2012. június 24., vasárnap

2.rész~ Unchained

Sziasztok!:)
Meghoztam a második részt... kíváncsi vagyok nagyon a véleményetekre :) Azt hiszem, néhány kérdésre már ebben a fejezetben választ kaphattok! :) Köszönöm a kommenteket az előző fejezethez..(Hétfőn) válaszolok rájuk mindenképpen :) Hibákért bocsánat... Nem húzom az időt.. kellemes olvasást!
ölel mindenkit,Vanity

Unchained




~Mr. Saade, biztos jól meggondolta a válaszát? ~ Tettem fel a kérdést, és látva azon, hogy elgondolkozott, már elkapott az-az érzés, hogy lebuktam. Fel akart állni, de a keze a székhez volt bilincselve, ahogy a lába is. Esélytelen az, hogy megmozdulhasson, maximum csak hátra dőlhet.
~Tudja Ms. Fogalmam sincs ki… ~Szólalt meg, végre angolul. ~ nem szeretek úgy beszélgetni, hogy nem tudom, ön ki! ~Nem fogom magam megmutatni, ezt felejtsd el!
~Nem kell tudnia róla, hogy én ki vagyok!
~A hangja alapján van sejtésem. Már csak arra várok, hogy beigazolódjon! ~Vonta meg a vállát, és diadalittasan elvigyorodott. A legjobb, ha témát váltunk…
~Miért választja inkább a börtönt? ~ Kérdeztem, és felnevetett.
~Inkább ülök három évet a sitten, mint sem olyan legyek, mint maguk… ~ Adta meg a kielégítő válaszát.  Ezt nem úszod meg szárazon Saade! Segíteni fogsz meg találni a fiamat, ha törik, ha szakad!
~Hülye vagy… ~ Csóváltam meg értetlenül a fejemet, és egy pillanatra úgy éreztem, remény veszett vagyok. De nem lehetek az… Most nem!
~Mit akarsz tőlem Maya? ~ Kérdezte ridegen, egy pillanatra lehajtotta a fejét, majd ismét rám nézett. Kár is a sötétben ácsorognom, rájött arra, hogy ki vagyok. Sóhajtottam egyet és leültem a szembe lévő székre. 
~Csak beszélgetni. ~ Feleltem, és oldalra döntötte a fejét.
~Csak akkor beszélek, ha a haverjaid nincsenek itt! Küld el őket, nyisd ki a bilincseket és ígérem, hogy minden kérdésedre válaszolok! ~ Képes még ilyenkor is szemtelenkedni.
~Te szabsz feltételeket? ~ Próbáltam magamra egy kis nyugodtságot erőltetni, kisebb-nagyobb sikerrel. A svéd fiú lazán vállat vont.
~Van egy jobb ötletem! Sétáljunk egyet… úgy is büdös van itt! ~ Nézett körbe fintorogva. ~Nyugodt környezetben jobb beszélgetni. ~Rátenyereltem az asztalra és előre dőltem.
~És honnan tudjam, hogy nem szöksz-e meg? ~ Kérdeztem sejtelmesen. Először farkasszemet néztünk egymással, majd tekintete a számra tévedt.
~Olyannak ismersz, aki elmenekül, mint sem szembe nézzem a problémákkal? ~Sziszegte fogai közt.
~Igen! ~Feleltem határozottan, ellöktem magamat az asztaltól és az ajtóhoz sétáltam.
~Nem én menekültem el hat éve… hanem te! ~Egy pillanatra összeszorult a szívem, ahogy felidéződött bennem az-az emlék, de egy mély levegőt vettem, és mélyre ástam az érzéseimet. El kell viselnem egy órára a csipkelődéseit, ha meg akarok tudni pár dolgot. Például milyen úton kezdhetném a keresést, vagy kinél? Én nem foglalkozom azzal, hogy mit műveltünk Franciaországban, nekem most csak Ethan lebeg a szemem előtt. Hogy megtaláljam…  - Kiléptem a szobából és egy dühös szempárral találtam szembe magamat. Ha most akarja a fesztivált csinálni, biztos lehet benne, hogy a puszta kezemmel fogom megfojtani. Vagy meghagyom a feladatot Ashleynek… úgy is néha már megfenyegette, hogy egyszer tényleg megfojtja. Itt lenne az ideje!
~Kizárt dolog! Vagy itt és most beszél, vagy megy a sittre! ~ Mondta határozottan Dan, és azt hitte, felülkerekedhet rajtam. Abból ugyan nem eszik…
~Ezt… nem te döntöd el! ~Feleltem és a jobbosomat nyújtottam felé.
~Nem adom oda a kulcsot. ~ Mondta és elfordult. Egyszer tényleg kihúzza a gyufát…
~Te itt Daniel, csak egy irodai segítő vagy Nick számára. Add ide szépen a kulcsot, vagy szólók Ashleynek! ~Elnevette magát előbbi kijelentésemen. Marha vicces...tényleg.
~Nem félek tőle! ~ Felelte, amire a lány hátulról leütötte.
~Még kéne!~ Vont vállat Ash, és felé küldtem egy köszönöm mosolyt. Kivettem Dan zsebéből a kulcsot.
~Tudom mit csinálok! ~Visszaballagtam a tyúkeszűhöz. Kinyitottam a bilincseket, és rögtön megdörzsölte a bal csuklóját. 
~Ha csak egy rossz lépést is teszel, azt örökre megbánod. ~Kötöttem az ebet a karóhoz. Válaszképp rábólintott.
Az egyik nemzeti parkba mentünk, mert ott nyugalom van. De az idő kissé csalókás, mert néha szemerkél az eső. De a legnagyobb problémám most nem ez, hanem az, hogy milyen jó kettesben lenni az exemmel. A hátam közepére sem kívánom.
~Mielőtt elárasztasz a kérdéseiddel, kérlek… válaszolj az én egyetlen kérdésemre! ~ Rábólintottam. ~ Miért tűntél el hat éve? ~ Sejtettem, hogy ezt nem fogom elkerülni. Miért kéne választ adnom rá? Tény, szíve joga tudnia róla… de nem akarom neki elmondani. Csak rosszabbítanék a helyzetemen, és az övén is. – Megállt, én pedig tovább sétáltam figyelmen kívül hagyva kérdését. Dünnyögött valamit az orra alatt, majd utolért és magával szembe fordított. 
~Maya… tudnom kell az igazat! ~ Nézett mélyen bele a szemembe. ~ Miért tűntél el nyolc hónapos terhesen? Miért hagytál el? ~ Összeszorítottam a számat, és megráztam a fejemet.
~Ne érdekeljen! ~Vetettem oda fél vállról, de tekintete szinte szikrákat szórt rám.



~De nagyon is érdekelne…
~ Egyedül voltam. Te elmentél turnézni, promózni mindenhova. Hónapokon keresztül a magány uralt, és ebből elegem lett. Tudtam, mikor mész haza… Még az nap összecuccoltam és eljöttem. Meguntam a várakozást. Meguntam, hogy az, akit mindennél jobban szerettem, annak fontosabb volt a karrierje, mint a várandós barátnője.~Szöktek könnyek a szemembe, de nem hagytam, hogy felszínre törjenek. ~ És tudod miért akarom a segítségedet? ~ Tettem fel a költői kérdést, és megcsóválta a fejét. ~ Elrabolták a fiadat, Eric! ~ Nyomtam meg a „fiadat” szót, és láttam rajta, hogy meglepődött.
~Én… ~ Csuklott el a hangja. ~sajnálom! ~ Nyögte ki és tovább indult. Persze... sajnálod, ahogy én is. Ezt nem hagyhatod ennyiben! Egy sajnálom… nem hoz rendbe semmit.
~Eric… van ötleted, hogy még is honnan induljak el? ~ Arcát fürkésztem, de nem szólt semmit. Egy tó mellett sétáltunk, mikor kiszúrt egy mólót. Elmentünk a végére és onnan néztük a tájat. Idillikus pillanat, és még romantikus is lenne, ha nem Ericcel lennék itt.
~ Négy hónappal ezelőtt, nagyon jó üzletet kínáltak nekem. Drog olcsón… Ez tartott egy hónapig, de a probléma az volt, hogy kaptam a cuccot, de nem adtam nekik pénzt cserébe. Megfenyegettek azzal, hogy ezért a családom fog megfizetni….
~Várj, te… te tudtad, hogy Ethan-t el fogják rabolni? ~~Mutogattam az ujjammal, és a szám „O”-t formált.
~ Igen... vagy is nem! Mármint azt hiszem... nem tudom! Azt hittem, hogy csak blöffölnek.. ~Tárta szét a karját értetlenül, tettetve hogy ő ártatlan.
~Gondolhattad volna, hogy az ilyen drogkereskedők nem blöffölnek te tökfej! ~Ütöttem meg a karját, amire fájdalmasan felszisszent, és reakcióként végig simította a kezével a sajgó területet.  Idegesen beletúrtam a hajamba a kezemmel és nem tudtam mitévő legyek. Az eső is eleredt, mint ha dézsából öntötték volna, csendesen…
~Kivel voltál mikor elmentél? ~ Dühösen megforgattam a szemeimet.
~J-sonnal. ~ Feleltem könnyedén. ~ Ott volt mellettem s támogatott. Majd négy évvel később, megismerkedtem egy fiúval, akivel mai napig együtt vagyok. Ethan… egész jól elfogadta, mint nevelő apa. ~ Mosolyogtam kínosan. ~ De ha már J-sonnál tartunk, őt is elrabolták! ~ Szemei kitágultak. Túl sok információhoz jutott, és ez teljesen érthető, hogy fel kell még dolgoznia a hallottakat. Belenyúlt a kabátjának belső zsebébe, és kivett belőle egy papírt. Felém nyújtotta.
~Közvetlen nem beszéltem senkivel. Mindent telefonon zajlott le, és mindig ők hívtak ismeretlen számról. Összesen háromszor vettem át drogot, és mindig más volt az összeköttető. Az utolsó srác, aki hozta a csomagot, adott egy telefonszámot. Ezen az úton talán elindulhatsz! ~ Felelte, és hangjából azt véltem felfedezni, hogy ő most... mintha lemondana mindenről. ~ Sajnálom Maya… de többet nem tudok segíteni. Őszintén, nem is akarok! Ki szeretnék ebből maradni, úgy hogy előveheted a bilincset és sittre vághatsz három évre…

/ 2 órával később/

~ Saade droggal üzletelt még négy hónapja. Az adósága növekedett, ezért megfenyegették. A tőle szerzett információk alapján, ezek a drogkereskedők rabolták Ethan-t és Julimart. Egy darab telefonszámunk van, amin elindulhatunk. ~ Nézett körbe a szobába Nick, ahol mindenki csendben ült és figyelt. Ericet a börtönbe vitték, tehát ő már számunkra nem segítség. Röviden ennyi volt az, ami lényegesnek lehetett titulálni. Mindenki kiment, csak Jeremy és Riley maradtak bent velem. Kezembe vettem a kis papírt és egy telefont, beütöttem a számot és kihangosítottam a készüléket. Két csöngés után, felvette a telefont… egy bizonyos illető.
~Haló? Itt Jake Warefull. ~ Nem szólaltam meg. Ledermedtem a név hallatán… Nem.. ő nem lehet az! Nem lehet az, hogy Jake az egyik összeköttető. ~ Ki az? ~ Kérdezte idegesen, és letettem a telefont. Más kétségbeesésnek nevezné a jelenlegi állapotomat, én csak meglepődöttségnek. De mindenki tisztában van vele, hogy igen is kétségbeestem. Annyira kizárt dolognak véltem azt, hogy Jake az, de nagyot koppantam. Végül is, kinézhető belőle ez a dolog, ha jobban belegondolunk. De nem! Nem lehet az ő keze is benne!
~Saade nem mondott el mindent. ~ Jegyezte meg Jeremy nekidőlve az ajtófélfának. ~ Újabb látogatásunk van nála. ~ Nézett Rileyra, aki jóízűen falta a muffinját. Elfintorodott és ellökte magát az ajtótól.
~Irány a börtön! ~ Kiáltotta el magát Riley.

Jeremyvel az oldalamon lépkedtem a hideg folyósón, keresve egy cellát, amiben jelenleg az ex-barátom lopja a napot. Mikor megtaláltam a megfelelőt, csak megálltam és nem szóltam egy szót sem.
~Nocsak… két órája ülök itt, de már most szükségetek van rám! Miben segíthetek? ~Lépett ki a sötétből Eric és nekitámaszkodott a rácsoknak vigyorogva.
~Ki volt az utolsó összeköttető neve? ~ Előzött meg Jeremy a kérdéssel.
~Nem tudom. Talán… Peter? ~Vonogatta a vállát. Tehát mindig más az összeköttető… ezzel az infóval is előrébb vagyunk. ~Miért?
~Amit adtál telefonszám… ~Mutattam fel a papírt. ~Jake Warefull vette fel. Emlékszel rá… igaz? ~ Kérdeztem, amire savanyúan bólintott. ~ Meg kell őt találnom! És ha meg van, ő majd elvezet Ethan-höz. Szükségem van a segítségére. ~ Mondtam, Eric pedig megszorította a rácsot.
~Ezt nem teheted! Ő Jake az isten szerelmére… nem bízhatsz benne! ~Sziszegte a fogai közt, és tekintete elborult.
~Rács mögött vagy, nem tehetsz ellene semmit! ~ Feleltem félvállról.
~Nem érdekel! Ne merd Jake segítségét kérni! ~ Ooh.. ezt vegyem fenyegetésnek Saade?
~A fiamról van szó, Eric!
~A fiúnkról van szó, Mays! ~ Nem tudtam rá már mit válaszolni. Hátat fordítottam és amint elindultam, meg is torpantam. ~ Azt akarjátok, hogy játsszak James Bond-ot? Rendben… segítek!~ Miért gondolta meg magát? Talán jót tett neki az a két óra hűvös? Biztos, hogy ez valami ostoba terv arra, hogy ne kelljen ott lennie, ahol valójában lennie kéne. – Jeremyre néztem, aki egyetértően bólintott és kivette a zsebéből a börtön kulcsát. Ostoba vagyok…

Lenyomoztuk a hívást, hogy hol lehet Jake.
~Bingó! ~ Kiáltott fel Zane.~ Budapesten van!
~Magyarország. ~ Jegyezte meg Saade. Mint ha nem tudnánk, hol van Budapest… Grat Saade, ötös földrajzból.
Tehát ott készül valamire… a feladatunk egyszerű… Keresztbe kell tenni a tervébe, és elkapni a srácot. Egy parti lesz az egyik villában. Meglestük a vendéglistát is, ami nagyon sok embert ígér, így a tervnek nem szabad nagyobb igényűnek lennie. Nem halhat meg az estén senki!
~Terepre küldöm veled Mays…  Rileyt, Ashleyt, Jeremyt és Ericet. Ők rájuk támaszkodhatsz, de előbb van egy kis bökkenő. ~ Biccentett a fejével Eric felé, és tudtam, hogy a kiképzésen át kell esnie ahhoz, hogy terepre mehessen. Szép kis feladat lesz.

8 megjegyzés:

  1. Hát sziaaa! :DD
    Szóval... te erre ne merd azt mondani, hogy béna, mert nem leszünk jóban! :P xd
    Saade a hűvösön... "Lépett ki a sötétből Eric és nekitámaszkodott a rácsoknak vigyorogva." ezt elképzeltem... *-*
    és most komoly, hogy droggal üzletelt? tökfej -.-" :D amin viszont meglepődtem: Jake... és eric meg mondjuk ez az én véleményem,azért jött ki,mert nem akarja,hogy mays jakehez menjen segítségért. meg gondolom a fia miatt is,valami kötődés csak van köztük. :$ és akkor most eric is velük megy. na ez a kis kiképzés szép kis feladat lesz... az tuti. :D
    és hallod saade korrepetálj már föciből... én csak négyest kaptam. :$ :DDDDD
    áh,fenébe tudtam,hogy kifelejtek valamit: szóval,amiért mays elment. mármint elment... ajj,eric kit érdekel a karriered most! vonulj vissza. xddd de legalább j-son rendes volt és maya mellett maradt!.. aztán meg elrabolták... najó,ez mégsem sült el valami jól. :D de megoldják,ez biztos! :))))))
    és akkor mikor is hozod a folytatást? mondjuk holnap? xddddd jól van,tudom hogy nem. de minél hamarabb lécci!! *-*
    hát elég béna komment lett,bocsi,csak tudod így este 11kor már nem vagyok formában... :DDD
    úgyhogy nem béna. :P hanem szuuper fejezet volt! :D siesss!! ^^
    Pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Sziaa Anna Love! :D
      Oké..oké..akkor majd a következő fejezetnél fogom mondani..rendben?:) :$
      Tetszett az a rész..mi? haha.. Mindenki az tetszett a legjobban ;)
      Sajnos el kell szomorítsalak..hogy igen, Eric droggal üzletet...de pórul is járt vele... És nagyjából jó a tipped.. Eric valóban azért is jött ki a börtönből :) Első sorban a fia miatt.. másod sorban Maya miatt.. De amint mondtam..nem fogja megszerezni ;) Maximum csak egy 5 percre :D
      Megfogják oldani! :) Holnap? Kizárt. :D Sietek..de csak a felével vagyok kész.. és még reménykedem abban, hogy kapok még egy kommentet...esetleg kettőt ^-^ Örülök hogy írtál.. mindig jól esnek a szavaid :)
      ölel,Vanity

      Törlés
  2. Jaj, Dárga Vanity, hát szia! :D
    Ez valami fantasztikus rész volt, nem mintha az előző nem lett volna az, de érted... fantasztikus vooolt!! *_*
    Akarom mondani: egy zseniálisan megírt fejezet, melyet örömömre szolgált elolvasni. Szinte monhdatnám, hogy boldogsággal töltöttek el azok a percek, amiket az olvasásával töltöttem... és ennyi volt az összes higgedt mondat tőlem mára. :D
    Maya menekült el... chh, először azt hittem, hogy Eric, de.. Oké, hogy várt Ericre otthon, és... megértem. Saade pedig nem lehetett olyan hülye, hogy inkább a karrierjével foglalkozzon. Persze, azzal is kell, de ha egyszer van barátnője, és hamarosan bekövetkezett volna, hogy már családja, mert megszületett volna Eathan, akkor többet kellett volna Maya-val lennie. Áááh, nem értem én ezt a srácot. :/ Még J-Son rendesebb, mint Eric? Ez meg milyen dolog? Nem is az ő fia volt (bár ki tudja? :D Oké, ez nem vicces. xD) és jobban törődött Maya-val, mint a saját pasija. Pff, ezért elkezdtem nem kedvelni Saade-t.
    És... mi az, hogy ki akart maradni ebből? Há'nehogymá'!! :O A fiadról és a barátodról van szó, ne idegesítsél már fel itt korán reggel, Eric. xD
    Na, de ez a börtönös rész... woaw, még a rácsok mögött is szexinek képzeltem el. *.* És tuti, hogy az volt, azzal a gyönyörű, széles, önelégült mosolyával a képén... ahhh, imádom, már megint. :D
    És... Jake? Komolyan?? JAKE??? Neeeeem nemnemnemnem, ez nem lehet... ő nem kavarodhat ebbe bele... ő most komolyan nem... az csak baj hoz a fejükre. :/
    (Külön megjegyezném, hogy ez a Dan tiszta cuki. :D Olyan kis aranyos feje van. :D )
    Mikorra fog jönni a köv. rész? :O Ugye minél hamarabb hozod? Ez így nem jó, ha már Saade is kisabadult a börtönből, és abbahagyod... legalább a tervüket tudjuk meg, a "Budapestre utazás"-on kívül. :O
    Siesss. ^^
    Csók <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sziszaa! :)
      Fantasztikus? Tényleg? Nagyooon köszönöm^-^
      Höh.. egész sok volt a higgadt mondatod :P Reméljük következőre sikerülni fog egy kicsit több is :)
      Eric akkor még nem tudta..mit akar valójában.. akkor még csak egy 20 éves (nem..akkor már 21.volt..na mind1:'D) srác volt.. :\ A harmadik évadban már egy 26?! éves, érett férfi ;) Bár.. lelkileg még itt is egy kicsit kis fiús..de ez jó, ha meg marad neki..szerintem! :) ^-^
      Tudtam..hogy az a rész tetszeni fog neked :D Mint mindenkinek :)
      Jake jó fiú lesz majd.. :) Nem fog ártani senkinek..nem akar majd bekavarni sem.. a nagyobb probléma inkább Dan lesz Eric számára :P Sietek ahogy csak tudok a következő résszel :) És megsúgom.. Budapest csak a 4.fejezet lesz ;)
      ölel,Vanity

      Törlés
  3. Szia! :D
    Nos hát először is: Rá akartam nézni a blogodra, mert már láttam tegnap este, hogy van friss fejezet, de nem az én blogomról nyitottam meg, hanem csak elkezdtem fent beírni, hogy "stay strong" és az első leugró ablakra entert nyomtam. Kijött az előző évadnak a huszonnemtomhányadik fejezete :D. És akkor már a lapon bementem a 3.évadba és döbbenten láttam meg az évadhoz tartozó videót/zenét. A másik kedvencem Eric mellett Adam és a Runnin' meg különösen passzol eddig az évadhoz! :D
    A fejezet meg írtó jó lett, de már megint ez a Jake??!! És mi az, hogy Eric meg a drog?? Ne akassz ki! :D Én is akarom, hogy James Bond-ot játsszon! Nehogy már Mays nyakába varrja az egész keresősdit! Az ő gyereke is az Isten áldja meg! Attól fél, hogy a végén még megszeretné? Abszolút igaza volt Mayának akkor, mikor otthagyta.
    Most haragszom! :D De nem rád!! :)
    Siess! Csókok! :)
    Lauren :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lauren! :)
      Örülök, hogy jól választottam^-^Adam-et én iis nagyoon imádom.. és most ez a Trespassing albuma.. az őrületbe kerget. Egyszerűen imádom*-* A Runnin pedig nagyon jól összefoglalja a harmadik évadot, mind szöveg s mind zeneileg is :)
      Igen..Jake..mert én szeretem Jake-t ^-^.. és hidd el..most jó fiú lesz :) Sőt..szerintem még meg is fogjátok szeretni :) Legalább is..remélem!
      Fog James Bond-ot játszani..miután átesett a kiképzésen..amit megfog szenvedni :) Ez lesz a legjobb kérdése a harmadik részben: "Mit ártottam én nektek?!" haha
      Mi lesz akkor..ha majd Ethan megtudja, hogy az apja egy popsztár?:O :)
      Örülök hogy nem rám.. és köszönöm hogy írtál :3
      ölel,Vanity

      Törlés
  4. Szia, Cica! :D

    Elárulok neked valamit... úgy látszik, hogy ez a harmadik évadot felül fogja múlni az előző kettőt. ;) Már most a második fejezetnél észre lehet venni a változást, az írásodban is, és a történéseknél is egyaránt. :)
    Na szóval... nem is tudom hol kezdjem, összejött minden, tényleg nagyon jó volt olvasni. :D
    J-Son kezd tisztázódni, már csak arra lennék kíváncsi, hogy Erickel tartotta-e a kapcsolatot.
    Most letisztáztam magamban Dan-t is, tehát nem Mays barátja, sem társa. :D
    Viszont azon, hogy ki lett Ethan nevelőapukája, nem is kellett volna gondolkoznom, hiszen elég az, ha ismerlek. ;) Jeremy lett, nemde? :D
    Térjünk át a párosunkra... azt hittem, hogy Maya valami nagyobb indokkal hagyta ott Ericet, viszont ezt is teljesen megértem, hiszen ott volt a szíve alatt egy gyermekkel, erre a szerelme nem figyelt rá; nehéz döntés lehetett, de - nem hiszem el, hogy ezt mondom - jó döntés volt Mays részéről.
    Tudtam, hogy Eric fog James Bond-ot játszani, szóval nem lepődtem meg, deeee kíváncsi vagyok, milyen kiképzésen kell részt vennie, mert ha olyanon, mint Alex Rider-nek, akkor már most sok szerencsét neki! :D
    És... megjelent a fiam! *-* Vagyis még nem, de...
    Várjunk csak, Eric komolyan droggal kereskedett? o.O Hogy gondolhatta az a tyúkeszű, áááá... megverem!
    Visszatérve Jake-hez, repülünk Bp-re. :D Kíváncsi vagyok mi fog történni, és tényleg itt az ideje annak, hogy fiacskámat megneveljük, és átálljon a jó oldalra. ;)

    A fejezet csúcs volt, és szerintem a következő még ennél is jobb lesz. :) Kitartást hozzá, és abba ne mert nekem hagyni! Mert Eric helyett akkor téged verlek meg! :P
    Várom a folytatást! ;)
    Kisses&Hugs♥, adadel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cica :D
      És örültem annak..hogy elárultad. Tudod..ez nagyon jól esik :) Látni, hogy fejlődik az írásom.. a történések is izgalmasabbak és hát.. hogy felül múlja az előző két évadot^-^Ez volt minden célom.. és remélem, ez sikerül is :)
      J-son Ericcel is tartotta a kapcsolatot.. de nem annyit mint Mays-sal.... remélem most választ adtam a kérdésedre :)
      Jó döntés volt.. és tartani is fogja magát ehhez... nem fogja ugyan azt a hibát elkövetni..amit a második évadban..hogy vissza megy Erichez :) A szikra meg lesz..de hogy újra lángra lobban-e.. az kérdés :)
      Hát.. majd meglátjuk milyen kínszenvedés lesz Eric számára a kiképzés :D Próbálom élethűre írni.. hogy átérezzétek azt, amit Eric érzett akkor! Meg persze..visszatérnek a régi emlékek is :)
      Meg fog jelenni a fiad a negyedik fejezetben..ezt garantálom :) Jóó fiú lesz^-^
      Nem..nem hagyom abba.. és köszönöm hogy írtál nekem, hogy megtiszteltél a véleményeddel :) <3
      ölel,Vanity

      Törlés