2012. június 21., csütörtök

1.rész-Nincs terv. Nincs erősítés. Nincs választás.

Sziasztok! :)
Köszönöm  a kommenteket a prológushoz! Még nem válaszoltam rájuk, de holnap(azaz pénteken) sort kerítek rá! :) Nos, izguljunk tovább, kezdődjön el a történet! Íme az első rész:

Nincs terv. Nincs erősítés. Nincs választás.

Sokan úgy gondoljuk, hogy a múltunk nélkül nem ér a jelen semmit. Egy ponton mindannyiunknak választania kell, vagy lépnünk egyet az új felé. Mindenkit kísért a múltja. A múltunk az, ami formál minket. A múltunk felszínre tör, újra meg újra, meg újra. Nem szabad elfelejteni: Hogy valójában kik vagyunk és hogy mi a feladatunk. Miért élünk és miért kapunk újabb esélyeket. Egy esély… mely képes megváltoztatni, tán mindent… 
Minden perc új esély arra, hogy mindent megváltoztass…. hogy helyre hozd a hibáidat! Maradj erős, mert csak ez segíthet a rád váró új életben!

/Jeremy/

Az órámra pillantottam, majd visszavezetettem tekintetemet a laptopra. A kamera jól működik és ez által tökéletesen belátható a szoba. Már csak percek kérdése, és Ashley megérkezik a csomaggal.
~Na? Van valami történés? ~ Lépett be segítőm a szobába, kezében egy dobozzal. Nem tudom minek kellett nekem társat adni… hiszen jól végzem a munkámat, elboldogulok egyedül is. Zane-t ezért még megfojtom, az egyszer biztos!
~Nincs. ~Válaszoltam letörten és hátra dőltem a kanapén. Letelepedett mellém Riley is, és a laptopot kezdte tanulmányozni. Körülbelül egy perc telhetett el, megjelent két személy. Gyorsan előre dőltem és az ölembe vettem a gépet.
~Show time van! ~Csaptam össze a tenyeremet és a fülembe tettem egy kis chipet. Ashley könnyen vette a feladatát… elcsábítja a srácot, és hirtelen csap le rá. ~Ash, egy perced van! ~Szólítottam fel, és kiszúrta a kamerát, ördögien elvigyorodott. Imádom ezt a csajt… Belevaló, piszkosul végzi a munkáját, és még így is tökéletes. Az egyik legjobb ügynök Európában, és ezt le se tagadhatja.
~Amúgy..bekameráztad a lakását? Jézus, durva dolgok történtek ott? ~Unottan megforgattam szemeimet.
~Csak fél napja van bekamerázva. Szóval nem tudom… ~Adtam a tömör választ.
~Rendben, értem csak.. ~Tett volna fel még egy kérdést, de felemeltem a kezemet, ezzel jelezve, hogy csituljon el.
~Riley, mi a francért vagy itt? ~Tettem fel a költői kérdést és hitetlenkedve megráztam a fejemet. Most márt végképp nem értem miért kellett nekem társat adni, nem mellesleg Rileyt!? Újra a laptopra néztem, és éppen akkor borult a srác a földre. Ashley a kamerára mutatott, majd kisétált a látókörből.
~Nyomás! ~Csaptam le a gépet és a táskába helyeztem. Át kell mennünk a másik házba, hogy összeszedjük a fiút.

~Miért is kellett elkapnunk Saade-t? ~Kérdezte Riley átérve az említett lakásába. Agyamra megy a kis „segítőm”. Magam lövöm fejbe, ha nem marad csendben…
~Első ok: Volt még 6 éve egy kis ügye, még Franciaországban. Adósága van... röviden ennyi. A második ok pedig: Ethan-t elrabolták, Saade haverjával együtt. És amúgy is, Nick-nek szüksége van rá, mert jól képzett. Ha Saade nem segít, megy a dutyiba! ~Vontam vállat, és leszereltem a kamerát a falról.
~Maya ennek nem fog örülni! ~Sóhajtott fel.


/Maya/

/Finnország, Rauma, titkos köztársaság, Délután 13:04 perc/

~Elárulnátok mi a nagy tervetek? Mert két napja itt ülünk, és semmit nem teszünk annak érdekében, hogy megtaláljuk Ethan-t. ~Csattantam fel, és Dan átölelt.
~Nem tudunk egyelőre lépéseket tenni az ügy érdekében Mays! Kevés az információnk… ~Ült le a székébe Nick és kényelmesen hátradőlt benne. Örülök, hogy ilyen nyugodt... nem az ő fiát rabolták el. ~De találtunk valakit, aki esetleg segíthet. ~ Vonta fel érdeklődve a szemöldökét, és várta a reakciómat. Dan felállt mellőlem és hirtelen eltűnt. Kitágult pupillákkal, széttárt karokkal fordultam újra Nick felé. ~ Ha itt lesz az ideje, akkor elmondjuk, de most még kérlek, adj egy kis időt… ~ Mondta és a papír munkájába temette magát. Ezt tényleg nem hiszem el. Mennyi időt kell még az irodájában ücsörögnöm, és arra várnom, hogy történjen valami csoda? Mert nagy valószínűsége, hogy arra örökre várhatok. Viszont kíváncsi lennék arra a bizonyos személyre, aki talán segíthet megtalálni Ethant… és persze J-sont. Rá bíztam a fiút, míg én elvoltam egy-két napig Dan-nel, de úgy látszik, rá se bízhatok semmit. Ki rabolta el őket s miért? – Percekig – sőt, az már óráknak tűnt – forogtam a székemben, sétálgattam fel alá, mikor végre megszólalt Nick walkie-talkieja.
~Küld Mayst. Ez nem beszél… ~Hallottam meg Dan hangját.
~Megyünk!~ Felkaptam a fejemet és még mindig nem értettem, mit akar. Kimentünk az irodából és utunk a kis kihallgató szobába vezetett, ami az épület alatt pár méterre volt. A szobában csak egy asztal és két szék foglal helyet magának. Kívülről egy üvegen keresztül láthatjuk és hallhatjuk a bent történő eseményeket, de belülről a kint történő dolgokról információt nem kaphatunk. Ez az egyik előnye. – Mielőtt beláthattam volna a kis szobát, Nick megállított és szembe fordult velem. Meg akart szólalni, de akkor Dan lépett ki és megadóan sóhajtott. Akkor nagy a probléma…
~Nem hajlandó angolul beszélni… Svédül gügyög valamit, de franc se érti… ~Hogy hogyan? Milyen nyelven? Én sem tudok svédül, csak nagyon keveset. Inkább semmit.
~Bemegyek először én! Ha nem beszél továbbra sem… rajtad a sor Mays! ~Mondta ellentmondást nem tűrő hangon Nick, és bement a kis szobába. Dan megfogta bátorítóan a kezemet, és az üveg elé vezetett. Saade??! Komolyan? Ő a nagy segítség? Annyi esze van, mint egy tyúknak… mit érek én Saade-val?
~Eric Khaled Saade, született 1990. Október 29.-én Svédországban, Helsingborgban. Viszonya volt Kendra Atay-al, bérgyilkos nővel, majd később Maya Owennel. Kivel közös gyermeke született házasságon kívül. De ez most nem fontos… De amúgy elég érdekes dolog ez! A lényeg: Franciaországi kiruccanásánál az elnöknél járt, és ellopott valamit tőle. Pontosítok, egy térképet… Amit persze azóta sem szolgáltatott vissza! Gondolom már nincs is meg… ~ A srác csak megrázta a fejét válaszként. ~Remélem, tudja Eric, hogy ezért most börtönbe kéne küldenem… De sajnos akadt egy kis probléma ezzel kapcsolatban. Alkut ajánlok önnek! ~Érdeklődve húzta fel a szemöldökét a svéd tyúkeszű és hátradőlt a székében.
~Ha segít nekünk egy ügyet megoldani, elengedem magát. Ha úgy dönt, hogy nem hajlandó együttműködni, akkor három évét a sitten tölti. ~ Párszor megforgatta a szemét, és – még ezt én is értettem- azt mondta válaszkép, hogy nem. Mindenkinek leesett a szitu, hogy nem fog segíteni. Megmondtam, hogy Saade-val nem érünk semmit. – Nick kijött a szobából, és egyből elém állt az ostoba kérésével.
~Te jössz! Beszélj vele! ~ Nézett rám, szinte könyörgő tekintettel.
~Honnan veszed, hogy velem beszélni fog? ~ Húztam el a számat, és a mellettem álló barátomra néztem.
~Onnan, hogy szereted téged… ~ Nyafogtam két sort, és végül erőt vettem magamra. Muszáj megtalálnom Ethan-t, és ha ehhez Eric kell, akkor ám’ legyen!
Beléptem, magam mögött becsuktam az ajtót, és nem mozdultam egy tapodtat sem. A fény nem esik rám, így talán nem ismer fel….
~Mr. Saade, biztos jól meggondolta a válaszát? ~ Tettem fel a kérdést, és látva azon, hogy elgondolkozott, már elkapott az-az érzés, hogy lebuktam. Fel akart állni, de a keze a székhez volt bilincselve, ahogy a lába is. Esélytelen az, hogy megmozdulhasson, maximum csak hátra dőlhet.
~Tudja Ms. Fogalmam sincs ki… ~Szólalt meg, végre angolul. ~ nem szeretek úgy beszélgetni, hogy nem tudom, ön ki! ~Nem fogom magam megmutatni, ezt felejtsd el!
~Nem kell tudnia róla, hogy én ki vagyok!
~A hangja alapján van sejtésem. Már csak arra várok, hogy beigazolódjon! ~Vonta meg a vállát, és diadalittasan elvigyorodott. A legjobb, ha témát váltunk…
~Miért választja inkább a börtönt? ~ Kérdeztem, és felnevetett.
~Inkább ülök három évet a sitten, mint sem olyan legyek, mint maguk… ~ Adta meg a kielégítő válaszát.  Ezt nem úszod meg szárazon Saade! Segíteni fogsz meg találni a fiamat, ha törik, ha szakad!
~Hülye vagy… ~ Csóváltam meg értetlenül a fejemet, és egy pillanatra úgy éreztem, remény veszett vagyok. De nem lehetek az… Most nem!
~Mit akarsz tőlem Maya?...

10 megjegyzés:

  1. Szia,szia,szia,szia,szia!!!!!! :DDD
    Jaj,jaj,jaj!! na most nem remeg a kezem... xdd csak felpörögtem,ami így az éjszaka kellős közepén. :D mindegy,nem érdekes.
    szóóval. az első: moost akkor mindenki eric ellen van? vagy eric mindenki ellen? :O mert ott van riley meg mays is és oh.. :$
    nagyon tetszett ez a Saadenembeszélangolul dolog,tökfej. xd ez az ashley meg gonosz... elcsábítja ericet? :p jó,mondjuk szükség van rá. DE EZ A HÜLYE TÖKFEJ inkább a sittet választja! -.-" tényleg az! :P
    j-son meg hozta a formáját.. xd na most bajban is van. :D de basszus,tényleg mi lehet velük? :O most... így elsőre tényleg dunsztom sincs mi fog történni,de biztos nagyon szuper lesz!!! :DDD ^^
    bocsi,kicsit össze-vissza voltam,mert késő van (fél egy o.o) xd és még a fejezet hatása alatt vagyok. :DD
    Lényegében annyi,hogy nagyon-nagyon szuper lett és várom a folytatást és és... najó nem kezdem megint. xddd szóval sieess!!! ;D
    Pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna Love! :)
      Most nem? Wow.. meglepő :P Végülis.. az is jó, ha fel vagy pörögve :D
      Hát.. inkább Eric mindenki ellen :) Igen.. ott van Riley és Mays is.. de nem lesz itt semmi szerelmi szál..(még ;) )
      Igen.. Saade egy tökfej :D Nem is.. ő a hazug disznó, tudod?:$ Azt választotta és ült két órát a sitten.. meg is unta :P
      Hamarosan megtudod mi van velük :P De nincs bajuk :)) És semmi gond.. örülök hogy írtál :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Sziiaa! :)
    Már éjfél körül rábukkantam az első fejezetre, de már a halálomon voltam, úgyhogy uszáj volt lefeküdnöm...azonban, ez nem tántorított el a célomtól, miszerint elolvasom, és... így is lett.
    Hallod, ez egy fantasztikus évadkezdés volt, de... sok mindent nem értek. :O Bár tudom, hogy majd minden felvillanó kérdésemre választ fogsz majd adni, és azt is már nagyon várom, szóval...
    J-Son... Istenem... xD Őszintén, nem lepődtem meg, de sajnálom is szegényt, ahogy Eathan-t is... remélm Eric segíteni fog nekik, főleg akkor, ha megtudja, hogy elrabolták a fiát... (apropó.. sajnos nem lány lett, így nem hívhatták Melody-nak... kár. :( :P )
    Ésésés... Anna Love kommentjét olvasva bennem is felmerült a kérdés: akkor Eric tényleg mindenki ellen van? :O Mert ez így nagyon nem lesz jó... o_O
    De szinte biztos vagyok benne, hogy Eric nem a börtönt fogja vlasztani...reménykedem benne. :D De ha igen, akkor többet érdemel, mint 3 évet. ^^
    Mikor lesz következő rész? :OO Tudod, hogy nem bírok várni, és egy ilyen rész után, amiben Eric rájött, hogy Maya faggatja szegényt, végképp nem tudok... kínzol engem... :'( You're so bad. :D
    Siess, nagyon, de nagyon siess!!! :D
    Csókollak. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))
      Haha.. örülök hogy nem állhatott semmi a célod elérésében :P :D
      Fantasztikus? Nagyon köszönöm! :) Remélem a következő fejezetben már választ kapsz néhány kérdésedre!
      Hát.. ha én fiút akartam mindenképpen a story-ba.. mert akkor írhatom majd azt. hogy apjára ütött(Saade-ra) :D
      Igen.. mindenki ellen van, de nem marad ez így sokáig.. lesznek szálak, amik fűzni fogják dolgokhoz.. és emberekhez ;)
      Hát.. tévedtél :DD A börtönt választotta... de csak két órát töltött ott.. Megunta szegény :'D
      A következő fejezetet már olvashatod ;)
      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Szia, Szandi! :)

    Gyorsan meg kell említenem, hogy a Prológus is fantasztikus lett, érdekfeszítő. ;)
    Most pedig az új évad, első része... elképesztő, hogy eljutottál eddig, emlékszem még arra, amikor az első évad prológusát olvasta, tőled, már az is felkeltette az olvasók érdeklődését, és ez még a mai fejezeteknél sincs másképp. ;)
    Megismerhettünk egy-két új szereplőt, mindannyiukra kíváncsi vagyok még a következőkben is. Kicsit most foglalkoznék velük is:
    Jeremy, Riley, Zane - velük ugye már találkozhattunk, némelyikükkel régebbről, és van akivel csak az utóbbi fejezet pár fejezetében. Most akkor Zane valami főnök forma? Riley-t szegényem sajnáltam egy kicsit, aért tudtam, hogy szegényem lökött, meg szerencsétlen, de azért emelett egy okostojás is, nem? Nem tudom Jeremy-nek mi baja van vele, mindenki le tud vágódni a földre (na jó, ez azért szerintem is túlzás volt :"D), meg szinte minden emberi lény ilyen kíváncsi természet, de teljesen megértem, ha Jeremy szeret egyedül dolgozni.
    Ashley - egy teljesen friss vérű szereplő. Ha jól tette össze a dolgokat, akkor Ericet kellett elcsábítania, és ez sikerült is neki. Viszont akkor Jeremy-nek nem csak egy társa van, hanem kettő a csaj és az ügyefogyott srác személyében. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi szerepe lesz majd a következőekben.
    Eathan - egy olyan szerencsés, vagy szerencsétlen fiúcska, akinek egy Saade és egy Owen a szülője. Én teljesen azt hittem, hogy Nathan lesz a neve, a pici Nate, de nem úgy lett, és tényleg csodálkoztam. Szegénykémet elrabolták, rossz J-Son bácsi!
    J-Son - azért furcsa, hogy Maya tartotta a kapcsolatot vele, ez egy kicsit még homályos nekem.
    Nick - nem tudtam eldönteni, hogy milyen szerepet tölt ki ebben a 'csapat'ban, de lehetségesnek tartom, hogy valami főnök féle lesz.
    Dan - ha jól sejtem vagy Mays barátja, vagy a társa.
    Eric - öhm... most azon gondolkozom, hogy amikor ellopta a térképet Maya is ott volt. Ezt vajon tudják az ügynökségen? Fogtam a fejemet, amikor Mays le'svéd tyúkeszű'zte, fájdalmas volt. :"D
    Maya - ügynök, és ráadásul még anyuka is, akinek elrabolták a kisfiát, ez most nagyon borzalmas lehet neki, és még a tetejében az exével is találkoznia kellett... kíváncsi vagyok, hogy mi állt pontosan a kapcsolatuk útjában.
    Azt hiszem mindenkit megnéztem. :)

    Nagyon jó lett a fejezet, és remélem, hogy a ködös jelenetekre fény derül majd a folytatásban. :))
    KissesHugs♥, adadel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa Adél! :)
      Jaj.. nagyon örültem a komidnak :) Tetszett ez az elemzésed ^-^
      Zane igen.. valami főnök féle :) Ő irányítja azokat, akik terepre mennek dolgozni.. Nick pedig az egész ügynökség főnöke :) Ashleynek lesz még szerepe.. csak is pozitív irányban :)
      Ethan... valamilyen szinten szerencsés... A Nate névvel más terveim vannak :$ De felfogom használni.. ebben biztos lehetsz :D
      J-son... erre a kérdésedre a következő fejezetben választ kapsz ;)
      Eric pedig egy tökfej.. de észhez fog térni.
      Maya... Erre is a 2.fejezetben kapsz választ :P Igen.. és köszönöm hogy írtál^-^
      ölel,Vanity

      Törlés
  4. Szia Vanity! :)
    Úr Isten...ez az érettségi dolog már kikészít...mire észbekapok megint 3 dologról lemaradtam. Évadzáró, prológus és az új fejezet! Szóval...nagyon izgalmas!!!! Tegnap este már a szemem kifolyt, de még elolvastam, ma meg nem voltam itthon egész nap és azért írok most, de ez nem lényeg. :D Nem igazán értem, hogy most itt mivan?! Gondolom Ethan a gyerkőc, a többi nagyjából világos. De...mi a bánat ez, hogy elrabolják őket? És most ki, kivel van? Riley meg nem Eric legjobb barátja? Nekem így jött le eddig, és most meg Maya oldalán tűnik fel.Eric mellől mindenki eltűnt? Jó, még sorolhatnám a kérdéseimet, de választ úgysem kapnék rá! MÉG! :D
    A lényeg az, hogy nagyon várom a kövit! :) Siess vele! :)
    Puszi: Lauren :)

    Ui: Köszi a komit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lauren! :)
      De bepótoltad.. és ez a lényeg :) Izgalmas? Lesz ez még izgalmasabb is .P Ez garantált :D
      Igazából.. ezek kicsit bonyolultak.. de mindenre fény derül.. csak idővel :) A Következő fejezetet már olvashatod is.. és köszönöm hogy írtál :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  5. Szia :D
    Aztaa :O Kb ennyit tudok mondani :O
    Semmit nem értek.. és ezért nem fogok egy totál zavaros komit írni :O
    Csak türelmesen várom a válaszokat...
    De NAGYON TETSZETT :D Imádom hogy ilyen érdekes vagyok :)
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni :D
      Azta mi?:$ Köszi :P Remélem a következő fejezettel már kicsit tisztul majd a kép :P Érdekes? Az vagy :P
      ölel,Vanity

      Törlés