról nem is beszélve. :( De bízom abban, hogy nemsokára bekésség lesz körülötte... :') Ez olyan... hittanos izé volt, de tényleg kívánom Ericnek a békét... mégpedig úgy, hogy Maya és Ethan mellette ülnek majd otthon, mint egy család. :)
    Dan nem kell oda, engem is kurvára idegesített, valóban egy tenyérbemászó alak... de a mi drága Saade fiúnk elintézte. :'D
    Hat éve nem énekelt?!?! Hát én ezt nem tudom felfogni, egyszerűen túl magas nekem.. :O Eric, ne csináld már. Nem hallottad hat évig a gyönyörűséges hangodat? Normális vagy te, fiam? :O Mindegy, most énekelt, és ez a fő. :P
    Maya.. ahj, igazából mellette és ellene is vagyok, és ez kicsit nehéz nekem. Amiért elhagyta Ericet, valahogy unszimpatikussá vált, de végül is meg lehet érteni. Éppen ezért sajnálom Ericet is, de a dsors ismét összehozta őket, és ez annyira jó ^^
    Guminő... Riley... mindegy. :'DDD Nem is akarok többet tudni. xD
    És a hajó.. mi a fuckért süllyedt el? Nem lehet... már azt hittem, Eric meghal, de.. jajj, Jake, hát nem hiába szeretlek én jobban Dannél. ^^ Az a srác biztosan hagyta volna hallá változni Ericet, hogy levegő helyet vizet szippantson be a tüdejébe, de Jake nem. Anniyra szeretem azt a fiút is már. ^^ Mindenkit szeretek a sztoriban, kivéve egy ellenséges alakot nem... Jeremy-t. Na, persze ez nem igaz. :D Őt is imádom, elvégre... egyik kedvenc, nemde? :D
    És a vége.. Maya gyakorolta rajta a lélegeztetést... egyem a szátokat, de aranyosak vagytok. ^^
    Imádtam a fejezetet, bár ez szerintem levehető volt az előbbi mondataimból. Komolyan fantasztikus lett :)
    Kíváncsian várom a következő részt, már tűűűűkön ülök. :) Siess vele!
    xoxo, Lessa <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lessa :D

      Neked milyen fejezetem tetszik.. meg vagyok lepődve :P Mikor lesz olyan, ami rossz?:)
      Igazából, én is nagyon várom már azt, hogy írhassam a negyedik évadot, mert egy biztos, vicces lesz ;) :D
      Hát..nem mindegyik énekes marad fent a csúcson, ezt te is tudod :P
      Köszönöm kedves szavaidat, nagyon jól estek :))

      ölel,Vanity

      Törlés
  5. Sziaaa :)
    Most rendesen összeszégyenlem magamat amiért az előző részhez nem írtam, de már itt vagyok :D
    Hmm, azon gondolkodom mivel kezdjek de legjobb lesz ha az elején :D
    Ahogyan Eric elmélkedett az elején...komolyan magával ragadott.. még "csak" a 12. fejezet és annyi minden történt, és Ő ezt ahogyan végigfuttatta magában, úgy peregtek a "képek" előttem is...nagyon durva XD
    Az hogy Mays magát hibáztatja nagyon helyes, hiszen valóban az ő hibája volt, bár sajnálom, sőt amikor elkezdte mondani Ericnek hogy az ő hibája volt még a szívem is kezdett megszakadni de mikor azt mondta már az elején tudta hogy el fog jönni a szívem is meggondolta magát.. :/ Viszont mikor Eric mögé állt és átölelte, majd elmondta hogy mindig szeretni fogja és megcsókolta.. na itt azt vártam volna hogy egy hossssssszú csókcsata lesz, de nem, azért így is nagyon tetszett :D Remélem Maysban is megmozgatott ez az aprócska csók valamit :D
    Mikor a víz telítette meg a kabint a Titanic jutott eszembe...de ennek hála az égnek jó vége lett :D És a végén megint nem hagyhattad el a slusszpoént :P Imádtam :D
    Várom a következőt!
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxii! :)

      Ne szégyelld magad, nem haragszom :) A lényeg, hogy most itt vagy!
      Hát..ez így lett megtervezve..rövid évad lesz, de izgalmasabb! :) És mindenki azt a csók csatát várja :DD elképesztő :P Nyugi, már nem kell rááá olyan sokat várni :P Még egy kis harag van, de lassan az is eltűnik :)
      Tudod, hogy sosem hagyom el a slusszpoénokat :P Köszönöm hogy írtál és a következő fejezetet már olvashatod is :)

      ölel,Vanity

      Törlés