2011. november 22., kedd

17.Fejezet- A halál szélén...

Sziasztok!
Itt a 17.rész. Remélem tetszeni fog! Csak annyit mondanék, hogy akik nem szeretik azt, amit írok, ne írogassanak a chatbe, se sehova. Nem kell olvasni, ha nem tetszik! Köszi előre is:') A hibákért bocsi előre is :$
Kellemes Olvasást!




Eric már mióta elment, és a legjobb, nem is találom sehol. Hol a csudában lehet ez a fiú?
Az egyik ételes asztalhoz sétáltam, és nézelődtem az ételek között, de egyáltalán nem voltam éhes. A gyomromba pillangók repdestek, és már nem tudtam mit tenni. Az ideg tépett szét.
Hirtelen egy álarcos férfi lépett mellém. Fellestem rá, és az ütő megállt bennem, hiszen ő volt az, akit semmiképp sem kívántam a hátam közepére.
- Szervusz, Maya! – Arcán pimasz vigyor kerekedett. Most mit csináljak? Fussak? De hova? Mit akar? Több száz kérdés, ami hirtelen elborítja a gondolataimat, és nem tudok egyikre sem választ.
- Chris… - Sziszegtem a fogaim között. Próbáltam magam erősnek, és magabiztosnak mutatni, de úgy nem ment, hogy belül meg rettegtem.
- Hogy vagy? Feszültnek tűnsz… - Húzta fel a szemöldökét, közben kóstolgatta az ételeket.
- Nem vagyok feszült, csupán meglepődött. – Válaszoltam teljes nyugodtsággal.
- Mégis miért vagy meglepődött? – Kíváncsiskodott továbbra is. Szerintem nem nehéz rájönni, vagy csak tényleg ennyire jól szórakozik az idegeimmel.
- Mit keresel itt? – Tértem a lényegre, és arcát fürkésztem, de elnevette magát.
- Csupán csak látni szerettem volna a húgomat. Mi másért lennék itt? – Értetlenkedett továbbra is. Nagyon szeretheti a kishúgát… Én nem egy ilyen testvért szerettem volna. Kár is ezen gondolkozni.  Ezt kaptam.
- Mit műveltél?
- Én? Semmit. Csak Kendra fog. – Mutatta ki a foga fehérjét.  – Nézd Mays! Téged eszem ágában sincsen bántani. A húgom vagy, és szeretlek! Eric nem az, akinek mutatja magát. Te mégis őt akarod. Hazudik neked! Mit nem tudsz ezen felfogni? – Nézett mélyen a szemembe. Tán igaza van? - Állj meg Maya, elég legyen! Ő hazudott neked, nem Eric. Most miért hinnél neki? – Szólalt meg a bensőm.
- Beszélhetnénk valami, nyugodtabb helyen?
- Várjál csak! Kendra fog? – Kérdésére, kérdéssel válaszoltam.
- Mays, ezt ne itt beszéljük meg!
- Már nem tartalak a testvéremnek Chris. Ez az első, és utolsó, hogy meghallgatom a magyarázkodásod.

/Eric Szemszöge/

- Kendra, már húsz percre itt roskadunk. Meddig akarsz még itt lenni? – Kezdtem kissé türelmetlenné válni. Az óra csak ketyegett, tik-tak-tik-tak. Agyamra ment már.
- Addig, még erőt nem veszel magadon ahhoz, hogy megfejtsd. – Emelte fel a hangját, közben jól elszórakozott a hajával.
- Akkor örökre itt maradunk! – Sóhajtottam egy nagyot. És eldőltem az ágyon.
- Mesélhetnél valamit a Mayával való kapcsolatodról!
- A semmiről beszélgessünk? Milyen jó ötleteid vannak, mondtam már? – Nevettem fel.
-  Mesélhetnél azért! Heves csók csaták, forró éjszakák. Alkalom-alkalom hátán. Szaftos titok. Látszik rajtad, hogy oda vagy érte. Vajon ő is ugyan azt érzi, mint te? Vagy tán nem? – Firtatta tovább a témát. És néhol elkuncogta magát.
- Fejezd be! Nem feküdtem le vele, és nem is tervezem. Már mondtam, nem vagyunk együtt! És nem is leszünk!
- Szóval, ebből azt vettem le, hogy imádsz engem, majd gyűlölsz. Vissza akarsz majd térni hozzám. – Húzta pimasz vigyorra a száját. Felkeltem, és elkezdtem mászkálni a szobában. Nincs időm erre, valami tennem kell.
- Eric! Eric! Gond van! Nem találom sehol se Mayát. – Remek! Ott hagyom pár percre, és tessék, máris bajba keveredik. Nem lehetek Charlie angyalai, hogy mindig ott legyek mellette.

 Kendra hirtelen elém állt, és nézett.
- Mit nézel? – Kérdésemre csak ördögien elmosolyodott.
- Nem! Nem! Nem! És nem! – Hátráltam meg egy lépést.
- Nem már! Legalább töltsük hasznosan az időt! Akkor, csak egy csók! – Mindig is gyűlöltem, ha valaki alkudozni próbált.
- Jó legyen! – Adtam meg magam. Majd megcsókolt.

Tudtam, mit csinálok.
- Kívánlak, Eric! – Mondta rekedt hangon, elszakadva ajkaimtól.
- Én meg nem! – Hátrált meg, amin elnevettem magam. Majd összeráncolt homlokkal, kérdőn meredt a semmibe, majd pár másodperc után meg akart szólalni, de belé fojtottam a szót.
- Tudod Kendra, ezekkel a marhaságokkal csak azt igazoltad, hogy féltékeny vagy. Csak a te kedvedért, ha kell, ágyba viszem Mayát, csak hogy a lelkednek fájjon! Ne felejtsd el, innentől, az én játékszabályaim szerint játszunk! – Felmutattam a fém tárgyat, amit nem volt nehéz megszerezni tőle, és diadalias vigyort meresztettem rá.
- Hogy került hozzád a kulcs? – Értetlenkedett.
- Túl ravasz vagyok! -  Ledobtam a földre egy kis füstbombát, ami tíz másodperc előnyt ad a kijutásra. Füstként tör elő, és nem indítja be a füstjelzőket. Miután kiléptem a folyósóra, bezárva magam mögött az ajtót, eldugtam a kulcsot egy virágcserépbe. Így legalább Kendra nem jut ki a szobából.
- Eric! Sehol nem találom Mayát. Most mit csináljunk?! – Szólalt meg Riley a fülesen keresztül, idegesen. Elkezdtem gondolkozni, de a telefonom üzenetjelző hangjára lettem figyelmes, ezért félbe hagytam a gondolkozást. Kivettem a zsebemből a készüléket, és megnyitottam az SMS-t.

„ A hídnál találkozunk húsz perc múlva!”

Mays.

- Riley. Kint találkozunk!
- Oké! – Kivettem a fülemből a kis készüléket, mert már nagyon fájt tőle a fülem. Kimentem a megbeszélt helyre, ahol már Riley várt, és beavattam mindenbe.
- Szóval, most ott vár minket? – Tette fel a kérdést, amire csak bólintottam.  Ezek után már nem mondott semmit. Csak szedtük a lábunkat, ahogyan csak lehetett. Mikor oda értünk a megbeszélt helyhez, nem volt ott senki rajtunk kivűl.
- Oké, ide rángatott, és most? – Nézett körbe Riley.
- Hány óra?
- Fél éjfél. Jól elrepült az idő! – Alig telt el két perc, meghallottam, hogy valaki a nevemet mondja. A hang felé figyeltem, és megláttam őt, Chris és még két gyökér társaságában.
- Eric, bármit kért. Ne add meg neki!
- Jól van Eric! Tudom, hogy nálad a térkép. Add ide, és Mayának nem esik baja! Ha nem adod, elvágom a torkát. A döntés a tiéd! – Miért alkudozik ma mindenki? – Tettem fel magamban a kérdést.
- Ne hogy oda add neki! – Szólalt meg Riley mögöttem.
- A saját testvéredet bántanád?
- Azt mondta, már nem vagyok a testvére, így nincs közöm hozzá. Majd ha oda adtad a térképet! – Vágta rá nagy gyorsasággal a válaszát. – De sokkal jobb élvezet ez. – Húzta végig Maya nyakán a kést, ami kisebb sebet eredményezett. Most mihez kezdjek?
- Jó, legyen!
- Mi? -  Hitetlenkedett Riley. Meg akartam indulni, de a vállamnál visszarántott.
- Ne add oda! Különben oda minden! – Suttogta.
- Maya, vagy a térkép…. – Visszafordultam Chrishez, aki még mindig Maya torkához tartotta a kést.
- Előbb a lányt.
- Előbb a térképet! Különben megölöm… - Most végképp mihez kezdjek? Sokáig vacakoltam, mit mondhatnék.
- Akkor öld!
- Mi? – Kérdezte egyszerre Maya és Riley hitetlenkedve. De Chris, igen is élvezte a helyzetet.
- Elárultál Chris. A szavaid mind hazugságok voltak. – Levegőért kapkodva, és szabadulva a lefogott kezektől, próbálta menteni a helyzetét Maya.
- Hogy mi az árulás, azt a tett dátuma dönti el!
- Fogd be Eric! Ezzel nem segítesz! – Hallgatatott el Mays.
- Egy valamivel segíthet! A térképet Eric, most! – Utasított rá Chris. Elővettem a térképet, és oda nyújtottam neki. Majd kezei szép lassan leereszkedtek maga mellé, szemkontaktust tartva velem. Maya a földre rogyott és sírásba kezdett.

Átnyújtottam Chrisnek a térképet, aki óvatosan, bátortalanul vette el, és tűnt el a helyszínről a két haverjával.
- Jól vagy Mays? – Guggoltam le mellé, és egyből átkarolta a nyakam. Mivel mást nem tehettem, lába alá nyúltam és felálltam.
- Mennyünk!
- Tényleg oda adtad a térképet? Normális vagy? Jézusom, most mi lesz? – Borult ki hirtelen Riley. Próbálta magát nyugtatni, és nagy levegőket vett, majd újra felém fordult, és újra belekezdett.
- Mond, hogy csak álmodtam! – Mondta már nyugodtabb hangnemben.
- Nem álmodtad Riley! – Már nem mondott semmit. Szerintem most magába szidott engem, de majd később tudatára hozom, hogy átvertem mindenkit.

Mikor felértünk a lakásba, Mayát letettem az ágyra.
- Fáj! – Nyögte, és sebéhez kapott a kezével.
- Nem veszés! – Állapítottam meg, bár őt, ezt egyáltalán nem érdekelte. – Gyere, mossuk le a vért. – Miután lemosta a vért a nyakáról, átöltözött, és lefeküdt. Lehuppantam mellé, és felé fordultam.
- Fáj még?
- Már nem annyira. – Halványan elmosolyodott – Köszönöm! – Bújt hozzám, de pár perc múlva felült, és arcomat fürkészte.- Te tudtad, hogy nem fog megölni? - Kérdésére csak bólintottam.
- Tudtam.. - mondtam halkan.
- Amúgy, még nem sok embernek mondtam ezt a szót. De van, aki megérdemli. De ezt nem én akartam, először kimondani, mert reménykedtem, te megteszed. – Már nem engedtem, hogy folytassa, belé fojtottam a szót egy csókkal.
- Szeretlek Mays! – Szakadtam el édes ajkaitól, és néztem mélyen barna szemeibe.
- Én is!....
- Gyere, elviszlek valahova…

/Maya szemszöge/

- De hova? Eric, már éjfél is elmúlt szerintem. – Nyafogtam, mert szívesebben lefeküdtem volna aludni. De ő makacskodott tovább.
- Légy szíves. Gyorsan megjárjuk! – Mosolyodott el. Felvettem a kabátom és a cipőm, majd elindultunk az én még általam ismeretlen helyre.

Sétáltunk egy ideig kézen fogva, majd egy amolyan kilátó félébe termettünk. Csodás látványt mutatott a városra.
- Miért jöttünk ide? – Tértem a lényegre, hiszen oka van, amiért ide hozott.
- Csak úgy gondoltam, itt romantikusabb szerelmet vallani. – Vigyorodott el, mint a vadalma. Én csak elnevettem magam. Szembe fordultam vele, megfogta a kezemet, és a szemembe nézett.
- Mays, tudom, hogy már egyszer kimondtam, de úgy érzem, az nem volt őszinte. De most ez a pillanat, az a pillanat, ahol elmondtam, teljes őszinteséggel. Én, Szeretlek!
- Én is téged! – Csókoltam meg, ezzel megpecsételve vallomását, ami nekem szólt… 

6 megjegyzés:

  1. szia nagyon jó letta fejezet!!! Siess a kövivel léccy

    VálaszTörlés
  2. Sziiiiaaaa! :DD
    Aztaaa! Ez igen! Csak gratulálni tudok! ;) Te pedig nem szeretted volna ma hozni? Hmm ilyet sem látott még a Világ.
    Jól gondoltam, hogy Chris lesz az...
    Eric pedig ugyan azt alkalmazta Kendrán, mint amit a lány rajta Párizsban... okos! ;)
    Chris nem hiszem, hogy bántotta volna a kishúgát, de jó módszer volt az alkudozáshoz.
    Eric pedig átvágja mindenki fejét... kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a reakciójuk, amikor kiderül, hogy a térkép még mindig nála van.
    Nekem személy szerint nagyon tetszett, sőt imádtam! :))
    A vége pedig awww nagyon szép volt. :)
    Kisses&Hugs, adadel♥

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Először is bocsi, hogy már egy ideje nem írtam. De, igazság szerint az elmúlt majd 3 hétben nem is igazán voltam gép közelben, s így nem hogy komit írni, de még olvasni se tudtam a kedvenc törtijeimet. (beleértve a tiédet is)
    :S Másodszor pedig, bár röviden de megpróbálom értelmesebben kifejteni a véleményem az előző fejezetekről, amikről sajnálatomra lemaradtam. :S Kezdeném, a 13-dik fejezettel, ugyanis onnantól nem olvastam és nem is írtam véleményt.
    (13. fejezet)
    *Tetszett, ahogyan bár nem is részletesebben de mégis kaphattunk egy kis ízelítőt avagy kis részt Prágáról. :) Bár, egyik helyen se voltam még... mármint se Párizsban sem pedig Prágában, de a kutatásokból megcsodálva mind a két hely gyönyörű... (bevallom, nagyon is tudom értékelni egy történetben, ha letudják írni az épp adott helyet, még ha röviden is de, a lényegét és a szépségét a szemeink elé tárja. S ez te eddig nálam, teljesen eltudtad érni. Mármint, hogy ez részből is letudtál venni a lábamról. )
    Ááá... ebben a fejezetben tényleg, meg mutadtad... vagyis, tényleg megszerettetted velem Rileyt. Szegényemet kicsit meg is sajnáltam, hogy hallgatnia kellett eme két makacs kedvencünknek a civakodását.
    S elvileg neki köszönhető az, hogy Mays és Eric "bevallották egymásnak az egymás iránt érzéseit"....
    S az a csók... AHW*.* végre. Annyira jól megírtad, basszus.. nagyon tetszett. De ebben a csókos ügyben a legjobban tetszett... hogy előtte épp úgymondván vitatkoztak... még ha nem is durván... de tök aranyosak voltak. :)
    S mikor Riley be szólt, hogy : - Miért nem beszélgettek? Túl nagy a csend! – Kiabált át Riley, amin én elnevettem magam, Eric pedig a fejét rázta mosolyogva.
    Már épp azt vártam, hogy mikor nyit rájuk... vagy szól be nekik... s erre itt is volt... gondoltam, hogy a fülét az ajtóra tapaszthatta, ha feltűnt neki, hogy mi az a nagy csönd. xD
    S mikor Mays előtte megkérdezte, Erictől hogy minden nőt úgy halgattat el, hogy megcsókolja... s Eric pedig ezt a választ adta. : -- Amúgy csak egy nőt hallgatattam el idáig ezzel a módszerrel, és nem bántam meg.
    S mikor megcsókolta ismét... akkor már egyből sejtettem, hogy Mays volt az az egyetlen nő. (s ez nagyon édes pillanat is volt...)
    S mikor már épp egy kis boldog és kellemes pillanatot olvashattam, erre ismét Kendra lett a toppon.. tudod, ez egy kicsit gonosz húzás volt. xDEric utolsó mondata ... : - Megvédem bármi áron!.... -szép befejezése volt ennek a fejezetnek. ;)


    ....folytatása ez után a komment után... .

    VálaszTörlés
  4. (14.fejezet)
    Mays álma, ami egyben a valóság is... legalábbis gondolom, hogy a valóságot álmodta meg.. azaz a múltat. .. a lényeg, hogy nagyon szomorú volt...
    S miközben Mays sétálni indult, és a gondolataiba meredt... és egyben Erichez is eljutott a gondolataiban... egy rész meg is értettem, azt a kételkedést melyet arról tanúskodott, hogy talán Ericnek ő csak egy futó kaland. Hiszen, ha az ő szemszögét nézzük és egyébként is nézzük és érezzük könnyen felmerülhet mindannyiunkban, hogy mi van ha esetleg Ericnek ő csak egy kaland? De, mivel az eddigi leírtakból mint rájöhettünk tény és való, hogy Eric beleszeretett Mayába. :)
    /- Tudod Maya, mindig a jók mennek el, akik nem féltek mosolyogni, akik nem féltek szeretni. Meghalni valaki után, akit szerettünk, az könnyű. De tovább élni érte, és tovább örülni helyette is, az viszont nehéz! – Igaza van. Megfogta a kezemet, és a szívére helyezte.
    - Megtanulni szeretne, hidd el, nem nehéz. Egy titka van! Próbálj a másik szívébe férkőzni, és ő segít. Lépj túl, és élj a jelennek. Ne a múltad sirasd, hiszen nem tudsz mit tenni. Ami történt, az megtörtént. / Erictől, ez a vallomás vagyis inkább vigasztalás, nagyon kedves és mondhatni megható volt. Hiszen, melyik pasi lenne képes így ilyen szavakkal megnyugtatni a szeret nőt? Lehet, van ilyen és létezik is ilyen pasi... de az ritkaság.
    A zuhanyzós jelenet, eléggé forróra sikeredett... és ki más volt az ki ismét megzavarta őket? Hát, Riley... puff neked Riley.. (jó.. nem igaz...) de, tény hogy mindig mikor már épp kezdenek bele jönni ő rájuk tör.. xD
    (15.fejezet)
    Lehet... hogy túl sablonosan fog hangzani... de Eric az elején olyan cuki volt, ahogyan kényelmesen elaludt Mays mellett. :)
    Hát... jesszusom tuti biztosan ijedten ugrottam volna fel, amikor Eric megszólalt. (bár, nem vagyok ijjedős... de egy ilyen jelenetnél biztosan megijedtem volna.. :s
    Riley ebben a fejezetben is hozta a formáját. xD
    Kicsit csalódottan vettem tudomásul, hogy csak egy véleményt kaptál erre a fejezetre. Pedig, szerintem nagyon jó lett. Legalábbis nekem tetszett. ;)

    .... folytatás ezután a komi után....

    VálaszTörlés
  5. (16.fejezet)
    Ebben a fejezetben is tetszett, hogy ismét leírtad azt a látványt amit a főszereplő látott. :)
    És, Eric. szemszögének és végtelenül örültem. Ahogyan leírtad, hogy mit imád Mayában... AHW... erre csak annyit tudok most per pillanat mondani.. hogy VÉGRE... *.*
    És Eric nem tévedett ezzel a "Deja Vu" érzéssel.. :)
    S hazudnék, ha azt mondanám, hogy a végén nem számítottam Chrisre... ;)
    (17.fejezet)
    Basszus... jól rám hoztad a frászt, a fejezet címmel... xD
    Egyszerűen minden benne volt ebben a fejezetben, amitől csak ámulni és bámulni tudok most jelenleg... volt benne, egy kis végveszély, raffináltság, félelem érzet és persze a helyes döntés felé irányuló tippezés. AHogyan Eric is tippként vágta rá Chrisnek, hogy ölje meg Mayst.
    S ilyenkor persze felmerül az a kérdés is, hogy mi lett volna, ha? Ha, Chris esetleg nem a nyakán sebezte volna meg a húgát, hanem esetleg leszúrta volna?
    Jó... tudom.. kissé szadista vagyok... de akkor is mi lett volna ha?
    Ezt viszonylag már soha se fogjuk megtudni... de abban biztos vagyok... hogy még izgalmakból nem lesz hiányunk a továbbiakban sem.
    És, ez a szerelmi vallomás... AHW*.* nagyon, de nagyon szép volt. *.*

    Igazán, lenyűgöztél és levettél a lábamról az alábbi fejezetekkel is, amiket most bár röviden, de mégis véleményeztem. ;) Gratulálok, hozzájuk. *.*

    Megjegyezném azt is, hogy az új külsője a blognak igazán elnyerte a tetszésemet.
    És, azt is hogy... bár léteznek olyan személyek, kik nem azt nézik, hogy annak az írónak kit ők leírnak és fájó kritikákkal illetnek, mennyi munkája is van benne.
    Mondanám, hogy ne foglalkozz az ilyen kritikákkal és negatív előítéletekkel, de nem mondom.
    Ugyan is akármennyire is felelőtlenül és ostrombán írtak kritikát... te mégse süllyedj le az ő szintükre. Mert... mert... te náluk sokkal különb vagy.
    S rajtam kívül is sokan vannak kik, kedvelnek téged és szeretik a történeted. S ráadásul véleményezik és értékelik a munkádat.

    S még így utólag... örülök, hogy továbbra is folytatod ezt a történeted. *.* ... valamit még akartam írni... de, nem tudom hogy mit... xD... na... majd , ha az eszembe jut... akkor majd leírom.. ;)

    Kíváncsian várom, a folytatást.
    Puszi:Dóry

    UI: Remélem, nem baj... ha ezzel az új linkeddel kicseréltem a régit?! :S

    VálaszTörlés
  6. Húúú, meg áhhh... Nagyon jó lett. A kis cseles, Kendera ellen fordítani a saját módszerét? :) Hm, ez tetszik. Amikor megláttam a címet, másra számítottam, de így sokkal jobb lett. Jaj, de várom a kövi részt. Dalma

    VálaszTörlés