2012. június 20., szerda

Stay Strong! (Prológus)

Sziasztok imádott olvasóim! :)
Nem akartalak titeket váratni 30.-ig... Mindenki zaklatott, hogy már évadot akar, én meg csak eleget teszek kéréseteknek! :) Nem minden kérdésetekre kaptok választ...de minden tiszta lesz, amint elkezdődik valójában az évad! :) Garantálom, hogy izgalmas évadot nyújtok majd nektek!
ölel mindenkit,Vanity

3.évad~Stay Strong!
Prológus


/6 évvel ezelőtt/

Minden ember Európában azért izgult, hogy vajon ki nyeri meg az idei Eurovíziót. Az első s második elődöntő sikeresen lezajlott, és már csak a döntő maradt hátra. Mikor kezdetét vette a műsor, senki sem számított a hatalmas katasztrófára.  Minden rendben volt, és még is bekövetkezett egy szívszorító esemény. Az egyik gondnokot megölték a hetedikként fellépő svéd versenyző öltözője előtt. A halálát egy fém golyó okozta, de hogy ki és miért tette, azt még nem tudni… Nyomoznak továbbra is, de egyelőre csak egy gyanúsított van. Az nem más, mint Eric Saade….”

„A tragédia bekövetkezte után az Eurovízió szervezői úgy döntöttek, hogy idén nem tartják meg újra a dalfesztivált. Még semmi biztosat nem tudtak mondani, csak annyit, hogy jövőre egy új helyet jelölnek ki, ahol esetleg újra megtarthatják az Eurovíziót. De ezek is csak tervek….” 

„Minden versenyzőt kihallgattak a rendőrök, de senki sem tudott az ügyről bármit is mondani. Az egyetlen gyanúsított Eric Saade volt, akitől megtudtuk, hogy ő találta meg a holttestet. De semmi másról nem tudott, így ő is eltűnt a gyanúsítottak listájáról. A gyilkos még szabad lábon van, a nyomozás továbbra is folyik…”

 Eric egy szót sem szólt hozzám egész végig… Egyfolytában csak fel-alá mászkált a szobában, én pedig neki támaszkodva a falnak néztem.
~Eric.. én sajnálom! ~Törtem meg a számomra csendet, és drámain felnevetett. Elém lépett, és két kezét neki támasztotta a falnak, ezzel körbe rázva engem.
~Sajnálod? Sajnálod? Tudod mit? Én is baszottul sajnálom! ~Emelte fel a hangját, és kerültem a tekintetét. ~ Ne haragudj... ~ Döntötte homlokát az enyémnek, és mélyeket lélegzett. Itt az idő Mays… el kell neki mondanod az igazat.
~Eric... valamit el kell mondanom… az a levél, igaz volt! ~ Szorult össze a szívem, ahogy rám emelte értetlen barna íriszét.
~Kérlek mond..hogy nem! ~ Suttogta, és megadóan rábólintottam.
~De Eric… babát várok. ~ Csuklott el a hangom, és tekintete megfagyott.
~A…mi… mi babánkat? ~Kérdezte dadogva. Nem kicsit sokkolta az előbbi kijelentésem, de ez teljesen érhető. Engem is váratlanul ért… Nem itt és nem ebben az időben kellett volna megtudnia... Én rontottam el mindent. Ha nincs az a levél, nem történik ez meg. Jeremy és Zane tehetnek mindenről… mindenképpen engem akarnak. Az ostoba jóslatok és hazugságok. Én ezeket már nem bírom. Csak nyugodt életet szerettem volna, de úgy látszik… nekem nem ezt szánta a sors.
~Igen… ~Feleltem elfúló hangon és könnyek szöktek a szemembe. Féltem minden egyes szótól, tettől… amit elkövet, vagy el akart követni. Ha nem most, később fog minden megváltozni és úgy érzem, nem kell már sokat várnom rá. Lassan megváltozunk, elhagyjuk önmagunkat és már nem azok leszünk, akik most vagyunk.
Egy együtt érző mosoly bújt meg szája sarkában. Végig simított a kezével az arcomon, lehunyta szemeit és lágy csókot nyomott a homlokomra.
~A miénk… ~Suttogta és helyeslően bólogattam. Tehát… nem haragszik. Ellenkezőleg… Szorosan magához vont. ~ Ha lány lesz, akkor Melody-nak fogjuk elnevezni! ~ Jelentette ki és felnevettem. Milyen jó is ezen gondolkozni, és tervezni a jövőt….

Eric Saade 5 hónap után végre befejezte harmadik albuma elkészítését, és bejelentette, hogy hamarosan turnéra indul, Pop Explosion névvel. Később azt nyilatkozta, hogy a turné befejezte után külső országokba is megy promózni. Nem szomorkodott az Eurovízió miatt, és azt is elárulta, hogy többet már nem is fog indul rajta.”

„A  Pop Explosion turné véget ért. De a svéd popsztár nem unatkozik továbbra sem.  Saade duettet készített a norvég énekesnővel, Tone Damlival. - Az Imagine egy szerelmes dal, és remélem sikerül egy igazán szexi videoklipet forgatnunk hozzá! – Nyilatkozta a fiatal srác.

„Saade Európán kívül is hódit! A fiatal énekes New York-ba utazott, hogy ott is megmutassa magát a népnek! Majd később Los Angelesbe is ellátogat… „

„ A svéd popikon bejelentette szakítását Maya Owennel. Mi vetett véget a pár kapcsolatának? Csak nem egy harmadik személy? Vagy Saade-nak fontosabb a karrierje? A szakításról… mindenki hallgat, mint a sír.”

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Első komment. Ez most elég rövid lesz ha nem haragszol:D Nekem nagyon tetszett ez a kis prológus.Kiváncsi vagyok miért is szakítottak:/
    De majd minden kiderül az 1.fejezetbe remélem:DD
    Kérlek siess vele:)
    Csóók:StellaMalone18

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia StellaMalone! :)
      Igen, tiéd az első komi :P Dehogy haragszom.. örülök hogy legalább ennyit írtál nekem.. már ez is jól esik!
      Hamarosan kiderül, hogy mi történt valójában 6 évvel ezelőtt :) Az első fejezetet már olvashatod is :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Szia,szia,szia!!!
    Basszus,remeg a kezem,bocsi lehet emiatt kicsit értelmetlen leszek,de basszus.... o.O
    Várjál.... szóval.
    Nagyon tetszett ez a időben való össze-vissza dolog,mintha hosszabb időközönként vettem volna egy újságot és csak ezeket látnám benne.
    És... és... szakítottak. :'( már utálom jaket meg jeremyt... gonoszak! grr. fu,fu,fu... olyan jó,hogy hoztad most és..és.. siess a folytatással lécci,lécci!!! *bociszemek* :D
    Pusszi. Anna Love ♥
    u.i.: bocsi,most nem tudok írni... :D remélem elnézed nekem... :$ xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna Love! :)
      Ne remegjél :D Nem is lett annyira értelmetlen :)
      Pont ez volt a célom, és lám elértem :D Pont így képzeltem el én is. Veszek egy újságot bizonyos időközönként, és csak ezeket olvasom benne.
      Jakenek a szakításhoz semmi köze... Ö most..éppen elfoglalt :D Jeremy keze viszont ..kicsit volt csak benne a szakításban.
      Az első fejezetet olvashatod már :) És igen, elnézem ;)
      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Sziiaaa!! :))
    Úristen... hogy mivan?! Eric Saade, mint gyanusított? Mays terhes, Eric turnézott, majd szakítottak? :O Ez így nekem eléggé magas, naaagyon várom a következő évadot, mert.. ez így nem maradhat... mindenre gondolok, hogy mi miatt ért véget a kapcsolatuk, és... woaw. Ez most nagyon jól jött, komolyan, már irgalmatlanul várom a folytatást!! :O
    Az évadzáró rész valami fantasztikus volt, és nagyon, de nagyon sajnálom, hogy nem írtam komit.. tényleg sajnálom! :((
    De most ez... annyira váratlanul ért... Eric egész jól fogadta, hogy Mays terhes, de... még mindig itt a kérdés: miért szakítottak? :O
    Nagyon várom már a 3. évadot, mindennél jobban, mert... mert nagyon várom, olvasni akarom, meg akarok mindent tudni. Miért volt az ESC-en gyilkosság? És.. MIÉRT SZAKÍTOTTAK?? Ez nagyon érdekel engem. :P (Bocsi, ha értelmetlen)
    Szóval... siess!! ;) Csókollak. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sziszaa! :)
      Úristen.. Eric Saade mint gyanúsított :D Mi oolyan meglepő ezen?:) Igen, valahogy így történt... Hát.. az első fejezetből még nem tudhatod meg a szakítás okát, de a második fejezetben mindenképpen :)
      Nem haragszom...nem mindenkinek van ideje írni :) És köszönöm^-^
      Ez..mindenki számára kérdés, de hamarosan lehull a lepel :D
      Az első fejezetet már olvashatod, és természetesen várom véleményedet! :)
      ölel,Vanity

      Törlés