2012. június 3., vasárnap

31.Fejezet~ Népszerű leszek!

Sziasztok!
Köszönöm türelmeteket! :) Kész vagyok, de sajnos rövid lett. Hogy miért? Az ok egyszerű: így tudtam felosztani a dolgokat... Így a következő fejezet címe: 32.Fejezet~Düsseldorf (I.rész)  és kicsit hosszabb lesz! :)
A 30.fejezethez kapott kommentekre válaszoltam, és nagyon köszönöm őket! :) A szavazást már lezártam, és aki elég ügyes, megtudja, hogy Eric melyik dallal indul az Eurovizíón!:)




~ Annyira sajnálom! ~ Suttogtam és a nyakába temettem az arcomat.
~ Nem...nekem kell bocsánatot kérnem! ~ Tolt el magától, hogy a szemembe nézhessen. ~Beszélnünk kell… ~Ez nem sejt sok jót. A szívem összeszorult a mellkasomban, a gyomromban pedig pillangók repdestek. A levegőben érezhetővé vált a feszültség.  ~ Öhm… rosszul cselekedtem! Nem lett volna szabad otthagynom téged, és pláne nem úgy, hogy előtte a fejedhez vágtam dolgokat. Olyanokat, amiket egyáltalán nem gondoltam komolyan. Néha az ember meggondolatlan. De sajnos döntés elé állítottak, és ezen kiakadtam! Annyi kérdés merült fel bennem, annyi lehetőség nyílt meg előttem, és egyszerűen nem tudom mitévő legyek. Miközben tisztába vagyok vele, hogy ha egy lépést is teszek, elveszthetlek! Nos, a veszekedésünk után Norvégiába utaztam, három okból kifolyólag. Az egyik egy fellépés volt, a második egy dal felvétele, a harmadik pedig egy videoklip forgatás. Volt időm elmerengni, és eldöntöttem, mit akarok! Az más kérdés, te mit szeretnél… ~ Húzta végig az ujját a karomon, majd a csuklómon –eddig nem vett észre- tetoválásomon is, ami egy keresztet ábrázolt. Én mit akarok valójában?  Csupán csak boldog lenni, valaki mellett! De ha mindig meghátrálok, mert félek a jövőtől, akkor sosem leszek boldog. Csupán elszalasztom az életet, aztán majd nézhetek nagyokat, mennyi mindenből kimaradtam. Miért nem megyek, és élvezem ki az életet? Kérdezni, gondolni egyszerűbb, mint cselekedni.
~Miért érzem azt, hogy most te állítasz döntés elé?~ Kérdeztem lehangoltan.
~Mert muszáj! ~ Felelte és abban a pillanatban nyílt a bejárati ajtó. Tomas lépett be lihegve, és nekitámaszkodott a falnak. Mikor helyre állt a pulzusa, kihúzta magát.
~Sziasztok! ~ Köszöntött most már mosolyogva, és Ericcel összenéztünk. Mi ütött belé, hogy mosolyog? Kitalálom, biztos nyert a lottón! Vagy randija lesz egy neten talált lánnyal?
~ Hívhattál volna, hogy jössz… ~ Fordult felé Eric, és összehúzta a szemöldökét, amire Tom felnevetett. Rendben, most már tényleg nagyon érdekel, mi történt vele!
~ Ezt muszáj személyesen elmondanom! ~ Emelte fel a kezét, és drámaian folytatta.~ Szóval, beszéltünk arról, hogy esélyesnek tartanak az Eurovízióra, és hogy jó lenne, ha részt vennél rajta! De ugye elméletileg meg kellene nyerned a Melodifestivalent ahhoz, hogy indulhass! Sikerült lerendeznem mindent, és mehetsz az Eurovízióra, Melo nélkül! Hogy-hogy csináltam, ne kérdezd! Túl jó manager vagyok! ~ Nézett fel büszkén, és végig simította a kezét a nyakkendőjén.~ Jártam Patricknál, aki elkészíti az üvegketrecet! Mert ugye ezt beszéltük meg, hogy azt akarsz! A próbák pedig holnap indulnak! A csapat: Edin, Alex, Alvaro, Mathias és Anton.~ Kezdett el számolni az ujjain.~ Ők vállalták el, remélem, megfelelnek! Két és fél hét múlva pedig: Vigyázz Düsseldorf, jövünk! ~ Kiáltotta el magát, és boldogság járta át egész lényét. Hogy mi van?
~ Ezt mikor akartad elmondani? ~ Fordultam Eric felé, aki kerülte a tekintetemet, és elhúzta a szája szélét.
~Most? ~ Kérdezte, mint ha tőlem várna választ.
~ Hogy mi? ~ Tette fel ugyan azt a kérdést Ben, amit én magamban, és mellém lépett.
~Tessék, elmondom: Indulók az Eurovízión, Düsseldorfban! Mert ha megnyerem, nagy hírnévre tehetek szert! ~ Vázolta fel érhetőbben és rövidebben Eric, amire a vér is meghűlt bennem a szavak hallatán. ~ Mays, ezért akarlak döntés elé állítani! Ha nem leszel mellettem, nem támogatsz, akkor… ~ Leintettem, mert így is tudtam, mit akar mondani. A szerelem vagy a karrier a fontosabb? Kettő egyszerre csak akkor megy, ha az egyik fél támogatja mindenben a másikat, és mellette lesz, bármi is történjék. Én el tudnám azt viselni, hogy több millió lány lesz majd oda azért, akit szeretek? Tudhatja a média a kapcsoltunkat? Sokszor a szerelem jegyében képes az ember önmagát is megtagadni, mert a másikat boldoggá akarja tenni. És a legszebb, mikor ezt viszonozzák. Se vele… se nélküle!
~Melletted leszek és támogatni foglak! Ott leszek melletted, mikor azt mondják, hogy Svédország nyerte meg az Eurovíziót, Eric Saade-val az élen! ~ Mosolyogtam rá, amire ő is halványan elmosolyodott.
~Mays, biztos vagy a döntésedben? ~ Kérdezte Ben kíváncsian, és arcomat fürkészte.
~Igen! ~Bólintottam rá.
~Maya…
~Nem érdekel Ben! Döntést hoztam, ne akarj róla lebeszélni! Ha balul sülne el a dolog, legalább azt majd elmondhatom, hogy megpróbáltam! Legközelebb tanulok a hibámból! ~ Fejeztem be, és Tomra néztem.
~Ha Ericcel akarsz menni Düsseldorfba, akkor muszáj felvállalnotok a kapcsolatotokat! Különben nem jöhetsz! Ennek több oka is van, de szerintem nem kell elmondanom őket! ~ Felelte Tom komolysággal a hangjában. Eric megfogta a kezemet és szemeit cikáztatta az enyémek közt.
~Nem kell ezt tenned! Senki sem kényszerít rá! Nekem már az is elég, hogy azt mondtad, támogatsz!
~De én ezt akarom! ~ Feleltem és egy puszit nyomtam a szájára.
~Probléma megoldva! ~ Kiáltotta el magát Tom. Hirtelen kinyílt az ajtó, ezzel hátba vágva szegényt. Arrébb lépett nyöszörögve, és J-son röhögve lépte át a küszöböt. Bocsánatot kért tőle és mosolyogva felénk fordult. Mindenkinek milyen jó kedve van ma. Kivéve nekem, ugyan is egy fél órával ezelőtt még a párnámat áztattam a könnyeimmel. Talán ez a nap még jóra fordulhat. Benre pillantottam, aki megrázta a fejét, és minden szó nélkül távozott. Teljesen jogos az, hogy most haragszik rám, de nem tudok mit csinálni vele. Hozok ostoba döntéseket…
~Drágáim, kibékültetek?! ~ Tárta szét a karjait J-son, és mindketten elnevettük magunkat. ~ Eric, mutattad Maya-nak a lakást? ~ Lehajtottam a fejemet.
~Igen… mutattam, és nem lesz…
~Szükség lesz rá! ~Vágtam a szavába, és értetlen arckifejezéssel nézett rám. J-son csak kapkodta a fejét, nem tudta mit szóljon. Semmit nem értett. Nem is csodálkozok rajta, hogy nem ért egy-két dolgot. Néha én se.
~Tényleg? ~ Kérdeztem, és ismét rábólintottam. ~Hallottad, szükséges lesz rá! ~ Vont vállat Eric, és J-son felé fordult.
~Amúgy, két és fél hét múlva irány Németország! ~ Csaptam össze a tenyerét, vigyorogva.
~Várj, te is jössz? ~Szűkítette össze a szemét Eric, és a srác úgy bólogatott, mint egy bólogatós kutya.
~Első sorban szurkolok majd a haveromnak! ~Mutatott Ericre, kinek arcán széles mosoly terült el. Beállt a pár perces néma csend, amit a popsztár tört meg.
~Népszerű leszek!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remélem nem lett nagyon borzalmas ez a rövidke fejezet! :) Na..ki találja ki, Eric melyik dallal indul?:P Amúgy, ugye a történetet én alakítom, így kicsit átvariáltam a szabályokat az ESC-n..:) Csak hogy értsétek, miért indulhat Eric régi számmal :)

8 megjegyzés:

  1. Szia
    Amilyen régen nem írtam, most kárpótollak vele hogy én vagyok az első :D De ezzel lehet magamat nyugatatom XD
    Tehát az eddigi részek, mind-mind nagyon jók voltak, és boldogság van nálam :D Hogy Maya Svédországban van Eric mellett :D
    Mostani rész :) Lehet hogy rövid lett, de minden benne volt ami kellett.. döntés, békülés, vidámság, boldogság, és Ben részéről egy kis harag is és bizonytalanság is!
    Tetszett nagyon :D
    Puszi
    ßißi voltam

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa :D
    Csak nem a Popular? :D
    Nem lett nagyon borzalmas????? EGYÁLTALÁN NEM LETT AZ!!! Nekem kimondottan tetszett :D Jó volt kicsit a szőrösszívű Tomast is nevetni "látni" :D És szegény Eric... hogy elmondott mindent helyette Tomas.. jól rázúdították Maysra :/ De helyesen döntött a leányzó ;)
    Remélem Eric a történetben azt a helyet kapj az ESC-n amit a valóságban érdemelt volna! Mert nekem a mai napig és mindig is Ő lesz 2011 ESC győztese!
    Nem értettem Ben reakcióját megmondom őszintén, de gondolom félti a rajongóltól Maysot..vagy mást nem tudok elképzelni!
    J-Son hatalmas figura XD mindig megmosolyogtat ;)
    Várom a kövit :D
    Pusziii Roxiii

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Twitteren ez célzás akart lenni,hogy csak két komi van? :$ :D na,szóval jöttem és írok egyet. bár tudod mit gondolok a fejezetről: ... várj... a szuper enyhe szó lenne... :P :D
    és most már a hossza is tök jó és így az egész fejezet az. na Tom,többet ne állj az ajtóba. :D j-son és mays meg az első sorból fognak szurkolni a népszerű srácnak, aki (!!!) ugye nem a popularral indul,hanem... khm... :D ugye?
    szóval... két és fél hét és irány düsseldorf! és eric megnyeri az esc-t. :) (ez is célzás akart lenni. :D)
    úgyhogy várom már,mikor mondják ki,hogy: Svédország nyerte az idei ESC-t :))) úgyhogy siesss!!!! :DDD (ez is célzás... :P xd)és írj még ilyen szuper fejezeteket! :)))))(most nem tudok jobb szót rá kitalálni,a következő fejezetig kitalálok valami jó szót a fejezetekre. :D)
    Pusz: Anna Love ♥

    VálaszTörlés
  4. Szia :D
    Nem tudom mért problémázol hogy "borzalmas" a fejezet... NEM AZ, SŐT! nekem személy szerint az egyik kedvenc részem volt! És úgy érzem kicsit, mintha ez a további eseményeket is megalapozta volna, egy kisebb fordulópont szerű... magam sem tudom miért, de valahogy ez jött le :D
    Hát Tomas lelkesedése engem is teljesen fellelkesített, szóval Saade jövőre hazai rendezésű ESC ;) Indulni kéne nem gondolod? ;)..na jó schuldigung abba hagytam :D
    üvegketrecből és a címből na meg a záró mondatból ítélve Popular ;) Imádom azt a számot *-*
    Örülök hogy Maya támogatja! Ez egy barátnő dolga :D Ben viselkedését nem értettem...
    Jajj a végén annyira elképzeltem ahogy csend van és Eric meg ugrik egyet a magasba emeli a kezét és elkiáltja magát "Népszerű leszek!" :D Na jó kicsit elkalandozok néha de fellelkesített ez a rész :D Teljesen jó kedvem lett :D
    Várom a folytatást! :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  5. Sziia! :))
    Na, hát nagyon reméltem, hogy igent mondd majd az ajánlatra, és támogatni fogja Ericet. Most erre van szüksége, plusz egy kis szerencsére, hogy nyerjen. :P
    Hogy melyik számmal indulhat? Fogalmam sincs: lehet, hogy a Made of Pop, lehet, hogy a Killed by a Cop. Bár téged ismerve beleraksz egy csavart, úgyhogy akár a Hotter Than Fire is lehet. Sose tudni. :D
    Ja, igen, és még mielőtt elfelejteném: én azt remélem, hogy nem írod ki többet, hogy "Remélem nem lett nagyon borzalmas a fejezet". Nem, nem lett az, sőt, nekem különösen tetszett, szerettem, imádtam, szóval ne idegeskedj itt, hogy milyen. ;) És amíg leírtam ezt a pár mondatot, gondolkodtam: talán a Made of Pop az, amivel indulni fog. Én erre szavazok 40%-ban. :P
    Hmm.. vajon milyen problémák lesznek abból, ha felvállalják a kapcsolatukat? Vagy egyáltalán nem is lesznek? :O *_* Mert az jó lenne, így is volt elég bajuk szegényeknek. :P
    J-Son... hát itt szeretem, de amúgy meg már semleges viszonyt folytatok vele. :P
    És szükség lesz a lakásra??? :O Nemár.. komolyan összeköltöznek? *-* Végre, már ez is bekövetkezett. Nagyon, de nagyon örülök ennek... és majd éjszakánként nem kell nyitva hagyniuk az ajtót... :$
    I will be Popular... bizony, Eric. :D Várj, lehet, hogy ezzel a számával fog indulni. :O Na, de nem találgatok, majd úgyis kiderül. ;)
    Csókollak, és siess a következő fejezettel. :))

    VálaszTörlés
  6. Szia! :D
    Örülök, hogy nem tegnap olvastam, mert olyan gyorsan forognak az események, hogy nem biztos, hogy nyomon tudtam volna követni, na meg még komit is írni, nem kösz. :"D
    Na de azt leszámítva, hogy rövid lett, nem volt vele semmi probléma. ;) Maximum az kezd a szemeim előtt körvonalazódni - ne kérdezd, eddig miért nem gondoltam rá -, hogy kicsit mű, nagyon megtervezed a dolgokat, és sokat próbálsz besűríteni, ezért nem is tudod normálisan leírni az ilyenfajta történéseket. Mi lenne, ha a kevesebb nálad is több lenne? Ne haragudj, hogy leírtam, főleg hogy nem túl kedves, de ezt gondolom.
    A negatív dolgot viszont dobjuk félre. ;) Szeretem ahogy írsz, meg amit írsz is. :) Go ESC! :D Még a végén talán megnyerjük a Popularral, vagy nem azzal, majd kiderül, hiszen nem követed a valóságot. :P Melyikhez képzelhettél el még üvegketrecet? o.O :D Az elején Bent teljesen félreismertem, mégsem lett kedvenc, vagy lehet, hogy Mays-hez kellene máshogyan viszonyulnom...
    Várom a folytatást! ;)
    Puszi, adadel

    VálaszTörlés
  7. Szia! :D
    Örülök, hogy nem tegnap olvastam el, mert olyan gyorsan száguldanak az események, hogy biztosan nem tudtam volna felfogni, na meg még hogy komit is kellett volna írni, nem kösz. :"D
    Most az egyszer elnézem, hogy rövid lett a fejezet. :D
    Szeretem ahogyan írsz, és azt is, amit írsz. :) Na a hosszúságát leszámítva a fejezet teljesen rendben volt. ;) Maximum az kezd a szemeim előtt körvonalazódni - nem is tudom, hogy eddig miért nem tudatosult bennem -, hogy mű, túlságosan eltervezel mindent, és nagyon sok dolgot bele akarsz írni, így ezzel a dolgok lényegesebb kifejtését is elhagyod valamilyen szinten. Ne haragudj, hogy leírtam, főleg hogy nem valami szép gondolatok, de szerintem ez meglehet, hogy így van, de ne is figyelj rám. :)
    Na de a fejezet tényleg jó lett. :) Tudtam, hogy meg lesz a kibékülés, de abban már nem vagyok biztos, hogy sokáig fog tartani, már megbocsáss, de Maya eléggé lökött személyiség. Gooo ESC! :D Van egy olyan érzésem, hogy te nagyon szeretnél minket félrevezetni, de azt is kinézem belőled, hogy direkt akarod, hogy úgy érezzünk amit most én, és mégis a Popular lesz, na de ha mégsem, kíváncsi vagyok, hogy még melyik számhoz tudsz üvegketrecet képzelni. :D
    Bent valahogy az elején rosszul képzeltem el, tévedtem vele kapcsolatban, mégsem lett kedvenc. :/
    Bocsi a negatívumokért, ezekre ne is figyelj, meglehet, hogy csak én gondolom így, és nem ez az első eset, hogy teljesen más a véleményem, mint másoknak. ;)
    Ne felejtsd el, hogy szeretlek! *-* (És ha megint fáziskéséssel válaszolsz, letagadom. :"D)
    Puszillak, adadel

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Köszönöm nektek, hogy írtatok kommentet, és íme a válaszaim :)

    @ßißi Szia! :) Ez aranyos tőled, hogy a kommenteddel kárpótolsz! :) Örülök, hogy boldogság van most nálad! :P Hát..nem sokáig van Eric mellett ;) Hiszen ismersz...a történet fordulópontja meg lesz, ahogy eddig is! És köszönöm! :) Sietek a következő fejezettel ahogy csak tudok...
    ölel,Vanity

    @Roxii Szia! :) De, a Popular! :D Tomasra is ráfért egy kis jó kedvűség...nemde?:) Hát, sajnos rázúdították, de végül is jól fogadta... :) Majd meglátjuk, melyik helyet kapja a történetben :P Lehet ugyan azt a harmadikat, lehet a legutolsót, lehet az elsőt.... :P Amúgy nekem is ő lesz mindig is a győztes a 2011-s ESC-n... :\ Sajnálom, hogy nem ő nyerte!
    Ben reakciója..ő csak próbálná védeni Mayát, és közben engedni, hogy azt tegye, amit a szíve diktál..de nem olyan egyszerű dolog ez :\ J-sont csak is pozitív,humoros karakternek képzelem el... és remélem a való életben is ilyen :D Sietek :)
    ölel,Vanity

    @AnnaLove Sziaa! :) Dehogy, nem szeretek célozgatni :P Tudod jól :D Jaj, ne túlozz :) Tom megtanulta, hogy többet nem áll az ajtóba, csak is két méterrel odébb :D Rossz hírem van számodra..nem,nem azzal fog indulni, hanem a Popular-ral :$$ Túl sokat hallgattam :DD ez a gond! :$ Most meg te célozgatsz?:O Ez nem fair :DD Majd meglátjuk mi lesz vele az ESC-n :P Sietek,sietek :DD Megpróbálok szuper fejezeteket írni továbbra is :) Rendben, várom ;)
    ölel,Vanity

    @Jenni Szia! :) Tudjátok milyen vagyok...mindig problémázok :$ Jól sejted.... :)
    Majd meglátjuk lesz-e hazai rendezésű(svéd) ESC :DD Ismersz... meg lesz a csavar ;) A 32.fejezetben még csak az elődöntő lesz, és a 33.fejezetben a finálé :) Semmi gond, nyugodtan írhatod az ilyenek, jó olvasni :) :P
    Maya-nak lesz egy kis titka... amit csak is J-son fog tudni, és a srác arra ösztönzi, hogy mondja el Ericnek, de csak az évadzáró részben fogja elmondani ;) (Spoiler gyanánt :P) Itt meg fog szűnni a támogatás...és minden.
    Ben csak félti Mayst, semmi más :\ Nem tudja, hogy kell jó szülőként viselkedni... Hogy mit kéne tennie..
    Örülök, hogy fellelkesített :DD Engem meg a kommented :)
    ölel,Vanity

    @Sziszaa Sziaa! :) Remélted, és így is lett! :P Elárulom, egyikkel se azok közül, amiket felsoroltál :P A Popular-ral fog indulni! Amúgy, lehet még jó párszor kifogom írni :P Szal, készülhetsz arra, hogy meg kell engem verni..szal húzz sorszámot és állj be a sorba :P Rendben :)
    És a többi 60%-al mi van?:DDDD A problémákkal kapcsolatban nem mondok semmit..majd megtudod :P Na, és miért folytatsz szegény J-sonnal semleges viszonyt?:O Igazából nagyobb szerepe nem lesz a lakásnak, de amúgy igen..szükség lesz rá :) Ne találgass, már megmondtam a megoldást :P Ééés sietek :)
    ölel,Vanity

    @adadel Szia! :) Nem szívesen :$ haha :D Tényleg? Szereted azt, amit írok?:) Ez...kedves :$ Nem..lehet igazad van :O Megpróbálom ezt orvosolni... :) De nehéz lesz, de azért megpróbálom:) A-a..ezt nem hagyhatom figyelmen kívül :D És Eric? Ő is lökött személyiség... :P Nemde? Miért akarnálak titeket félrevezetni? ;) Nem vagyok én olyan gonosz :DD Kimondom,kerek perec..a Popularral indul :D
    Na..még sem lett kedvenc?:O Hogy-hogy? Nem, nem felejtem el..tudom hogy szeretsz ^^ :) és elnézem :)
    Fáziskésés..sorry :DD
    ölel,Vanity

    VálaszTörlés